Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Казаннікова, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Пєтухова Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти/ Л. Пєтухова (стр.1–3.)
Андрієвський Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи/ Б. Андрієвський (стр.3–4)
Горлова А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи/ А. Горлова (стр.5–6.)
Казаннікова О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки/ О. Казаннікова (стр.6–8)
Вінник Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи/ Т. Вінник (стр.9–10.)
Кабельнікова Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма/ Н. Кабельнікова (стр.11–13)
Полєвікова О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво/ О. Полєвікова (стр.13–15.)
Мельничук Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин/ Ю. Мельничук (стр.15–17)
Владимирова А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері"/ А. Владимирова, А. Білоус (стр.18–19)
Саган О. Логіка вивчення теми "Інформація"/ О. Саган, С. Микитюк (стр.20–23)
Юрчук Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор"/ Ю. Юрчук (стр.24–25)
Сугейко Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками/ Л. Сугейко, Н. Борисенко (стр.26–28)
Резнік Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі/ Н. Резнік (стр.29–31.)
Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу/ Т. Голінська (стр.31–33)
Савченко О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми/ О. Савченко (стр.34–39)
Маліновська Л. Як пробуджується природа навесні/ Л. Маліновська (стр.40–41.)
Ткач Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити/ Н. Ткач, Н. Розсоха (стр.41–43)
Пономарьова К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі/ К. Пономарьова (стр.44–47.)
Марченко Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей/ Н. Марченко (стр.48–49.)
Губарєва С. День Матері/ С. Губарєва (стр.50–51.)
Терещук А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі/ А. Терещук (стр.52–53.)
Карпенко Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас"/ Т. Карпенко (стр.54–56.)
Устименко Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий.../ Т. Устименко (стр.59.)
Пилипенко Т. Сторінками історії нашого міста/ Т. Пилипенко (стр.60–61.)
Сінна І. Де лелеки водяться, там щастя родиться!/ І. Сінна (стр.61–62.)
Грицюк Я. Первоцвіти/ Я. Грицюк (стр.62–63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Казаннікова О.
Назва : Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 6–8 (Шифр П860805/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.013.42(477)/К 14
Автор(и) : Казаннікова О.
Назва : Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 6–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.013.42(477) + 373.3.062.1(477)
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка-- дезадаптація-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корекційна педагогіка--дезадаптація--прояви дезадаптації--агресивність--тривожність--гіперактивність--проблемні діти--заохочення--покарання--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто найтиповіші прояви дезадаптації молодших школярів. Зовнішні прояви дезадаптації - агресія, надмірна рухливість, упертість, страхи, невпевненість, підвищена збудливість, замкненість, сором'язливість, конфліктність, неуспішність у навчанні, уникання школи, тривожність та ін.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)