Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, З. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   378.6:37 ; 74.584(4Укр)738
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Ковальчук, З. Я.
    Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові / З. Я. Ковальчук // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 195-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
УДК

Рубрики: Педагогічна взаємодія--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна взаємодія -- педагогічне спілкування
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2012. - 223 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Всяка, Х. А. Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю / Х. А. Всяка. - С .13-21. - Бібліогр.: с. 21 (11 назв)
Гаврилюк, С. М. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк. - С .22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
Гончар, О. В. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття / О. В. Гончар. - С .30-41. - Бібліогр.: с. 41 (5 назв)
Козак, Л. В. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
Корнят, В. С. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 68 (6 назв) : табл.
Кряжев, П. В. Світова вища освіта: особливості еволюції / П. В. Кряжев. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (15 назв)
Марчук, А. В. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Мачинська, Н. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз / Н. Мачинська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .116-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (13 назв) : мал.
Регейло, І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло. - С .128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
Рощіна, С. М. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів / С. М. Рощіна. - С .140-148. - Бібліогр.: с. 148 (7 назв)
Сергеєва, О. С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу / О. С. Сергеєва. - С .159-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (11 назв)
Стеблецький, А. Л. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності / А. Л. Стеблецький. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 183 (4 назви)
Демида, Катерина Євгеніївна. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді / К. Є. Демида. - С .184-194. - Бібліогр.: с. 193-194 (8 назв) : табл.
Ковальчук, З. Я. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові / З. Я. Ковальчук. - С .195-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
Кулик, Н. І. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення / Н. І. Кулик. - С .204-211. - Бібліогр.: с. 210-211 (10 назв)
Москальов, М. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .212-219. - Бібліогр.: с. 218-219 (5 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--Збірники наукових праць

   Педагогіка--Теорія


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, З. Я.
    Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів і батьків [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2012. - Вип. 1/2. - С. 156-160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- батьки -- педагоги -- взаємодія -- педагогічна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2012/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст:
Саух, П. Ю. Стратегія полікультурної освіти в контексті турболентності процесів міжкультурної взаємодії / П. Ю. Саух. - С.6-14
Кузьменко, О. М. Концепції пізнання та самопізнання в античній філософії / О. М. Кузьменко. - С.15-18
Огнев'юк, В. О. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев'юк. - С.20-27
Сисоєва, С. О. Культорологічні концепти освітології та розвиток полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С.28-36
Побірченко, Н. А. Розвиток освітологічної мотивації в психологічній освіті / Н. А. Побірченко. - С.37-40
Кудикіна, Н. В. Моделювання здоров'язбережувального освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу / Н. В. Кудикіна. - С.42-48
Батечко, Н. Г. Проблема професійної підготовки викладачів вищої школи у педагогічній теорії / Н. Г. Батечко. - С.49-54
Сорока, М. В. Освітнє середовище університетського коледжу як об'єкт управління / М. В. Сорока. - С.55-61
Алєксєєва, С. В. Сучасні методики визначання професійної придатності майбутніх фахівців / С. В. Алєксєєва. - С.62-67
Кряжев, П. В. Фактори впливу на процеси модернізації вищої освіти / П. В. Кряжев. - С.68-72
Демінська, Л. О. Аксіологічна компетентність майбутнього вчителя фізичного виховання / Л. О. Демінська. - С.73-78
Литвин, Л. В. Підготовка вихователів до ритмічної організації навчально-виховного процесу / Л. В. Литвин. - С.79-82
Борисенко, В. В. Професійне спрямування сучасних технологій навчання української мови / В. В. Борисенко. - С.83-86
Дічек, Н. П. Педагогічна антропологія - рушій еволюції вітчизняних педагогіко-експериментальних досліджень (ост. третина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.88-99
Богданець-Білоскаленко, Н. І. Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.100-106
Нікіторович, Є. Ідентичність східного прикордоння Польщі. Проблеми та шанси специфічного регіону природи та мозаїки культур / Є. Нікіторович. - С.108-117
Бобрицька, В. І. Кейс-метод: актуалізація досвіду Великобританії в умовах сучасної університетської освіти в Україні / В. І. Бобрицька. - С.118-122
Мачинська, Н. І. Педагогічна освіта майбутніх магістрів у Німеччині та Великобританії / Н. І. Мачинська. - С.123-127
Мороз, О. О. Етапи становлення та розвитку медіа-педагогіки у Республіці Польща / О. О. Мороз. - С.128-131
Щука, Г. П. Організація закордонних стажувань у процесі підготовки фахівців сфери туризму / Г. П. Щука. - С.131-136
Пляченко, Т. М. Системно-синергетичні особливості оркестрово-ансамблевої підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С.138-142
Макарова, Е. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики на заняттях з постановки голосу / Е. В. Макарова. - С.143-145
Шимова, О. В. / О. В. Шимова. - С.146-150
Бондаренко, Л. А. Компетентнісні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С.150-154
Ковальчук, З. Я. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів і батьків / З. Я. Ковальчук. - С.156-160
Мельніченко, С. А. Проблема вивчення ціннісно-смислової сфери особистості у психологічних дослідженнях: теоретичний аспект / С. А. Мельніченко. - С.161-166
Яремчук, Н. В. Психологічна готовність жінки до материнства: вікові особливості / Н. В. Яремчук. - С.167-173
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)