Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Купрій, Т. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії/ Н. Ковальчук (стр.7-11) Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ,архетип української культури
Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/ Л. Овсянкіна (стр.13-17) Кл.слова: ціннісні орієнтації,модернізація освіти,фундаменталізація
Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти/ Ю. Омельченко (стр.18-24) Кл.слова: гуманістична освіта,етика ненасилля,освіта
Купрій. Метафоричне мислення як ознака креативності студента/ Т. Г. Купрій (стр.25-31) Кл.слова: метафора,креативність,пізнання світу
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти/ У. Морщиньська, М. Морщиньський (стр.32-37)
Саух. Модель реформування вітчизняної університетської освіти/ П. Ю. Саух (стр.41-45) Кл.слова: реформування вищої освіти,класичний університет,інформатизація
Тригуб. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації/ І. І. Тригуб (стр.46-51) Кл.слова: розвиток системи освіти,експертиза,освітологія
Сисоєва С. О. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми/ С. О. Сисоєва (стр.55-59) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,навчання дорослих
Козак Л. В. / Л. В. Козак
Максимова. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/ Л. П. Максимова (стр.69-74) Кл.слова: педагогічний експеримент,методика експерименту,критерії ефективності
Задорожна. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів/ Н. В. Задорожна (стр.75-78) Кл.слова: компетенція,компетентністний підхід
Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів/ Ю. Юсеф (стр.79-84) Кл.слова: коммуникативная культура
Логуш. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії/ Л. Г. Логуш (стр.90-93) Кл.слова: професійна орієнтація,допрофесійна підготовка,професійна діяльність
Кряжев. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/ П. В. Кряжев (стр.97-102) Кл.слова: міністерські повноваження,освітня реформа,вища освіта, історія
Пахолок. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.)/ Р. І. Пахолок (стр.103-109) Кл.слова: дидактичний процес,чоловічі гімназії
Біницька. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні/ О. П. Біницька Кл.слова: магістр,майбутні керівникі установ
Кристопчук. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст/ Т. Є. Кристопчук (стр.127-134) Кл.слова: підготовка,вчитель,спеціальність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 329/К 92
Автор(и) : Купрій Т. Г.
Назва : Християнсько-демократичний союз: рання історія та вплив на формування політико-економічної системи Німеччини : Монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2010
Кільк.характеристики :128 с
ISBN, Ціна 978-966-452-043-7: 12.00 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 329
Предметні рубрики: Політика-- Політичні партії
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/К 82
Автор(и) : Купрій Т. Г.
Назва : Соціологія освіти : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Логос, 2014
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966 171-817-2: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Соціологія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологічне знання--соціальна структура--соціологічний аналіз--освітній процес--болонський процес--самоосвіта--системи управління освітою--управлінські кадри
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/ О. В. Коляденко (стр.1-12)
Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.13-29)
Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/ М. М. Василенко (стр.30-42)
Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.43-50)
Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/ Т. Г. Купрій (стр.51-62)
Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/ О. О. Музика (стр.63-73)
Зінченко В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель/ В. В. Зінченко (стр.74-96)
Грищук Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття/ Ю. В. Грищук (стр.97-107)
Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів/ І. В. Бацуровська (стр.108-120)
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій/ І. О. Гулівата, Л. П. Гусак (стр.121-129)
Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.130-140)
Саврасова-В’юн Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.141-151)
Загородня А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. А. Загородня (стр.152-162)
Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/ О. В. Бісмак (стр.163-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій, Т. Г.
Назва : Метафоричне мислення як ознака креативності студента
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 25-31 (Шифр Н057263/2013/3/4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій Т. Г.
Назва : Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 51-62. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.5162 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.5162
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афіліація--студент--спілкування--потреба--організаційна культура--мотив
Анотація: У роботі розглядається проблема афіліації як соціального явища студентської групи у вищій школі. Визначено важливість співіснування, співвизнання та співпраці у студентському середовищі, результатом якого є продуктивний навчально-виховний, соціально-гуманітарний та науковий процес. Досліджено особливості прояву соціальних потреб особистості в основних сферах її життєдіяльності в період підготовки у вищій школі із застосуванням аналізу аспектів організаційної культури. Проаналізовано на основі результатів емпіричного дослідження взаємозв’язок між мотиваційними типами афіліації студентської молоді та їх організаційною діяльністю у вищому навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій Т. Г.
Назва : Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 200-212. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2120 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2120
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «інший/чужий»--ідентичність--імагологія--образ--стереотип--студент
Анотація: У роботі розглядається питання формування об’єктивних образів «чужий/інший» у свідомості сучасної української студентської молоді як імалогічного виміру становлення свідомого громадянина. Розкриваються чинники та фактори формування акцентуальних негативних образів сучасної студентської молоді. Досліджено особливості прояву соціальних імагологічних вимірів особистості в основних сферах її життєдіяльності в період підготовки у вищій школі. Проаналізовано на основі результатів емпіричного дослідження взаємозалежність між політичними подіями та явищами в Україні та формуванням в середовищі студентської молоді маркерних / чи маргінальних суспільних конструкцій, які породжують імагологічні образи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)