Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Крохмаль, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Мельниченко О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.1-10)
Тадеуш О. Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{/ О. Тадеуш (стр.11-23)
Сисоєв О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки/ О. Сисоєв (стр.24-35)
Крохмаль Н. Класифікація технологій управління закладами освіти/ Н. Крохмаль, С. Мирошниченко (стр.36-50)
Eshete Mekie M. Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs/ Mekie M. Eshete, G. Gezahegn (стр.51-67)
Різак Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії/ Г. Різак (стр.68-75)
Ayşegül Sağlam Arslan. Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices/ Sağlam Arslan Ayşegül [и др.] (стр.76-89)
Гулько О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників/ О. Гулько, О. Ярошенко (стр.90-104)
Ващенко Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів/ Л. Ващенко (стр.105-113)
Debych M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries/ M. Debych (стр.114-127)
Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/ О. Акіліна, А. Панченко (стр.128-136)
Стойка О. Особливості підвищення цифрової компетентності/ О. Стойка (стр.137-143)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крохмаль Н., Мирошниченко С.
Назва : Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 36-50. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад освіти--класифікація--технології управління--управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)