Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кобильченко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В. В.
Назва : Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2016. - N 2. - С. 64-70. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2016/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 69-70 (12 назв)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постнекласична психологія--теоретизація--спеціальна психологія--предмет спеціальної психології--інтегративна парадигма--особистість
Анотація: Проаналізовано проблемне поле розвитку спеціальної психології на сучасному етапі. Позначено область предметного змісту спеціальної психології. З'ясовано, що сьогодні існують і функціонують три основні психологічні парадигми: природничо-наукова, гуманітарна й практична. Обговорено можливості їх інтеграції як методологічної основи розвитку спеціальної психології.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 27-36 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віктимізація --віктимна поведінка--віктимна особистість
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/ В. Кобильченко (стр.7-14)
Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/ С. Кульбіда (стр.15-31)
Прохоренко Л. Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/ Л. Прохоренко (стр.32-39)
Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/ І. Омельченко (стр.40-52)
Данілавічюте Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/ Е. Данілавічюте (стр.53-64)
Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/ Н. Лещій (стр.65-74)
Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/ Н. Пахомова, І. Баранець (стр.75-87)
Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/ Л. Некраш (стр.88-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 7-14. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2018/4). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі з порушеннями зору--психологічна дезадаптація--психологічна допомога
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Кобильченко В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності/ В. Кобильченко (стр.7–20)
Мякушко О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку/ О. Мякушко (стр.21–30)
Довгополова К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку/ К. Довгополова (стр.31–38)
Бабяк О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку/ О. Бабяк, Н. Баташева (стр.39–47)
Петрикіна А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка"/ А. Петрикіна (стр.48–56)
Каплієнко А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда/ А. Каплієнко (стр.57–64)
Сняткова Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП/ Т. Сняткова (стр.65–75)
Костенко Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору"/ Т. Костенко, Г. Кушнір (стр.76–78.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Кобильченко В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти/ Вадим Кобильченко (стр.7–19)
Кульбіда С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови/ Світлана Кульбіда (стр.20–40)
Любченко В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти/ Валентина Любченко (стр.41–48)
Лещій Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.49–56)
Хохліна О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ Олена Хохліна (стр.57–63)
Трофименко Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ Людмила Трофименко (стр.64–73)
Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/ Світлана Долженко, Юлія Рібцун (стр.74–80)
Чайка І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи/ Ірина Чайка (стр.81–92)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Кобильченко В. Нова парадигма спеціальної психології/ Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко (стр.7-14)
Шевченко В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.)/ Володимир Шевченко (стр.15-25.)
Омельченко І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Ірина Омельченко (стр.26-34.)
Шевченко Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі/ Юлія Шевченко (стр.35-44.)
Литовченко С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху/ Світлана Литовченко (стр.45-52.)
Шевченко С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко (стр.53-63.)
Круглик О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху/ Оксана Круглик (стр.64-73.)
Супрун Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє/ Дар'я Супрун. Микола Супрун (стр.74-75.)
Рібцун Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів/ Юлія Рібцун (стр.76-78.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Практичний психолог-- Діти з особливими освітніми потребами-- заклади дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--практичний психолог--психологічна діяльність--заклади дошкільної освіти--психологічна готовність--інклюзивне середовище--психологічна допомога
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 2. - С. 7–19. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Практичний психолог-- Діти з особливими освітніми потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--практичний психолог--психологічна діяльність--психологічна служба--заклади дошкільної освіти--психологічна готовність--психологічна допомога
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В., Омельченко, І
Назва : Нова парадигма спеціальної психології
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 7-14. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/3). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Психологія-- Спеціальна психологія-- Парадигма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постнекласична психологія--парадигма--природничо-наукова парадигма--гуманітарна парадигма--інтегративна парадигма
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)