Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Курбан, О. В.
    Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- алгоритми -- системи підтримки управлінських рішень
Анотація: Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

2.
32.019.51
К 93


    Курбан, О. В.
    Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Курбан ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики. - Електрон. текстові дан. - Київ : ВІКНУ, 2016. - 286 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні війни--Вплив на громадську думку--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні конфлікти -- ІКТ -- інформаційна політика -- інформаційна безпека -- інформаційна кампанія -- психотехнології -- соціальні мережі -- контент -- таргет -- інформаційна атака -- інтернет-реклама -- гібридна війна


Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Військовий інститут
Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет
Кафедра військової журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

4.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

5.


    Курбан, О. В.
    Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- соціальні мережі -- штучний інтелект
Анотація: У статті досліджується проблематика переходу сучасних інформаційних процесів, що відбуваються у соціальних онлайн-мережах, від формату web 3.0 до web 4.0. основи наступного формату web 4.0, на думку провідних дослідників, будуть формуватися на принципах автоматизації управління інформаційними процесами (сППУР) та системах штучного інтелекту, що базується на законах ройового мислення (запозиченого з тваринного світу). На думку автора, зазначені концептуальні аспекти мають бути адаптовані до ключових інформаційних процесів онлайн-мережевого середовища. Актуальність роботи полягає у проблемі створення оптимальних варіантів планування та реалізації інформаційних онлайн-мережевих процесів у вигляді розроблення, поширення або пошуку контенту, що сьогодні є мейнстримом у відповідних галузях наукового знання та прикладних аспектах їх реалізації. Особливе значення вони мають у контексті процесів інформаційних протистоянь сучасності. Такі рішення повинні мати принципово гнучкий характер та формуватися відповідно до конкретної комунікаційної ситуації з врахуванням особливостей цільових груп, об’єктів, суб’єктів інформаційних процесів та різноманітних обставин, які певним чином можуть впливати на них, посилюючи їх або послаблюючи. Метою статті є визначення ключових елементів та напрямів роботи застосування у онлайн-комунікаціях технологій систем підтримки прийняття управлінських рішень та ройового (штучного) інтелекту. Останні є прототипами процесів web 4.0, що вже тепер формуються у сучасних соціальних онлайн-мережах. Зазначена мета статті передбачає визначення кількох відповідних завдань, зокрема: ретроспективний аналіз досліджуваного питання; узагальнення наявних прикладних тематичних напрацювань; розробка пропозицій вивчення досліджуваної теми.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: С325934233/2021/27/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 3
Зміст:
Гальчук, О. Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя / О. Гальчук. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. "Синя книжечка" Василя Стефаника: поетика серіальності / мозаїчності / Т. Вірченко. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилова, О. Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.) / О. Курбан. - С.149-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальчук, Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого" / Г. Москальчук. - С.159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, Т. Дискусія в імператорській академії наук (1907 рік) щодо системи правопису "Словаря української мови" / Т. Видайчук. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарева, О. Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева. - С.172-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Козачук, А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови / А. Козачук. - С.178-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, О. Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів / О. Тищенко. - С.184-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Вознюк, Ю. Семантизування слова в тлумачних словниках / Ю. Вознюк. - С.191-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижков, А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" / А. Рижков. - С.195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: С325934233/2022/28/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.28 № 1
Зміст:
Катерина, Ч. Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор / Ч. Катерина. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Плющик, О. Роман Марини Гримич "Ти чуєш, Марго?." як художня репрезентація авторського наукового дискурсу / О. Плющик. - С.7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Bezrukov, A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay / A. Bezrukov, O. Bohovyk. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни / О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах / О. Журавська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижков, А. Лабораторія художнього перекладу корейського наративу українською мовою: "Легенда про Ондаля" / А. Рижков. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Курбан, О.
    Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни / О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіаконтент -- критичність мислення -- медіаграмотність -- інформаційна стійкість -- інформаційна безпека -- інформаційне поле -- інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: П739395/2017/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2017р. N 1 (73)
Зміст:
Дурняк, Б. В. Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь / Б. В. Дурняк, І. В. Піх, В. М. Сеньківський. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видань, логічне висловлювання, функція незалежності
Гриценко, О. О. Структура поверхні друкованого фарбованого шару з нанофотонними елементами для маркуваннь розумних паковань / О. О. Гриценко, А. С. Морозов. - С.23-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фарбовий шар, структура поверхні, розумні паковання
Никируй, В. Е. Виготовалення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів нижче рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання / В. Е. Никируй, В. 3. Маїк. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографічні друкарські форми, пряме лазерне гравіювання, різновисокі друкарські елементи
Голубник, Т. С. Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: макет спуску, розкладка сторінок, комплектування підбиранням та вкладанням
Луцків, М. М. Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи - растровий елемент квадратної форми / М. М. Луцків, П. З. Курка. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автотипія, друкарська форма, нафарблення
Кузнецов, В. О. Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі / В. О. Кузнецов, І. І. Регей, В. В. Влах. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штанцювальне обладнання, кривошипноповзунний механізм, кінематичні параметри
Репета, В. Б. Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині / В. Б. Репета, В. В. Кукура, М. О. Місюра. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографія, оптична щільність, в’язкість
Пасєка, М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків / М. С. Пасєка. - С.70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бізнес-логіка, структурна схема проектування, архітектурний шаблон
Сеньківський, В. М. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги / В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видання, альтернатива, відношення
Гілета, І. В. Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції / І. В. Гілета, М. М. Гавенко, В. М. Сеньківський. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тактильна продукція, класифікація факторів впливу, вага фактора впливу
Зелінська, Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа? / Н. В. Зелінська. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: плагіат, навчальний процес, навчальна література
Огар, Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу / Е. І. Огар. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіакреативність, медіаосвіченість видавця, медіакритичність
Фіялка, С. Б. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market / С. Б. Фіялка. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грінвошинг, комунікація, громадська думка
Благовірна, Н. Б. Перевідкриття "інформації брутто", або реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора Луцьким видавничим середовищем / Н. Б. Благовірна. - С.129-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: редактор, видавець, видавнича культура
Балюн, О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України / О. О. Балюн. - С.145-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телевізійна аудиторія, вибірка, піплметр
Гиріна, Т. С. Радіомовлення як фактор інкультації україномовного населення в Польщі / Т. С. Гиріна. - С.154-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: радіопрограма, українська програма, соціальна комунікація
Хітрова, Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікативного підходу / Т. В. Хітрова. - С.163-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дискурс, масофікація, комунікаційні технології
Курбан, О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан. - С.172-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, соціальні мережі, інформаційні кампанії
Дутчак, А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу / А. А. Дутчак. - С.183-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телебачення, телевізійна журналістика, телевізійна редакція
Копистицька, І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства / І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішня громадськість, соціальна напруга, антикризовий PR
Стахів, М. Р. Навчальні Е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання / М. Р. Стахів. - С.200-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальне наповнення, інформаційні технології, текст
Піскозуб, Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів / Л. Й. Піскозуб. - С.209-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний контент, адаптація, реклама продажів
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)