Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2011
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка , Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадровий потенціал--поморська академія--етнопедагогіка--підготовка студентів--ігрова діяльність
Зміст : Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови/ П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи/ Н. Г. Батечко. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології/ Л. В. Герасименко. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету/ Т. О. Горохова. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/ Н. В. Задорожна. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект/ Є. А. Захаріна. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща/ О. А. Івашко. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект/ Н. В. Казакова. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі/ Л. В. Литвин. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/ Н. М. Лісучевська. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання/ Л. П. Максимова. Освітологічний контекст медіа-освіти/ О. О. Мороз. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/ В. В. Осадчий. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу/ О. С. Сергеєва. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів)/ А. О. Таранник. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету/ Я. С. Фруктова, С. М. Процька. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині/ О. В. Шапочкіна. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США/ С. І. Шандрук. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект/ Н. А. Побірченко. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку/ С. І. Редько. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів/ І. В. Форноляк.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 156-171. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В., Хожай Д. В.
Назва : Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 31. - С. 32-38. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2019/31). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--lego duplo--ранній вік
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 95-107. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 153-162. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс--кейс-метод--аналіз--ситуація--інновація--інноваційна діяльність
Анотація: У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Особливості університетської освіти Франції [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 96-105. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалавр--вища освіта--доктор наук--ліценціат--магістр--навчальний цикл--університет
Анотація: У статті розглянуто шляхи здобуття університетської освіти у Франції; проаналізовано університетське навчання, що складається з декількох циклів, організованих за європейською схемою навчання, яка передбачає три підсумкових рівня: ступінь Лісанс, ступінь Майстер, ступінь Доктор (ЛМД); визначено особливості та переваги французької університетської освіти; розкрито форми організації навчального процесу в університетах Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :599 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 378.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів
Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 98-109. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології--підготовка до інноваційної професійної діяльності--готовність до інноваційної професійної діяльності
Анотація: У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 74-85. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 30. - С. 40-45. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045 (Шифр П225817115/2018/30). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторингве дослідження--контроль--критерії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895
Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність
Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 38-52. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.3852 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.3852
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--навчання на основі дослідження--університетська освіта
Анотація: У запропонованій статті обґрунтовується актуальність навчання на основі досліджень в контексті вирішення проблеми розвитку і підвищення якості університетської освіти; розкрито сутність та основні ідеї навчання на основі дослідження, його місце у професійній підготовці майбутніх фахівців; розглянуто зарубіжний досвід щодо методів ефективного поєднання викладання і досліджень, моделі інтеграції досліджень у навчальний процес; визначено особливості форм дослідницької роботи студентів упродовж всього періоду навчання в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.584/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60 (Шифр 74.00я43/П 24-084780)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-60
ББК : 74.584
Предметні рубрики: Інноваційна діяльність-- Викладачі вищих навчальних закладів
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 235-251. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2351 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2351
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователь--вчитель материнської і початкової школи--дошкільник--дошкільна освіта--дошкільний навчальний заклад--підготовка педагогічних кадрів
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність вивчення європейського досвіду для вирішення сучасних проблем дошкільної освіти в Україні. Проаналізовано досвід організації дошкільної освіти у Франції, Великобританії, Німеччині. Показано, що системи дошкільної освіти цих країн мають свої особливості та власний перспективний досвід. Встановлено, що спільним для дошкільних закладів європейських країн є особлива увага до створення розвивального середовища та організація різних видів діяльності, що сприяють загальному розвитку дитини і підготовці її до навчання в школі. Підготовка педагогічних кадрів для роботи в дошкільних закладах здійснюється в кожній країні за власною системою професійної підготовки (курси, середні спеціальні заклади, інститути, університети, вищі школи). Виокремлено ідеї, які можна застосувати у розвитку дошкільної освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3. - С. 27-33. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/3). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 4. - С. 113-119. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/4). - ISSN 2078-1687
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній процес--педагогічна освіта
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 136-142. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--європейський досвід--професійна підготовка
Анотація: У статті розглянуто підготовку майбутніх фахівців дошкільної освіти у Великій Британії, Швеції, Німеччині та Греції. Показано, що підготовка педагогічних кадрів здійснюється в університетах, інститутах вищої освіти, інститутах педагогіки при університетах, педагогічних коледжах; встановлено, що відмінності у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти виявляються у структурі та змісті освітніх програм; розглянуто основні підходи до оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах; визначено спільне в тенденціях підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти в європейських країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 71-77. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3510 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3510
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність педагога до інноваційної діяльності--дошкільна освіта--інноваційна діяльність--педагог--проєктне навчання--проєктування
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л., Швидка І.
Назва : Якість дошкільної освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 198-208. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--система--якість освіти--якість дошкільної освіти--критерії якості дошкільної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на актуальних аспектах якості дошкільної освіти; визначено основні завдання системи дошкільної освіти; описано нормативно-правове забезпечення; висвітлено сучасні науковопедагогічні погляди на досліджувану проблему, зокрема: проаналізовано поняття «якість дошкільної освіти», охарактеризовано критерії оцінки якості дошкільної освіти; розкрито шляхи забезпечення якості дошкільної освіти на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Хоружа Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії/ Л. Хоружа (стр.7-13)
Овчаренко Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти/ Н. Овчаренко (стр.13-20)
Куземко Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи/ Л. Куземко (стр.20-25)
Степаненко С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації/ С. Степаненко, Н. Степаненко (стр.26-33)
Стихун Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. Стихун (стр.34-37)
Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/ І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук (стр.38-45)
Безкоровайна Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації/ Л. Безкоровайна (стр.45-50)
Замотаєва Н. . Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/ Н. Замотаєва (стр.50-56)
Лисенко О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя/ О. Лисенко (стр.57-60)
Майєр Н. . Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/ Н. Майєр (стр.61-65)
Заскалєта С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації/ С. Заскалєта (стр.66-70)
Падалка О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи/ О. Падалка (стр.71-74)
Лілік О. . Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури/ О. Лілік (стр.75-80)
Заярна І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників/ І. Заярна (стр.81-87)
Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/ Ч. Вей (стр.88-92)
Касілов І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ І. Касілов (стр.93-98)
Сисоєва С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу/ С. Сисоєва, Л. Козак (стр.99-109)
Батечко Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини/ Н. Батечко (стр.109-115)
Когут С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща/ С. Когут (стр.115-121)
Кристопчук Т. Полікультурність у європейській освітній політиці/ Т. Кристопчук (стр.122-126)
Дудіна О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США/ О. Дудіна (стр.127-131)
Дурдас А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів/ А. Дурдас (стр.132-138)
Слозанська А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників/ А. Слозанська (стр.138-144)
Якименко Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності/ Н. Якименко (стр.145-149)
Кравченко О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету/ О. Кравченко (стр.150-155)
Троцький Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки/ Р. Троцький (стр.155-160)
Каричковський В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України/ В. Каричковський (стр.160-165)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)