Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Калініченко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Цимбалару А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти/ Анжеліка Цимбалару (стр.1–4)
Ростикус Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи/ Надія Ростикус (стр.5–9)
Вітковська Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів/ Лідія Вітковська (стр.10–12.)
Карнаухова Т. Урок української мови в 2 класі/ Тетяна Карнаухова (стр.12–14.)
Зінченко Н. Вчимося писати есе/ Наталія Зінченко (стр.14–15.)
Ялоза О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас/ Ольга Ялоза (стр.16–17)
Гладченко О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика)/ Олена Гладченко (стр.18–19.)
Мочульська Л. Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики/ Любов Мочульська (стр.20–22.)
Васютіна Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі/ Тетяна Васютіна (стр.23–26)
Саган О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах/ Олена Саган (стр.26–32)
Кулик Л. Інтерактивний урок з основ здоров’я у 3 класі/ Ліна Кулик (стр.33–35.)
Бех М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі/ Максим Бех (стр.35–40)
Охрімчук Р. З американського зошита/ Раїса Охрімчук (стр.41–44.)
Калініченко Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)/ Людмила Калініченко (стр.45–46)
Мелешко В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи/ Віра Мелешко (стр.47–50.)
Жулковський Б. Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки/ Богдан Жулковський (стр.51–54)
Лісовець О. Сценарій відкриття табірної зміни у пришкільному таборі/ Олена Лісовець (стр.55–56.)
Шкльода С. Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі/ Світлана Шкльода (стр.57.)
Дармопук Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров’я молодших школярів/ Н. В. Дармопук (стр.59–60.)
Кропивка В. Гуманна педагогіка – майбутнє суспільства/ Віра Кропивка (стр.61.)
Степаненко С. Через родину пізнай дитину/ Софія Степаненко (стр.62.)
Сторожук Л. Світ живої природи/ Людмила Сторожук (стр.63.)
Скороход Н. Архітектура м. Суми. Дитячий парк "Казка"/ Наталія Скороход (стр.64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.025.7(477)/К 17
Автор(и) : Калініченко Л.
Назва : О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3.025.7(477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики: Творче мислення-- метод порівняння-- молодші школярі
Науковці -- персоналії-- наукова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--метод порівняння--українські педагоги--науковці--персоналії--розвиток мислення--пізнавальні здібності--молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2017р.,N 28
Цікаві статті :
Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку/ Л. М. Ващенко (стр.4-11)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)/ Л. Л Хоружа (стр.12-15)
Калініченко Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення/ Л. М. Калініченко (стр.16-22)
Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності/ А. М. Богуш (стр.23-27)
Ogrodzka-Mazur E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.28-33)
Астаф’єва М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову/ М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко (стр.34-42)
Дика Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи)/ Н. М. Дика (стр.43-48)
Козир М. В. . Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки/ М. В. Козир (стр.49-53)
Мельник Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект/ Н. І. Мельник (стр.54-60)
Мельниченко О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів/ О. В. Мельниченко (стр.61-65)
Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід/ Л. В. Сливка (стр.66-72)
Стеблецький А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу/ А. Л. Стеблецький (стр.73-78)
Сопова Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти/ Д. О. Сопова (стр.79-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко Л.
Назва : О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46 (Шифр П860805/2017/6)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко Л. М.
Назва : Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення [Electronic resource]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 16-22 (Шифр П225817115/2017/28)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність--пізнавальна самостійність--розумовий розвиток--творче мислення
Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Савченко на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31/К 17
Автор(и) : Калініченко Л. М.
Назва : Формування творчого мислення молодших школярів: ґенеза ідей українських психологів і педагогів : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2017
Кільк.характеристики :95 с.: фот.
Серія: Навчальний посібник
Примітки : Бібліогр.: с. 90-95
ISBN, Ціна 978-617-7507-78-8: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.015.31
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток особистості-- мислення
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)