Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Заєць, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.111(73)/Ґ 82
Автор(и) : Ґрішем, Джон
Назва : Острів Каміно
Вихідні дані : Київ: КМ-БУКС, 2018
Кільк.характеристики :344 с
ISBN, Ціна 978-966-948-140-5:
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.111(73)
Предметні рубрики: Американська сучасна література-- Художня література-- Роман
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Шкільний бібліотекар -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Білошина Т. В. Взаємодія бібліотекара, педагога і батьків у залученні дітей до читання/ Т. В. Білошина (стр.2-4.)
Заєць В. Г. Ці милі, добрі книги (для учнів 3-х класів)/ В. Г. Заєць, Л. О. Іващенко (стр.5-9.)
Тукало З. Ф. Всесвітня комп'ютерна мережа Інтернет/ З. Ф. Тукало (стр.10-12.)
Андрукевич Н. В. "Їм у віках судилося безсмертя"/ Н. В. Андрукевич (стр.13-15.)
Григор'єва О. О. Турнір книголюбів (для учнів 5-х класів)/ О. О. Григор'єва (стр.16-19.)
Профатило І. В. Мода і здоров'я (для учнів 8-11-х класів)/ І. В. Профатило (стр.20-21.)
Ткачук Н. П. Посвята в читачі/ Н. П. Ткачук (стр.22-25.)
Швайчак А. Г. "Ріпка" на сучасний лад/ А. Г. Швайчак (стр.26-30.)
Кошель В. В. Казкова ніч у бібліотеці (для учнів початкових класів)/ В. В. Кошель (стр.31-34.)
Галович А. М. Крути - бій за майбутнє: 100-річчя подій (патріотична година)/ А. М. Галович (стр.35-39.)
Корхова В. В. Книга - мудрий друг/ В. В. Корхова (стр.40-44.)
Музика О. В. Літературний подіум/ О. В. Музика (стр.45-46.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Телекомунікаційні та інформаційні технології -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Сайко В. Г. Нейро-нечітка модель вибору параметрів вікон прозорості в терагерцовому діапазоні/ В. Г. Сайко, В. Я. Казіміренко, Д. О. Лисенко (стр.5-11) Кл.слова: нейро-нечіткі системи,терагерцовий діапазон,вікна прозорості, алгоритми нечіткого висновку
Наконечный В. С. Метод синтеза функции качества для оптимизации данных о параметрах процесса и продукции при реализации стратегии "качество на этапе разработки"/ В. С. Наконечный, А. И. Терещенко (стр.12-19) Кл.слова: система менеджмента якості,простір розробки,параметри проектування
Заєць В. М. Необхідність використання конвергентних білінгових систем/ В. М. Заєць, А. П. Бондарчук, О. В. Сеньков (стр.20-23) Кл.слова: білінг,конвергентна система,модель eTom
Отрох С. І. Методи забезпечення стійфкості мережі майбутнього до дії зовнішніх дестабілізуючих факторів/ С. І. Отрох, В. О. Ярош, В. О. Власенко (стр.24-30) Кл.слова: мережа майбутнього,дестабілізуючі фактори,коефіцієнт важкості
Круліковський О. В. Особливості вибору хаотичних систем для побудови генераторів псевдовипадкових послідовностей/ О. В. Круліковський, С. Д. Галюк, Л. Ф. Політанський (стр.31-40) Кл.слова: хаотичні системи,простір ключів,періодичність розв’язків
Андреева Н. А. Приемник для волоконно-оптических систем коммуникаций с высокой фоточувствительностью/ Н. А. Андреева, В. А. Дружинин (стр.41-44) Кл.слова: волоконно-оптичні системи,фотодіод,бар’єр Шотткі
Недашківський О. Л. Інтернет-нове світове телекомунікаційне середовище/ О. Л. Недашківський (стр.45-50) Кл.слова: інтернет,World Wide Wed
Лазаренко С. В. Использование некоторых математических закономерностей при обработке радиолокационной информации в интересах предотвращения чрезвычайных ситуаций террористического характера/ С. В. Лазаренко (стр.51-57) Кл.слова: надзвичайна ситуація,террорестичний акт,електромагнітні хвилі
Лебідь Є. В. Метод компенсації фазових шумів системи фазового автопідстроювання частоти/ Є. В. Лебідь, Р. О. Бєляков, О. В. Шишацький (стр.58-68) Кл.слова: автопідстроювання частоти,фазовий шум
Шефер О. В. Пролема формування геометрії плазмового середовища імпульсних засобів телекомунікацій/ О. В. Шефер (стр.69-75) Кл.слова: засоби телекомунікації,розрядний проміжок, граничний тиск,інтенсивність випромінювання
Бабійчук А. А. Аналіз методів візуального відстеження об’єктів для використання в системах реального часу/ А. А. Бабійчук, О. П. Сирота (стр.76-81) Кл.слова: машинне навчання,візуальне відстеження,система реального часу, нерозріджене кодування
Кириченко В. О. Метод підвищення ефективності експуатації засобів транспорту на основі автоматизації процесів/ В. О. Кириченко, І. В. Трофименко, Ю. Є. Шапран (стр.82-86) Кл.слова: метод, інтелектуалізація,експлуатація суден,критичні умови, алгоритм
Ткачов В. М. Модифікація моделі підсистеми проміжного зберігання в умовах відсутності апріорної інформації про характер BigData/ В. М. Ткачов (стр.87-96) Кл.слова: проміжне зберігання,апріорна інформація,інфокомунікаційна система
Лабжинський В. А. Сучасні механізми побудови хмарних технологій як пріоритетний напрямок вдосконалення розподілених систем обробки даних/ В. А. Лабжинський (стр.97-103) Кл.слова: гібридна хмара, репліка,продуктивність, витрата,ризик, навантаження
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Романенко О. Координати дому: символічні простори роману Вікторії Амеліної "Дім для дома"/ О. Романенко (стр.1-16)
Муравецька Я. Реалізм у теоретичному осмисленні Івана Нечуя-Левицького/ Я. Муравецька (стр.17-25)
Капелюх Д. Функціональні особливості вступної ремарки в драматичному творі/ Д. Капелюх (стр.26-35)
Руснак І. Історія написання і видання роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука: спроба реконструкції/ І. Руснак (стр.36-45)
Садовська Ю. Ритм революційного руху у романах про революцію (М. Асуела "Ті, хто знизу", І. Бабель "Кінармія", О. Серафимович "Залізний потік")/ Ю. Садовська (стр.46-54)
Заєць В. Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)/ В. Заєць (стр.55-65)
Шайнер І. Особливості експлікації військової тематики у лексико-семантичному просторі новітніх британських художніх текстів/ І. Шайнер (стр.66-78)
Вишницька Ю. Гендерне (безсумнівно!)/ Ю. Вишницька (стр.79-82)
Ліхоманова Н. Карта пам'яті сучасної української літератури/ Н. Ліхоманова (стр.83-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Демська-Будзуляк Л. Культурологічний підхід до студій над українським літературознавством кінця ХІХ – початку ХХ ст./ Л. Демська-Будзуляк
Євтушенко С. "Втрачена ідентичність" як постколоніальний синдром/ С. Євтушенко
Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/ І. Борисюк
Бровко О. Жанрова матриця бестіарію в сучасній літературі/ О. Бровко
Черкашина Т. "Французький роман" Фредеріка Беґбеде в контексті саморепрезентативної творчості письменника/ Т. Черкашина
Комаровська І. Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство/ І. Комаровська
Сидоренко Л. Моделі митця й орієнтири творчої самоідентифікації у драмі Я. Стельмаха "Синій автомобіль"/ Л. Сидоренко
Погребняк І. Культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Поліщук К. Поетика ремарки Івана Тобілевича/ К. Поліщук
Бітківська Г. Гра в жанровій моделі літературного журналу: до постановки проблеми/ Г. Бітківська
Марчак Т. Тематична палітра публіцистики Еллана-Блакитного/ Т. Марчак
Вишницька Ю. Сценарій протистояння в публіцистичних текстах: літературно-художній кластер/ Ю. Вишницька
Заєць В. Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")/ В. Заєць
Kolarzowa R. Kultura ukraińska, widziana przez granicę czyli odkrywanie obszarów niewiedzy/ R. Kolarzowa
Озджан Х. Дзеркало Анатолії/ Х. Озджан
Клічак Г. Броніслава Волкова. Смерть як семіотична подія: Маха, Нємцова, Неруда, Грабал і Кундера/ Г. Клічак
Луцюк М. Юлія Кристева. Читати Біблію/ М. Луцюк
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Початкове навчання та виховання -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Павелко Л. І. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів/ Л. І. Павелко (стр.2-7)
Водостой Л. Г. Прийоми формування усних обчислювальних навичок у молодших школярів/ Л. Г. Водостой (стр.8-9)
Колотило Л. М. Весна в усній народній творчості. Творчий проект у 1-му класі/ Л. М. Колотило (стр.10-14)
Крамар Л. П. Узагальнення знань учнів про іменник. Урок української мови з використанням програми "Аліса вивчає українську мову" у 2-му класі/ Л. П. Крамар (стр.15-17)
Леусенко Н. І. Формування здоров’язбережувальних компетентностей молодших школярів/ Н. І. Леусенко (стр.18-22)
Захарчук О. О. Обережно, газ! Урок з курсу "Основи здоров’я" у 3-му класі/ О. О. Захарчук (стр.23-26)
Колісник С. П. Здоров’я той має, хто про нього дбає. Виховний захід/ С. П. Колісник (стр.27-29)
Лисенко Т. В. Етикет вітання. Історія, традиції, значення. Виховний захід у 4-му класі/ Т. В. Лисенко (стр.30-32)
Заєць В. П. Світ живої природи. Урок природознавства у 1-му класі/ В. П. Заєць (стр.33-36)
Буткова Л. О. Не зривай первоцвіти! Урок-звіт з природознавства (презентація міні-проекту) у 2-му класі/ Л. О. Буткова (стр.37-43)
Храпко Л. О. Первоцвіти нашого краю. Дослідницько- пошуковий проект у 4-му класі/ Л. О. Храпко (стр.44-48)
Галябар О. М. Гарна хата. Урок образотворчого мистецтва у 2-му класі/ О. М. Галябар (стр.49-51)
Синяк Р. Б. Весна настала. Урок образотворчого мистецтва у 2-му класі/ Р. Б. Синяк (стр.52-54)
Мізіна О. В. Колесо фортуни. Батьківські збори - родинна гра/ О. В. Мізіна (стр.55-58)
Пащенко О. І. Картки з української мови для учнів 2-го класу/ О. І. Пащенко (стр.59-71)
Довгаль В. М. Творчі завдання екологічного спрямування для учнів 2-го класу/ В. М. Довгаль (стр.72-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект/ С. Р. Бабушко (стр.1-12)
Гевчук Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів/ Н. С. Гевчук (стр.13-24)
Глушак О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.25-35)
Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.36-45)
Грищук Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти/ Ю. В. Грищук (стр.46-57)
Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів/ Н. М. Дідик (стр.58-69)
Заєць В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія"/ В. Г. Заєць (стр.70-81)
Зінченко В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції/ В. В. Зінченко (стр.82-94)
Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/ Л. В. Козак (стр.95-107)
Кузьменко О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі/ О. М. Кузьменко (стр.108-116)
Кульбашна Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна (стр.117-128)
Кучаковська Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу/ Г. А. Кучаковська (стр.129-138)
Мазур Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики/ Н. П. Мазур (стр.139-148)
Малахова М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі/ М. О. Малахова (стр.149-155)
Наровлянський О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні/ О. Д. Наровлянський (стр.156-167)
Неведомська Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.168-181)
Петрощук Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання/ Н. Р. Петрощук (стр.182-193)
Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації/ О. В. Петрунько (стр.194-207)
Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу/ Л. В. Сазанович (стр.208-217)
Тригуб І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект/ І. І. Тригуб (стр.218-226)
Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/ А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко (стр.227-241)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В.
Назва : Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 55-65. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6 (Шифр С325934233/2018/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афікс--дериваційний потенціал--дієслово--динаміка--парадигма
Анотація: Розглянуто продуктивність словотвірних типів дієслів на матеріалі близько 1200 одиниць дієслівних лексем, залучених за допомогою методу фрагментарної вибірки із творів М. Стельмаха, Ю. Яновського (роман у новелах «Вершники»), роману «Собор» О. Гончара. Художня проза цих письменників демонструє становлення українськомовної словотвірної традиції на різних етапах історичного розвитку, а також класичні зразки ідіостилю, які досі є об’єктами наукового аналізу мовознавців. Метою праці є дослідження словотвірних моделей дієслів у художній прозі ХХ століття. Завдання розвідки — порівняти моделі різноструктурних дієслів у зазначених творах. Є підстави стверджувати, що сталість моделей словотворення дієслівного корпусу є основним джерелом поповнення лексики усіх функціональних стилів сучасної української мови. Прогнозовано, що ця тенденція матиме вплив на україністику в майбутньому. Тому актуальність дослідження полягає не лише в науковому аналізі знакових репрезентацій певних періодів функціонування мови, а і в визначенні закономірностей її подальшого розвитку. У процесі дослідження з’ясовано роль вторинних дієслів із різноструктурними формантами для експлікації дій, станів, процесів, їх динаміки в художньому тексті. Показано роль і значення формантів у творенні моделей дієслів. Увагу зосереджено на продуктивних дієслівних афіксах художньої прози. Зафіксовано роль словотворчих формантів для передачі продуктивності дії, процесу, стану. У подальшому потребують студіювання дієслівні парадигми інших жанрів художньої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В.
Назва : Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)985 (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)985
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дериватологія--морфолого-синтаксичний спосіб словотворення--частини мови--конверсія--ад’єктивація--субстантивація--прономіналізація
Анотація: У статті розглянуто особливості морфолого-синтаксичного способу словотворення на матеріалі сучасного літературного твору. Доведено ад’єктивацію дієприкметників, субстантивацію прикметників, дієприкметників, числівників, вигуків, прономіналізацію числівників усталеними зворотами. Установлено конверсію іменників у прислівники. Обґрунтовано значущість взаємопереходів у підсиленні експресивності, образності мовлення героїв твору, об’єктивного зображення подій, обставин життя. Уживання конверсії різних видів пояснюється гендерним фактором. Підтверджено вплив конверсії на стилістичні якості художнього твору, зокрема на гендерному рівні взаємопереходи використовуються для мовної експресії, виразності, образності. Перспективним видається використання в художньому стилі різних видів конверсії для посилення розповідної манери твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)