Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковалинська, І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
81'37
С 48


   
    Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ. - Київ : [б. в.], 2013. - 15 с.
    Зміст:
Бєлєхова, Л. І. Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму / Л. І. Бєлєхова. - С .7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипні символи, переосмислення, постсимволізм
Безуглая, Л. Р. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний критерій, мовленнєвий критерій, інтенція
Богушевич, Д. Г. Знание и информация в лингвистическом освещении / Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова
Кл.слова: знання, інформація, мовне спілкування
Буниятова, И. Р. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. - С .21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматичні категорії, германська дієслівна система, дієслівні категорії
Быкова, Е. В. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений) / Е. В. Быкова. - С .26-29
Кл.слова: модульний текст, реклама, рубрики
Воркачев, С. Г. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. - С .29-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексеми, Антонимические поля, лингвоидеологема "народ"
Гришаева, Л. И. Как устроен текст? / Л. И. Гришаева. - С .36-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика тексту, компоненти тексту, критерії тексту
Жаботинская, С. А. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка / С. А. Жаботинская. - С .43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трипластія, тетрапластія, діпластія
Карпиловская, Е. А. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська мова, функціональний потенціал інновації, соціальні запити
Левицкий, А. Э. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. - С .50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, антропоцентризм, експансіонізм
Приходько, А. Н. Акторечевая ипостась паратаксиса / А. Н. Приходько. - С .55-60
Кл.слова: регулятиви, синтаксис, речення
Ухванова-Шмыгова, И. Ф. Сказочный дискурс: новое о старом / И. Ф. Ухванова-Шмыгова. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, когнітивна практика, лінгвістика
Kharitonchik, Z. A. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. - С .63-73. - Библиогр. в конце ст.
Чернявская, B. E. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. - С .73-75
Кл.слова: експерт, комплексні знання, оцінювання
Шарандин, А. Л. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте / А. Л. Шарандин. - С .75-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація, частини мови, знакова система
Шевченко, І. C. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс / I. C. Шевченко. - С .82-86
Кл.слова: антропоцентричний блок, блок умов, адресатний аспект
Алексеева, Н. А. Статус песенного текста в современной типологии текстов / Н. А. Алексеева. - С .87-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пісенний текст, текстові категорії, музичний текст
Андрушенко, О. Ю. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення / Андрушенко О. Ю. . - С .92-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: темпоральні адверби, маркування, речення
Васильчук, Ю. Ю. Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух" / Ю. Ю. Васильчук. - С .95-100. - Библиогр. в конце ст.
Видайчук, Т. Л. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. - С .100-104. - Библиогр. в конце ст.
Волкова, С. В. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. - С .105-110. - Библиогр. в конце ст.
Гирин, O. B. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. - С .111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: категорійно-функціональна граматика, семантика дієслова, інтенсифікатори
Гладуш, Надія Федорівна. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі / Н. Ф. Гладуш. - С .115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, діалог, репліки
Гребень, Т. Н. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста / Т. Н. Гребень. - С .120-123
Кл.слова: текст в тексті, монолог, діалог
Григоренко, В. А. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. - С .124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, сентенції, герундій
Гудзь, Н. О. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексема "green" , екологізація, аксіологеми
Дмитриева, И. В. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов / И. В. Дмитриева. - С .133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бінарність, лінгвістика, предикати
Домброван, Т. Н. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка / Т. Н. Домброван. - С .137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мова, фазовий простір мови, параметричний паттерн
Доценко, Олена Леонідівна. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. - С .141-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: судове спілкування, імплікатура, судовий дискурс
Жукова, Ю. О. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі / Ю. О. Жукова. - С .146-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний текст, маніпулювання, імідж партії
Жуковська, В. В. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови / В. В. Жуковська. - С .151-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпусне мовознавство, лінгвістика, англійська мова
Зінченко, Г. Є. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. - С .157-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: апозитивні конструкції, англійська мова, відносні речення
Иванова-Мицевич, И. В. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка / И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. - С .161-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, перфект, граматика
Калитюк, Лілія Петрівна. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш") / Л. П. Калитюк. - С .166-171
Кл.слова: порівняння, діахронія, мова
Ковалинська, І. В. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур / І. В. Ковалинська. - С .171-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурні потреби, змішування національних спільнот, мовна політика
Козачук, Андрій Михайлович. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту / А. М. Козачук. - С .173-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний стандарт, діалекти, перекладознавство
Кошкина, И. В. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. - С .178-182
Кл.слова: антоніми, лексика, предикати
Кравець, М. В. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По / М. В. Кравець. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Криворучко, Т. В. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові / Т. В. Криворучко. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматика, дієслова, англійська мова
Кхеліл, О. І. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів) / О. І. Кхеліл. - С .191-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, умовні клаузи, англійська мова
, Леонідов О. С. Теоретичні здобутки програми мінімалізму . - С .196-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, генеративна граматика, предикація
Ломовая, А. В. Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии / А. В. Ломовая. - С .201-204. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверсія, семантика, дієслово
Луньова, О. В. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. - С .204-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Черчилль, лексико-семантичні засоби, мовна особистість
Ляшенко, Е. С. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. - С .210-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантичний суб'єкт, каузативна ситуація, суб'єкт-каузатор
Маріна, О. С. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. - С .214-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-семіотичні механізми, концептуальна трансгресія, концептуальна абсорбція
Нестеренко, О. О. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. - С .217-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, вигуки, китайська мова
Oguy, A. D. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. - С .221-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: частини мови, англійська мова
Оксанич, М. П. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові / М. П. Оксанич. - С .230-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: порівняння, підрядні речення, німецька мова
Пилипенко, К. Ю. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразові дієслова, семантика, англійська мова
Плоткіна, М. Г. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект / М. Г. Плоткіна. - С .241-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клаузи, речення, англійська мова
Полховська, М. В. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях / М. В. Полховська. - С .245-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіальні конструкції, тета-ролі, лінгвістика
Саєвич, I. Г. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, лінгвокультурологія, лексикологія
Свищук, Т. Н. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. - С .255-257
Кл.слова: демотиватор, комунікативність, креолізований текст
Smolyana, A. L. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. - С .258-261. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, лексика, книги
Соколова, В. И. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока / В. И. Соколова. - С .261-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, східна філософія, антропологія
Соколовська, Світлана Володимирівна. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект / С. В. Соколовська. - С .266-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна особистість, Кемерон Девід, мова політика
Торговець, Ю. І. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст / Ю. І. Торговець. - С .270-275. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні діячі, установи, опитування
Троц, Е. В. Лингвистическая экология: к определению понятия / Е. В. Троц. - С .276-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еколінгвістика, лексема, мовні процеси
Ущина, Валентина Антонівна. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові / В. А. Ущина. - С .278-283. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, лексична одиниця, семантика
Федорова, Лариса Одександрівна. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови) / Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .284-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, кольороназва, чорний
Цвирко, Илона Игоревна. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. - С .289-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієслова, лінгвістика, англійська мова
Чала, Юлія Петрівна. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів / Ю. Л. Чала. - С .293-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціативний шлейф, переклад, антропоніми
Черниш, Оксана Андріївна. Жанр: класифікаційні критерії / О. А. Черниш. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий жанр, теорія жанрів, комунікативна мета
Чучкевич, Ирина Валентиновна. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста / И. В. Чучкевич. - С .302-306. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, ситуації, структура тексту
Якубова, Виктория Юриевна. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста / В. Ю. Якубова. - С .306-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, газетні тексти, науково-популярні тексти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Семантика--Синтактика--З’їзди і конференції


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
81.2Англ/К 56-603477

    Ковалинська, І. В.
    Contrastive Lexicology [Текст] : навчальний посібник / І. В. Ковалинська. - Київ : Освіта України, 2014. - 221 с. - ISBN 978-617-7111-56-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Лексикологія--Українська мова--Навчальні видання


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2016/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ковалинська, І. В.
    Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- комунікація -- мовний регістр -- національна меншина
Анотація: Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Ковалинська, І. В.
    Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 65-78, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.6578. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полікультурний -- мультикультурний -- міжкультурний -- міжрасовий -- міжетнічний
Анотація: Стаття присвячена історії виникнення та огляду праць сучасних науковців з питань полікультурної освіти у зарубіжних країнах на питання використання даних термінів з метою виявлення семантичного поля та сфери вживання кожного з термінів та встановлення, чи є вони взаємозамінними у певних контекстах і в яких саме. У статті розглядаються погляди американських, європейських та російських учених на проблему; встановлюється принципова різниця між поняттям «мультикультурний» та «полікультурний», визначається розбіжність поглядів американських та європейських дослідників на поняття «мультикультурний» і встановлюється можливість використання даних термінів в українському науковому дискурсі. Автором виявлено схожості й розбіжності значення цих термінів в американському та європейському науковому дискурсі. Запропоновано вживання одного терміну в українському науковому дискурсі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Ковалинська, І. В.
    Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 88-89, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.8898. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
країна-реципієнт -- європейська ідентичність -- соціо-культурний розвиток -- імміграція -- мультикультурна освіта -- країна трудової міграції
Анотація: Стаття присвячена опису соціо-економічних умов, що стали передумовою створення системи мультикультурної освіти у Федеративній Республіці Німеччина. Авторка розглядає країни Західної Європи з точки зору впровадження принципів мультикультуралізму і класифікує їх на декілька груп, зокрема країни трудової міграції, до яких вона відносить і ФРН. У статті подано історичну ретроспективу розвитку міграційних процесів у країні. Автор обґрунтовує надану класифікацію статистичними показниками щодо мовного, національного, релігійного, демографічного різноманіття в країні та даними щодо міграційних процесів та кількості мігрантів у Федеративній Республіці Німеччина протягом останнього десятиліття. У висновках автор узагальнює тенденції соціо-культурного розвитку країни та вказує, що у країні проводиться курс на інтеграцію націй, що відповідає стратегії створення європейської ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)