Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика
: збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012 Кільк.характеристики :223 с
Колективи :
Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
:
ДРНТІ : 14 УДК : 37.091.4 Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика Педагогіка-- Теорія Зміст : Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю/ Х. А. Всяка. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. М. Гаврилюк. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття/ О. В. Гончар. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Світова вища освіта: особливості еволюції/ П. В. Кряжев. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз/ Н. Мачинська. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття/ І. Ю. Регейло. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів/ С. М. Рощіна. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу/ О. С. Сергеєва. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності/ А. Л. Стеблецький. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді/ К. Є. Демида. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові/ З. Я. Ковальчук. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення/ Н. І. Кулик. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях/ М. В. Москальов.
Примірники :ГП ЧЗ(1) Вільні : ГП ЧЗ(1) Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
: монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014 Кільк.характеристики :599 с
Колективи :
Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45 УДК : 378.091.321 Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів Дошкільна педагогіка Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2) Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2) Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика
: збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2011 Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
:
ДРНТІ : 14.07.07 УДК : 37.091.4 Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадровий потенціал--поморська академія--етнопедагогіка--підготовка студентів--ігрова діяльність Зміст : Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови/ П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи/ Н. Г. Батечко. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології/ Л. В. Герасименко. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету/ Т. О. Горохова. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/ Н. В. Задорожна. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект/ Є. А. Захаріна. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща/ О. А. Івашко. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект/ Н. В. Казакова. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі/ Л. В. Литвин. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/ Н. М. Лісучевська. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання/ Л. П. Максимова. Освітологічний контекст медіа-освіти/ О. О. Мороз. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/ В. В. Осадчий. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу/ О. С. Сергеєва. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів)/ А. О. Таранник. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету/ Я. С. Фруктова, С. М. Процька. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині/ О. В. Шапочкіна. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США/ С. І. Шандрук. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект/ Н. А. Побірченко. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку/ С. І. Редько. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів/ І. В. Форноляк.
Примірники :Ф2(1) Вільні : Ф2(1) Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361) Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895 Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства
: навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006 Кільк.характеристики :193 с
Колективи :
Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33 УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072) Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2) Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2) Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 74.584/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60 (Шифр 74.00я43/П 24-084780) Примітки : Бібліогр.: с. 99-60
ББК : 74.584 Предметні рубрики: Інноваційна діяльність-- Викладачі вищих навчальних закладів
Знайти схожі
|
>7.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3 Цікаві статті : Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12) Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21) Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31) Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41) Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51) Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60) Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69) Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80) Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89) Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101) Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111) Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126) Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139) Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152) Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162) Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174) Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185) Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196) Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210) Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218) Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227) Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237) Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247) Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260) Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269) Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279) Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>8.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 4 Цікаві статті : Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні/ О. В. Бісмак (стр.1-12) Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./ В. А. Вербицький (стр.13-23) Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/ М. М. Галицька (стр.24-33) Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ А. К. Грабовий (стр.34-44) Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів/ Є. Є. Завгородня (стр.45-54) Казанцева Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Л. І. Казанцева (стр.55-64) Кіліченко О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій/ О. І. Кіліченко (стр.65-75) Ковалинська І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі/ І. В. Ковалинська (стр.76-84) Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/ І. В. Когут (стр.85-97) Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження/ Л. В. Козак (стр.98-109) Крупник З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект/ З. І. Крупник (стр.110-118) Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів/ О. В. Луценко (стр.119-128) Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/ В. В. Майорський (стр.129-140) Маслов Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ Р. В. Маслов (стр.141-148) Муромець В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект/ В. Г. Муромець (стр.149-157) Побірченко Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти/ Н. А. Побірченко (стр.158-165) Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу/ Н. Г. Пономаренко (стр.166-171) Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності/ В. О. Ратєєва (стр.172-180) Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання/ Ю. А. Руденко (стр.181-194) Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології/ В. О. Рябенко (стр.195-206) Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття/ Л. О. Синишин (стр.207-217) Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів/ Т. В. Сірик (стр.218-229) Стинська В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект/ В. В. Стинська (стр.230-239) Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/ Р. В. Троценко (стр.240-248) Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/ Ю. В. Черпак (стр.249-261) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>9.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 1 Цікаві статті : Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект/ С. Р. Бабушко (стр.1-12) Гевчук Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів/ Н. С. Гевчук (стр.13-24) Глушак О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.25-35) Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.36-45) Грищук Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти/ Ю. В. Грищук (стр.46-57) Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів/ Н. М. Дідик (стр.58-69) Заєць В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія"/ В. Г. Заєць (стр.70-81) Зінченко В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції/ В. В. Зінченко (стр.82-94) Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/ Л. В. Козак (стр.95-107) Кузьменко О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі/ О. М. Кузьменко (стр.108-116) Кульбашна Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна (стр.117-128) Кучаковська Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу/ Г. А. Кучаковська (стр.129-138) Мазур Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики/ Н. П. Мазур (стр.139-148) Малахова М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі/ М. О. Малахова (стр.149-155) Наровлянський О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні/ О. Д. Наровлянський (стр.156-167) Неведомська Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.168-181) Петрощук Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання/ Н. Р. Петрощук (стр.182-193) Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації/ О. В. Петрунько (стр.194-207) Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу/ Л. В. Сазанович (стр.208-217) Тригуб І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект/ І. І. Тригуб (стр.218-226) Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/ А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко (стр.227-241) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>10.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378-057.175(075.8/С 40-173430360 378-057.175(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи
: навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2016 Кільк.характеристики :154 с
; 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 978-966-2748-91-8: 150.00, 80.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14 УДК : 378-057.175(075.8) + 005.336.2(075.8) Предметні рубрики: Вища школа-- Викладачів-- Компетентність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--компетентнісний підхід
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1) Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1) Знайти схожі
|
>11.
|
Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 1/2 Цікаві статті : Хоружа Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії/ Л. Хоружа (стр.7-13) Овчаренко Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти/ Н. Овчаренко (стр.13-20) Куземко Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи/ Л. Куземко (стр.20-25) Степаненко С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації/ С. Степаненко, Н. Степаненко (стр.26-33) Стихун Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. Стихун (стр.34-37) Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/ І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук (стр.38-45) Безкоровайна Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації/ Л. Безкоровайна (стр.45-50) Замотаєва Н. . Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/ Н. Замотаєва (стр.50-56) Лисенко О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя/ О. Лисенко (стр.57-60) Майєр Н. . Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/ Н. Майєр (стр.61-65) Заскалєта С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації/ С. Заскалєта (стр.66-70) Падалка О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи/ О. Падалка (стр.71-74) Лілік О. . Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури/ О. Лілік (стр.75-80) Заярна І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників/ І. Заярна (стр.81-87) Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/ Ч. Вей (стр.88-92) Касілов І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ І. Касілов (стр.93-98) Сисоєва С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу/ С. Сисоєва, Л. Козак (стр.99-109) Батечко Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини/ Н. Батечко (стр.109-115) Когут С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща/ С. Когут (стр.115-121) Кристопчук Т. Полікультурність у європейській освітній політиці/ Т. Кристопчук (стр.122-126) Дудіна О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США/ О. Дудіна (стр.127-131) Дурдас А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів/ А. Дурдас (стр.132-138) Слозанська А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників/ А. Слозанська (стр.138-144) Якименко Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності/ Н. Якименко (стр.145-149) Кравченко О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету/ О. Кравченко (стр.150-155) Троцький Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки/ Р. Троцький (стр.155-160) Каричковський В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України/ В. Каричковський (стр.160-165) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>12.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2 Цікаві статті : Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13) Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26) Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37) Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52) Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64) Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75) Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87) Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89) Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105) Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114) Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124) Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136) Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152) Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164) Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Знайти схожі
|
>13.
|
Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 3/4 Цікаві статті : Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/ С. Сисоєва (стр.7-11) Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/ Н. Батечко (стр.12-19) Задорожна-Княгницька Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.19-26) Сопова Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс/ Д. Сопова (стр.26-31) Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/ Н. Мачинська (стр.32-38) Цехмістер Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.39-45) Мельниченко О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні/ О. Мельниченко (стр.45-50) Євдокимов В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів/ В. Євдокимов (стр.51-56) Ясінський В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект/ В. Ясінський (стр.56-60) Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. Іваній (стр.61-67) Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/ В. Меняйло (стр.67-75) Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/ В. Шакотько (стр.76-83) Троцко Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах/ Г. Троцко (стр.84-89) Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/ Ю. Косенко (стр.90-94) Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/ Т. Дерека, В. Туманова (стр.95-100) Ромашенко В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму/ В. Ромашенко (стр.101-105) Короткова Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації/ Ю. Короткова (стр.106-112) Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/ Ю. Кажан (стр.112-118) Золотько Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти/ Ю. Золотько (стр.119-124) Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/ C. Закревська (стр.125-129) Кристопчук Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини/ Т. Кристопчук (стр.130-136) Козак Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід/ Л. Козак (стр.136-142) Воєвутко Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр/ Н. Воєвутко (стр.143-149) Загородня А. . Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект/ А. Загородня (стр.150-154) Євтушенко Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.155-160) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>14.
|
Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 4 Цікаві статті : Tarasenko G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine/ G. Tarasenko (стр.7-14) Соколова І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.14-21) Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір/ Г. Іванюк (стр.21-26) Калініченко Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Калініченко (стр.26-32) Мельник Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії/ Н. Мельник (стр.33-39) Іваницька О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання/ О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко (стр.40-44) Тимчук Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні/ Л. Тимчук (стр.45-52) Голота Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку/ Н. Голота (стр.52-57) Сугейко Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів/ Л. Сугейко, Ю. Мельничук Співаковська Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів/ Є. Співаковська, В. Коткова (стр.62-67) Бабаліч В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту/ В. Бабаліч (стр.68-73) Дерека Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи/ Т. Дерека (стр.74-79) Комісарик М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників/ М. Комісарик, К. Балаєва (стр.80-84) Петрик Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа/ Л. Петрик (стр.84-90) Подчерняєва Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Подчерняєва (стр.91-95) Валюк В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології/ В. Валюк (стр.96-101) Кошук О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства/ О. Кошук (стр.102-107) Марко М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі/ М. Марко (стр.108-112) Козак Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї/ Л. Козак (стр.113-119) Давидюк Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи/ Н. Давидюк, М. Олійник (стр.120-125) Лобода О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку/ О. Лобода (стр.126-131) Лабунець Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір/ Ю. Лабунець (стр.131-135) Cоломаха А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини/ А. Cоломаха (стр.136-140) Плужник І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі/ І. Плужник (стр.141-145) Головатенко Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії/ Т. Головатенко (стр.146-151) Перепелюк І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини/ І. Перепелюк (стр.152-158) Сяосін Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді/ Ч. Сяосін (стр.159-163) Маєвська А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу/ А. Маєвська (стр.163-169) Рахманова О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів/ О. Рахманова (стр.169-174) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>15.
|
Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 3 Цікаві статті : Ху Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Ж. Ху (стр.7-13) Сін Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України/ Ч. Сін (стр.14-17) Кошіль О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект/ О. Кошіль (стр.18-22) Грищук Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні/ Ю. Грищук (стр.23-27) Козак Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції/ Л. Козак (стр.27-33) Кристопчук Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус/ Т. Кристопчук (стр.34-38) Закревська С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти/ С. Закревська (стр.39-43) Гордійчук С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу/ С. Гордійчук (стр.44-52) Батечко Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.53-59) Лозова О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів/ О. Лозова (стр.60-65) Зуєва Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів»/ Л. Зуєва (стр.66-71) Синекоп О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців/ О. Синекоп (стр.71-77) Власюк О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз/ О. Власюк (стр.78-83) Кифенко А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. Кифенко (стр.84-88) Пшенична Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій/ Н. Пшенична (стр.89-94) Комісарик М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників/ М. Комісарик, К. Балаєва (стр.95-99) Брушневська І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення/ І. Брушневська (стр.100-105) Титаренко І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти/ І. Титаренко (стр.106-111) Пищик О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів/ О. Пищик (стр.111-116) Редько С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. Редько (стр.116-122) Чуйко С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту/ С. Чуйко (стр.123-128) Chernykh О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development/ О. Chernykh (стр.129-134) Фінгерман О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників/ О. Фінгерман (стр.135-140) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>16.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2 Цікаві статті : Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12) Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22) Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32) Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40) Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50) Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62) Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73) Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85) Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96) Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109) Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117) Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127) Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140) Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151) Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163) Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170) Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184) Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195) Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200) Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>17.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4 Цікаві статті : Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9) Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21) Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33) Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43) Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55) Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66) Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80) Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92) Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99) Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111) Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120) Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129) Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143) Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155) Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171) Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178) Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190) Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198) Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207) Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218) Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230) Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236) Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246) Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257) Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>18.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 1/2 Цікаві статті : Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект/ Н. Г. Батечко (стр.1-12) Безпалько О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції/ О. В. Безпалько (стр.13-22) Титаренко І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники"/ І. О. Титаренко (стр.23-37) Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. В. Іваній (стр.38-51) Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/ В. В. Стойкова (стр.52-66) Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Л. В. Безкоровайна (стр.67-78) Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/ Т. В. Журавель, М. А. Снітко (стр.79-95) Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/ Л. В. Козак (стр.96-105) Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/ Ю. В. Грищук (стр.106-118) Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/ І. І. Тригуб (стр.119-131) Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.132-144) Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/ Т. Л. Лях, А. О. Попова (стр.145-154) Павлюк Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики/ Р. О. Павлюк (стр.155-167) Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/ Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова (стр.168-182) Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Прошкін (стр.183-197) Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/ І. А. Хижняк (стр.198-211) Стихун Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл/ Н. В. Стихун (стр.212-226) Грищук Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності/ Г. І. Грищук (стр.227-234) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Знайти схожі
|
>19.
|
Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4 Цікаві статті : Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16) Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29) Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42) Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56) Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70) Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83) Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85) Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108) Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121) Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136) Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149) Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162) Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172) Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185) Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199) Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212) Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220) Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234) Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251) Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268) Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284) Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295) Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308) Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322) Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337) Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351) Цікаві статті : Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Знайти схожі
|
>20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л.
Назва : Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3. - С. 27-33. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/3). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі
|
|
|