Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Каплун, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3-044.3/І-50
Автор(и) : Імас, Лінда Дж. Морра, Ріст, Рей К.
Назва : Шлях до результатів: планування та проведення ефективних оцінювань розвитку
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :554 с
ISBN, Ціна 978-617-502-084-5:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.3-044.3
Предметні рубрики: Економічний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--проведення ефективних оцінювань
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(9), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(7), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges/ N. Mospan ; Н. Мосьпан (стр.7-14) Кл.слова: дистанційне навчання,освітні технології,ринок праці
Каплун В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах/ В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.15-23)
Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/ Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/ A. Durdas [и др.] (стр.33-38)
Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/ Y. Rudnik (стр.39-45)
Ващекно Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/ Л. Ващекно (стр.46-52)
Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/ О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко (стр.53-61)
Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/ І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська (стр.62-69)
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/ Н. Родіна (стр.70-77)
Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/ І. Дроботько (стр.78-83)
Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.84-89)
Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/ О. Стойка (стр.90-95)
Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/ T. Khalilov (стр.96-104)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплун В., Батечко Н., Панталієнко Л.
Назва : Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 15-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.2 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові умови--математична компетентність--фундаментальна підготовка--фахівці-інженери--системне мислення
Анотація: У статті розкрито особливості та роль фундаментальної підготовки майбутніх інженерів, зокрема в кризових умовах. Розглянуто значення фундаментальної складової підготовки здобувачів інженерного фаху та дидактичну мету математичної підготовки майбутнього інженера. Розкрито особливості фундаментальної підготовки майбутніх інженерів в умовах онлайн-навчання та змішаного формату. Висвітлено основні тенденції інженерної освіти в педагогічній теорії. Фундаментальну, зокрема математичну, підготовку майбутніх фахівців інженерного профілю розглянуто як підґрунтя формування їх системного мислення. Розглянуто лінійну та нелінійну системи формування системного мислення майбутніх інженерів. Лінійну систему виокремлено на тлі усталеного освітнього процесу підготовки фахівців; нелінійний – у кризових умовах, які характеризуються нестабільністю, невизначеністю та хаосом. Згенеровано нелінійну модель формування системного мислення майбутніх інженерів в аспекті фундаментальної підготовки студентів. Експериментальна частина дослідження проведена на підставі формалізації вибіркових даних етапу трансформування математичних знань студентів – від елементарного курсу математики до вищої. В якості компенсації та збереження математичних знань запропоновано проведення адаптаційних курсів з елементарної математики, які уможливлюють наступність і послідовність у засвоєнні математичних знань, а відтак сприяють підвищенню ефективності формування системного мислення майбутніх інженерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)