Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Заєць, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В. М., Бондарчук А. П., Сеньков О. В.
Назва : Необхідність використання конвергентних білінгових систем
Місце публікування : Телекомунікаційні та інформаційні технології. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2017. - № 2. - С. 20-23 (Шифр Т434637265/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): білінг--конвергентна система--модель etom
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В. П.
Назва : Світ живої природи. Урок природознавства у 1-му класі
Місце публікування : Початкове навчання та виховання. - Київ: Основа, 2016. - № 7/8. - С. 33-36 (Шифр П843512/2016/7/8)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.111(73)/Ґ 82
Автор(и) : Ґрішем, Джон
Назва : Острів Каміно
Вихідні дані : Київ: КМ-БУКС, 2018
Кільк.характеристики :344 с
ISBN, Ціна 978-966-948-140-5:
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.111(73)
Предметні рубрики: Американська сучасна література-- Художня література-- Роман
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В. Г., Іващенко Л. О.
Назва : Ці милі, добрі книги (для учнів 3-х класів)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2018. - N 6. - С. 5-9. (Шифр Ш505267/2018/6)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:811.161/З-16-554346909
Автор(и) : Заєць В. Г.
Назва : Методика навчання української мови на текстовій основі : (8-9-і класи з поглибленим вивченням)
Вихідні дані : Київ: Аграр Медіа Груп, 2015
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-646-390-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:811.161.2(072) + 811.161.2(075)
Предметні рубрики: Українська мова -- Методика навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історичний розвиток мови--уроки словесності--елективний курс--мовні категорії
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В. Г.
Назва : Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 70-81. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В.
Назва : Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 55-65. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6 (Шифр С325934233/2018/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афікс--дериваційний потенціал--дієслово--динаміка--парадигма
Анотація: Розглянуто продуктивність словотвірних типів дієслів на матеріалі близько 1200 одиниць дієслівних лексем, залучених за допомогою методу фрагментарної вибірки із творів М. Стельмаха, Ю. Яновського (роман у новелах «Вершники»), роману «Собор» О. Гончара. Художня проза цих письменників демонструє становлення українськомовної словотвірної традиції на різних етапах історичного розвитку, а також класичні зразки ідіостилю, які досі є об’єктами наукового аналізу мовознавців. Метою праці є дослідження словотвірних моделей дієслів у художній прозі ХХ століття. Завдання розвідки — порівняти моделі різноструктурних дієслів у зазначених творах. Є підстави стверджувати, що сталість моделей словотворення дієслівного корпусу є основним джерелом поповнення лексики усіх функціональних стилів сучасної української мови. Прогнозовано, що ця тенденція матиме вплив на україністику в майбутньому. Тому актуальність дослідження полягає не лише в науковому аналізі знакових репрезентацій певних періодів функціонування мови, а і в визначенні закономірностей її подальшого розвитку. У процесі дослідження з’ясовано роль вторинних дієслів із різноструктурними формантами для експлікації дій, станів, процесів, їх динаміки в художньому тексті. Показано роль і значення формантів у творенні моделей дієслів. Увагу зосереджено на продуктивних дієслівних афіксах художньої прози. Зафіксовано роль словотворчих формантів для передачі продуктивності дії, процесу, стану. У подальшому потребують студіювання дієслівні парадигми інших жанрів художньої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В.
Назва : Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)985 (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)985
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дериватологія--морфолого-синтаксичний спосіб словотворення--частини мови--конверсія--ад’єктивація--субстантивація--прономіналізація
Анотація: У статті розглянуто особливості морфолого-синтаксичного способу словотворення на матеріалі сучасного літературного твору. Доведено ад’єктивацію дієприкметників, субстантивацію прикметників, дієприкметників, числівників, вигуків, прономіналізацію числівників усталеними зворотами. Установлено конверсію іменників у прислівники. Обґрунтовано значущість взаємопереходів у підсиленні експресивності, образності мовлення героїв твору, об’єктивного зображення подій, обставин життя. Уживання конверсії різних видів пояснюється гендерним фактором. Підтверджено вплив конверсії на стилістичні якості художнього твору, зокрема на гендерному рівні взаємопереходи використовуються для мовної експресії, виразності, образності. Перспективним видається використання в художньому стилі різних видів конверсії для посилення розповідної манери твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Романенко О. Координати дому: символічні простори роману Вікторії Амеліної "Дім для дома"/ О. Романенко (стр.1-16)
Муравецька Я. Реалізм у теоретичному осмисленні Івана Нечуя-Левицького/ Я. Муравецька (стр.17-25)
Капелюх Д. Функціональні особливості вступної ремарки в драматичному творі/ Д. Капелюх (стр.26-35)
Руснак І. Історія написання і видання роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука: спроба реконструкції/ І. Руснак (стр.36-45)
Садовська Ю. Ритм революційного руху у романах про революцію (М. Асуела "Ті, хто знизу", І. Бабель "Кінармія", О. Серафимович "Залізний потік")/ Ю. Садовська (стр.46-54)
Заєць В. Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)/ В. Заєць (стр.55-65)
Шайнер І. Особливості експлікації військової тематики у лексико-семантичному просторі новітніх британських художніх текстів/ І. Шайнер (стр.66-78)
Вишницька Ю. Гендерне (безсумнівно!)/ Ю. Вишницька (стр.79-82)
Ліхоманова Н. Карта пам'яті сучасної української літератури/ Н. Ліхоманова (стр.83-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)