Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Култаєва, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
378(477):1
Ф 56


   
    Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття [Текст] : монографія / В. П. Андрущенко, Л. М. Горбунова, Л. І. Зязюн та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 349 с., [2] с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-045-0 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--філософські засади, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
трансформація -- засади -- тенденції -- блокування -- діалог
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович
Горбунова, Лідія Миколаївна
Зязюн, Лариса
Корецька, А.
Култаєва, М.
Литай, В.
Мудрак, В.
Надольний, Іван Федотович
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П186607/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв) : табл.
Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Бібліогр.: с. 29 (9 назв)
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (8 назв) : рис.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко. - С.38-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (12 назв)
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 49 (7 назв) : рис.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Бібліогр.: с. 53 (4 назви)
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус [та ін.]. - С.54-60. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (26 назв)
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Бібліогр.: с. 78-81 (25 назв)
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (13 назв)
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Чміль, Г.
    Візуалізація реального в сучасному культурному просторі : монографія / Г. Чміль, Н. Корабльова ; рецензент: М. Д. Култаєва, І. Б. Зубавіна. - Київ : Інститут культурології НАМУ, 2013. - 256 с. - Библиогр.: с. 249-255. - ISBN 978-966-2241-33-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культурологія--монографії

Анотація: Монографію присвячено надзвичайно актуальній проблемі дослідження сучасного культурного поля, перетвореного на екранну реальність, яка впливає на глядача, його світоглядну та життєву позиції. Саме конструювання реальності з закладеними в ній смислами за допомогою візуальних образів допомагають через кінематограф сформувати культурну реальність, а через неї здійснювати демонстрації життєвих світів, як фізичної реальності.
Дод.точки доступу:
Корабльова, Н.
Култаєва, М. Д. \рецензент.\
Зубавіна, І. Б. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.


    Култаєва, М. Д.
    Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2015. - N 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29 (9 назв) . - ISSN 2304-0629


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Култаєва, М.
    Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 44-51, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня логіка -- комунікація -- самокритика -- філософська педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.4451,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Култаєва, М. Д.
    Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29 (9 назв)


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)