Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковалинська, І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'37/С 48
Назва : Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :15 с :
ДРНТІ : 16.01
УДК : 81'37
Предметні рубрики: Мовознавство-- Семантика-- Синтактика
Зміст : Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму/ Л. І. Бєлєхова. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. Знание и информация в лингвистическом освещении/ Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений)/ Е. В. Быкова. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. Как устроен текст?/ Л. И. Гришаева. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка/ С. А. Жаботинская. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. Акторечевая ипостась паратаксиса/ А. Н. Приходько. Сказочный дискурс: новое о старом/ И. Ф. Ухванова-Шмыгова. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте/ А. Л. Шарандин. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс/ I. C. Шевченко. Статус песенного текста в современной типологии текстов/ Н. А. Алексеева. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення/ Андрушенко О. Ю. . Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух"/ Ю. Ю. Васильчук. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі/ Н. Ф. Гладуш. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста/ Т. Н. Гребень. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов/ И. В. Дмитриева. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка/ Т. Н. Домброван. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі/ Ю. О. Жукова. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови/ В. В. Жуковська. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка/ И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш")/ Л. П. Калитюк. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур/ І. В. Ковалинська. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту/ А. М. Козачук. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По/ М. В. Кравець. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові/ Т. В. Криворучко. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів)/ О. І. Кхеліл. Теоретичні здобутки програми мінімалізму ; Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии/ А. В. Ломовая. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові/ М. П. Оксанич. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект/ М. Г. Плоткіна. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях/ М. В. Полховська. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока/ В. И. Соколова. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект/ С. В. Соколовська. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст/ Ю. І. Торговець. Лингвистическая экология: к определению понятия/ Е. В. Троц. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові/ В. А. Ущина. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови)/ Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів/ Ю. Л. Чала. Жанр: класифікаційні критерії/ О. А. Черниш. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста/ И. В. Чучкевич. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста/ В. Ю. Якубова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2Англ/К 56-603477
Автор(и) : Ковалинська І. В.
Назва : Contrastive Lexicology : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2014
Кільк.характеристики :221 с
ISBN, Ціна 978-617-7111-56-5:
ДРНТІ : 16.01.45
УДК : 811.111’373+811.161.2’373(075) + 811.161.2’373(075)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Лексикологія-- Українська мова
Примірники : всього : ГП АБ(23), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(23), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні/ О. В. Бісмак (стр.1-12)
Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./ В. А. Вербицький (стр.13-23)
Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/ М. М. Галицька (стр.24-33)
Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ А. К. Грабовий (стр.34-44)
Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів/ Є. Є. Завгородня (стр.45-54)
Казанцева Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Л. І. Казанцева (стр.55-64)
Кіліченко О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій/ О. І. Кіліченко (стр.65-75)
Ковалинська І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі/ І. В. Ковалинська (стр.76-84)
Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/ І. В. Когут (стр.85-97)
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження/ Л. В. Козак (стр.98-109)
Крупник З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект/ З. І. Крупник (стр.110-118)
Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів/ О. В. Луценко (стр.119-128)
Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/ В. В. Майорський (стр.129-140)
Маслов Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ Р. В. Маслов (стр.141-148)
Муромець В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект/ В. Г. Муромець (стр.149-157)
Побірченко Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти/ Н. А. Побірченко (стр.158-165)
Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу/ Н. Г. Пономаренко (стр.166-171)
Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності/ В. О. Ратєєва (стр.172-180)
Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання/ Ю. А. Руденко (стр.181-194)
Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології/ В. О. Рябенко (стр.195-206)
Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття/ Л. О. Синишин (стр.207-217)
Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів/ Т. В. Сірик (стр.218-229)
Стинська В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект/ В. В. Стинська (стр.230-239)
Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/ Р. В. Троценко (стр.240-248)
Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/ Ю. В. Черпак (стр.249-261)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Бараненкова Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок (стр.1-8)
Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/ О. І. Браткова (стр.9-18)
Вембер В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі/ В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська (стр.19-29)
Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/ О. М. Глушак (стр.30-41)
Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/ А. К. Грабовий (стр.42-53)
Демешкант Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі/ Н. А. Демешкант, В. В. Пабат (стр.54-64)
Ковалинська І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі/ І. В. Ковалинська (стр.65-78)
Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти/ Т. В. Коршевнюк (стр.79-87)
Кубіцька М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя/ М. Д. Кубіцька (стр.88-95)
Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/ Т. В. Мельніченко (стр.96-107)
Мерзлякова О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації/ О. Л. Мерзлякова (стр.108-120)
Муромець В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень/ В. Г. Муромець (стр.121-130)
Неведомська Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів?/ Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська (стр.131-144)
Павлюк Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.145-156)
Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/ В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос (стр.157-168)
Руденко Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть/ Н. М. Руденко (стр.169-176)
Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/ Н. М. Слюсаревський (стр.177-187)
Cтеблюк С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації/ С. В. Cтеблюк (стр.188-197)
Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/ Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник (стр.198-207)
Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/ О. Ю. Тесленков (стр.208-216)
Хома Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу/ Т. В. Хома (стр.217-225)
Яновська Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії/ Л. Г. Яновська (стр.226-231)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковалинська І. В.
Назва : Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 76-84. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна компетентність--комунікація--мовний регістр--національна меншина
Анотація: Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковалинська І. В.
Назва : Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 65-78. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.6578 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.6578
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полікультурний--мультикультурний--міжкультурний--міжрасовий--міжетнічний
Анотація: Стаття присвячена історії виникнення та огляду праць сучасних науковців з питань полікультурної освіти у зарубіжних країнах на питання використання даних термінів з метою виявлення семантичного поля та сфери вживання кожного з термінів та встановлення, чи є вони взаємозамінними у певних контекстах і в яких саме. У статті розглядаються погляди американських, європейських та російських учених на проблему; встановлюється принципова різниця між поняттям «мультикультурний» та «полікультурний», визначається розбіжність поглядів американських та європейських дослідників на поняття «мультикультурний» і встановлюється можливість використання даних термінів в українському науковому дискурсі. Автором виявлено схожості й розбіжності значення цих термінів в американському та європейському науковому дискурсі. Запропоновано вживання одного терміну в українському науковому дискурсі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковалинська І. В.
Назва : Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 88-89. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.8898 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.8898
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): країна-реципієнт--європейська ідентичність--соціо-культурний розвиток--імміграція--мультикультурна освіта--країна трудової міграції
Анотація: Стаття присвячена опису соціо-економічних умов, що стали передумовою створення системи мультикультурної освіти у Федеративній Республіці Німеччина. Авторка розглядає країни Західної Європи з точки зору впровадження принципів мультикультуралізму і класифікує їх на декілька груп, зокрема країни трудової міграції, до яких вона відносить і ФРН. У статті подано історичну ретроспективу розвитку міграційних процесів у країні. Автор обґрунтовує надану класифікацію статистичними показниками щодо мовного, національного, релігійного, демографічного різноманіття в країні та даними щодо міграційних процесів та кількості мігрантів у Федеративній Республіці Німеччина протягом останнього десятиліття. У висновках автор узагальнює тенденції соціо-культурного розвитку країни та вказує, що у країні проводиться курс на інтеграцію націй, що відповідає стратегії створення європейської ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)