Пошуковий запит: (<.>A=Канішевська, Л. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 19. - 2013
|
>2.
| Мартиросян Б. П. Образование в структуре национальной инновационной системы/Б. П. Мартиросян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.5-9
|
>3.
| Кузьменко В. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/В. В. Кузьменко, В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.14-18
|
>4.
| Терентьєва Н. О. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/Н. О. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.18-21
|
>5.
| Бабаян С. Б. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./С. Б. Бабаян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.22-24
|
>6.
| Каракатсаніс Т. В. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/Т. В. Каракатсаніс // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.24-28
|
>7.
| Кошарна Н. В. The genesis of pedagogical education in Sweden/Н. В. Кошарна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.28-31
|
>8.
| Андрюшина О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/О. В. Андрюшина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.32-36
|
>9.
| Гаврилюк А. В. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/А. В. Гаврилюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.37-38
|
>10.
| Канішевська Л. В. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/Л. В. Канішевська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.39-42
|
>11.
| Соколовська С. В. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/С. В. Cоколовська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.42-46
|
>12.
| Ягеніч Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/Л. В. Ягеніч // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.46-48
|
>13.
| Куцан О. Г. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/О. Г. Куцан // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.49-52
|
>14.
| Сосницька Н. Л. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/Н. Л. Сосницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.52-55
|
>15.
| Бобрицька В. І. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.56-59
|
>16.
| Войцехівський М. Ф. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/М. Ф. Войцехівський // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.59-63
|
>17.
| Кашпур Т. О. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/Т. О. Кашпур // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.64-66
|
>18.
| Носенко Т. І. Використання служб Google для організації практики студентів/Т. І. Носенко, А. Г. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.67-69
|
>19.
| Покась В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/В. П. Покась, Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.70-74
|
>20.
| Хитра З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/З. М. Хитра // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.74-76
|
>21.
| Солошич І. О. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.77-79
|
>22.
| Клішевич Н. А. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/Н. А. Клішевич // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.80-83
|
>23.
| Попов О. А. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/О. А. Попов // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.83-85
|
>24.
| Тичина І. М. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/І. М. Тичина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.86-91
|
>25.
| Толкачова А. С. Спілкування-комунікація-комунікативна діяльність: спільне та особливе/А. С. Толкачова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.91-94
|
>26.
| Котлова Л. О. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/Л. О. Котлова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.95-99
|
>27.
| Котловий С. А. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/С. А. Котловий // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.99-104
|
>28.
| Цибулько І. О. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/І. О. Цибулько // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.104-109
|
>29.
| Сітцева М. В. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/М. В. Сітцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.109-112
|
>30.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 20. - 2013
|
|
|