Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьмінська, О. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(075)/І 74
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А.
Назва : Інформатика : підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2014
Кільк.характеристики :240 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-656-305-1:
ДРНТІ : 20
УДК : 004(075)
Предметні рубрики: Інформатика-- Комп’ютерні системи
Примірники : всього 2: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)

Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(075)/М 79
Автор(и) : Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г.
Назва : Інформатика : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2015
Кільк.характеристики :223 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-656-419-5:
ДРНТІ : 20
УДК : 004(075)
Предметні рубрики: Шкільні підручники-- Інформатика-- 7 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне листування--моделювання--табличний процесор
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(075)/І 74
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г.
Назва : Інформатика : підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. : рівень стандарту
Вихідні дані : Київ: Школяр, 2011
Кільк.характеристики :304 с
ISBN, Ціна 978-966-1650-11-3:
ДРНТІ : 20.01.45
УДК : 004(075)
Предметні рубрики: Інформатика-- методика навчання інформатики --Україна
Комп'ютерні системи
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(075)/І-74
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Барна О. В., Вембер, Вікторія Павлівна, Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А.
Назва : Інформатика : підручник для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2013
Кільк.характеристики :255 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-617-656-206-1:
ДРНТІ : 20
УДК : 004(075)
Предметні рубрики: Інформатика-- Комп’ютерні системи-- 5 клас
Примірники : всього 1: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)

Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(075)/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Вембер В. П., Кузьмінська О. Г.
Назва : Інформатика : експериментальний підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Корбуш, 2008
Кільк.характеристики :591 с. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 978-966-2955-11-8:
ДРНТІ : 20.01.45
УДК : 004(075)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання інформатики --Україна
Примірники : всього : Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьмінська О. Г.
Назва : Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 103-115. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1010 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1010
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова комунікація--цифрові засоби підтримки наукової комунікації--наукове дослідження--магістр--заклад вищої освіти
Анотація: Цифровізація освіти і науки на сьогодні належить до пріоритетних напрямів розвитку інформаційного суспільства. Однак інтеграція України до європейського та світового освітнього-наукового простору не втрачає актуальності – українські фахівці ще не можуть ефективно конкурувати на міжнародному ринку праці. Однією з причин такого стану є недостатня включеність у систему цифрової наукової комунікації науково-педагогічних працівників та молодих науковців вітчизняних закладів вищої освіти. Разом з тим, вимушений перехід до цифрових наукових комунікацій через пандемію COVID-19 може сприяти інтегруванню молодих вчених, зокрема магістрів закладів вищої освіти, до міжнародного наукового простору. Задля інформування та допомоги дослідникам у використанні цифрових інструментів підтримки наукової комунікації провідними компаніями проводяться просвітницькі заходи на підтримку ініціативи відкритого доступу та відкритої науки, а також ініційовано ряд міжнародних досліджень та проєктів. У статті подано аналіз засобів підтримки наукової комунікації, розроблених в рамках проєкту «101 інновація наукової комунікації». Визначено, за результатами міжнародного опитування, яким засобам надають перевагу дослідники на кожному етапі проведення дослідження. Схарактеризовано переваги використання окремих інструментів на різних етапах життєвого циклу магістерського дослідження, що пов’язано із сучасними тенденціями цифровізації наукової комунікації та змінами ландшафту наукових комунікацій, а також обмеженнями, що стосуються проведення дослідження магістрів та презентації одержаних результатів. Окреслено напрями подальших досліджень. Визначено необхідність проведення повторного опитування представників наукової спільноти для з’ясування актуального стану використання дослідниками засобів наукової комунікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьмінська О. Г., Кантур В. О.
Назва : Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 80-91. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня програма--інформаційна система--тестування--магістр--заклад вищої освіти
Анотація: В умовах COVID-19, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань цифровізації сучасних університетів є реалізація маркетингових стратегій, зокрема, для здійснення професійно орієнтаційних заходів, та допомога майбутнім абітурієнтам – здобувачам І та ІІ (магістерського) рівня вищої освіти, у здійсненні вибору освітніх програм. Відтак актуалізується потреба проєктування інформаційної системи підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм за результатами профорієнтаційного тестування. Створення та використання системи «Підбір магістерської програми» сприятиме підвищенню ефективності профорієнтаційної роботи зі сторони закладів вищої освіти, а також більш свідомому вибору освітньої програми з боку вступників. За результатами аналізу потреб потенційних користувачів (майбутніх магістрантів) та існуючих аналогів, нами змодельовано інформаційну систему підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм. Визначено основні бізнес-процеси, типи користувачів (абітурієнт, методист, експерт, аналітик) та варіанти їх взаємодії із системою, а саме: формування тестів, проходження тестування, надання рекомендацій (освітніх програм) та здійснення освітньої аналітики. Запропоновано варіант реалізації цієї системи засобами Visual Stusio Code та MySQL для визначення спеціальностей та освітніх програм на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Даний веб-ресурс може бути корисним як для студентів чи майбутніх абітурієнтів університету, так і для інших користувачів, адже розроблювана система належить до класу довідкових. Окреслено напрями подальших досліджень, зокрема, застосування методів інтелектуального аналізу даних для здійснення освітньої аналітики. Визначено необхідність залучення фахівців для створення тестів – бази для визначення освітньої програми не лише на основі аналізу вподобань майбутніх абітурієнтів, але й рівня сформованості відповідних професійних навичок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 11
Цікаві статті :
Баранов С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки/ С. С. Баранов (стр.1-12)
Буйницька О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом/ О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас (стр.13-31)
Винник О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.32-48)
Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/ O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko (стр.49-61)
Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/ І. В. Єсікова (стр.62-70)
Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/ T. Kravchyna (стр.71-79)
Кузьмінська О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм/ О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур (стр.80-91)
Luhova T. Journalism education based on serious games/ T. Luhova (стр.92-105)
Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/ O. Nalyvaiko, O. Ronzhes (стр.106-120)
Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/ T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova (стр.121-129)
Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/ Г. С. Погромська, Н. А. Махровська (стр.130-145)
Смірнова В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти/ В. А. Смірнова (стр.146-157)
Староста В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів/ В. І. Староста (стр.158-173)
Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/ Л. Л. Фамілярська (стр.174-183)
Шерман М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища/ М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко (стр.184-200)
Шкуренко О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру/ О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик (стр.201-214)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко (стр.1-9)
Анісімова О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Е. Анісімова (стр.10-19)
Афанасьєва Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників/ Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева (стр.20-32)
Бойчук В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті/ В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу (стр.33-42)
Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/ Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька (стр.43-55)
Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/ А. С. Волянюк (стр.56-66)
Девін В. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.67-76)
Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/ М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко (стр.77-88)
Кропочева Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)/ Н. М. Кропочева (стр.89-102)
Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/ О. Г. Кузьмінська (стр.103-115)
Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/ Т. А. Luhova (стр.116-135)
Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/ В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт (стр.136-148)
Морзе Н. В. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти/ Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.149-165)
Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/ О. Наливайко (стр.166-179)
Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/ Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика (стр.180-190)
Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/ І. М. Сокол, К. В. Стадниченко (стр.191-202)
Соломаха А. В. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов/ А. В. Соломаха (стр.203-215)
Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/ В. І. Староста (стр.216-230)
Цирульник С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit"/ С. М. Цирульник (стр.231-240)
Шувалова О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів/ О. І. Шувалова (стр.241-253)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)