Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Освітологічний дискурс - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Освітологічний дискурс - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2017г.,N 28 (Введено оглавление)
4.

Козир М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки/М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 28.-С.49-53
5.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2018г.,N 29 (Введено оглавление)
6.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2018г.,N 30 (Введено оглавление)
7.

Козир М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО/М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 29.-С.41-45
8.

Козир М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ/М. В. Козир, О. Павлюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 30.-С.66-73
9.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
10.

Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів/М. В. Козир, М. О. Грабовська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 31.-С.46-53
 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)