Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 136-142. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--європейський досвід--професійна підготовка
Анотація: У статті розглянуто підготовку майбутніх фахівців дошкільної освіти у Великій Британії, Швеції, Німеччині та Греції. Показано, що підготовка педагогічних кадрів здійснюється в університетах, інститутах вищої освіти, інститутах педагогіки при університетах, педагогічних коледжах; встановлено, що відмінності у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти виявляються у структурі та змісті освітніх програм; розглянуто основні підходи до оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах; визначено спільне в тенденціях підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти в європейських країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 4. - С. 113-119. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/4). - ISSN 2078-1687
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній процес--педагогічна освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3. - С. 27-33. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/3). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С., Козак Л.
Назва : Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 99-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалавр--навчальний план--навчальний процес--методи навчання--форми навчання
Анотація: У статті розглянуто навчання бакалаврів у провідних країнах світу − Велика Британія, Швеція, Німеччина, США та Японія. Показано,що вищі навчальні заклади у цих країнах пропонують бакалаврські програми, які, зазвичай, мають два способи організації навчального процесу: модульну і семестрову, кожна з яких має свої особливості та переваги; встановлено, що зміст навчання орієнтований на сучасні вимоги ринку праці та особистісні потреби студентів;розглянуто форми організації навчання бакалаврів (лекції, семінари, практичні заняття, індивідуальні та колективні проекти,самостійна робота) та інтерактивні й проблемні методи навчання; застосування у процесі навчання ІКТ технології; проаналізовано практичну підготовку, що передбачає наукове дослідження, проектування, стажування на підприємствах та організаціях своєї країни та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 71-77. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3510 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3510
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність педагога до інноваційної діяльності--дошкільна освіта--інноваційна діяльність--педагог--проєктне навчання--проєктування
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В., Хожай Д. В.
Назва : Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 31. - С. 32-38. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2019/31). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--lego duplo--ранній вік
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 30. - С. 40-45. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045 (Шифр П225817115/2018/30). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторингве дослідження--контроль--критерії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж
Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.584/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60 (Шифр 74.00я43/П 24-084780)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-60
ББК : 74.584
Предметні рубрики: Інноваційна діяльність-- Викладачі вищих навчальних закладів
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика
Педагогіка-- Теорія
Зміст : Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю/ Х. А. Всяка. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. М. Гаврилюк. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття/ О. В. Гончар. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Світова вища освіта: особливості еволюції/ П. В. Кряжев. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз/ Н. Мачинська. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття/ І. Ю. Регейло. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів/ С. М. Рощіна. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу/ О. С. Сергеєва. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності/ А. Л. Стеблецький. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді/ К. Є. Демида. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові/ З. Я. Ковальчук. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення/ Н. І. Кулик. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях/ М. В. Москальов.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895
Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність
Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2011
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка , Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадровий потенціал--поморська академія--етнопедагогіка--підготовка студентів--ігрова діяльність
Зміст : Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови/ П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи/ Н. Г. Батечко. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології/ Л. В. Герасименко. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету/ Т. О. Горохова. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/ Н. В. Задорожна. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект/ Є. А. Захаріна. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща/ О. А. Івашко. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект/ Н. В. Казакова. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі/ Л. В. Литвин. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/ Н. М. Лісучевська. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання/ Л. П. Максимова. Освітологічний контекст медіа-освіти/ О. О. Мороз. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/ В. В. Осадчий. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу/ О. С. Сергеєва. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів)/ А. О. Таранник. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету/ Я. С. Фруктова, С. М. Процька. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині/ О. В. Шапочкіна. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США/ С. І. Шандрук. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект/ Н. А. Побірченко. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку/ С. І. Редько. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів/ І. В. Форноляк.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :599 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 378.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів
Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.175(075.8/С 40-173430360
378-057.175(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2016
Кільк.характеристики :154 с ; 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 978-966-2748-91-8: 150.00, 80.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378-057.175(075.8) + 005.336.2(075.8)
Предметні рубрики: Вища школа-- Викладачів-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--компетентнісний підхід
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 153-162. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс--кейс-метод--аналіз--ситуація--інновація--інноваційна діяльність
Анотація: У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 98-109. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології--підготовка до інноваційної професійної діяльності--готовність до інноваційної професійної діяльності
Анотація: У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 95-107. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л., Швидка І.
Назва : Якість дошкільної освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 198-208. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--система--якість освіти--якість дошкільної освіти--критерії якості дошкільної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на актуальних аспектах якості дошкільної освіти; визначено основні завдання системи дошкільної освіти; описано нормативно-правове забезпечення; висвітлено сучасні науковопедагогічні погляди на досліджувану проблему, зокрема: проаналізовано поняття «якість дошкільної освіти», охарактеризовано критерії оцінки якості дошкільної освіти; розкрито шляхи забезпечення якості дошкільної освіти на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 156-171. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 74-85. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)