Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Горбенко Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю/ Г. В. Горбенко (стр.6-10)
Афанасьєв І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю/ І. Ю. Афанасьєв (стр.11-17)
Вернигора С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. М. Вернигора (стр.18-22)
Гусак О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку/ О. П. Гусак (стр.23-27)
Єжижанська Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки/ Т. С. Єжижанська (стр.28-35)
Кияниця Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері/ Є. О. Кияниця (стр.36-42)
Курбан О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів/ О. В. Курбан (стр.43-48)
Горбенко Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України/ Н. В. Горбенко (стр.49-54)
Вернигора Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки/ Н. М. Вернигора (стр.55-59)
Полковенко Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет/ Т. В. Полковенко (стр.66-70)
Масімова Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова (стр.60-65)
Макарова М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури/ М. В. Макарова (стр.71-77)
Зотова В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук (стр.78-83)
Захарчук О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка/ О. В. Захарчук (стр.84-88)
Ярмак Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи/ Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська (стр.89-92)
Поліщук Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015)/ Т. І. Поліщук (стр.93-95)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Вернигора С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University/ С. М. Вернигора (стр.8-13)
Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти/ Т. А. Гузенко (стр.14-20)
Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців/ О. П. Гусак (стр.21-25)
Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів/ О. В. Курбан (стр.26-30)
Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі/ С. О. Курбан (стр.31-36)
Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу/ В. В. Чекалюк (стр.37-42)
Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій/ О. В. Чечулін (стр.43-45)
Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)/ Н. М. Вернигора (стр.46-52)
Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)/ Л. Г. Масімова (стр.53-58)
Полковенко Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій/ Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко (стр.59-62)
Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку/ В. І. Шпак (стр.63-69)
Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля/ О. С. Герасименко (стр.70-72)
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків/ М. В. Маркова, А. Р. Марков (стр.73-85)
Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи/ О. А. Росінська (стр.86-90)
Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики/ М. Г. Санакуєв (стр.91-96)
Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою/ О. Є. Матвійчук (стр.97-101)
Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства/ Л. С. Герасимюк (стр.102-105)
Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти»)/ А. С. Сніжко (стр.106-108)
Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан (стр.109-110)
Приндюк Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури/ Д. В. Приндюк (стр.111-113)
Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. В. Горбенко (стр.114-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів
Паралельн. назви :Structural model of information online network processes
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 26-30 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережі--онлайн-мережі--комунікація--інформація
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Новальська Т. В. Наступність здобуття вищої бібліотечно-інформаційної та архівної освіти в умовах реформування/ Т. В. Новальська (стр.4-10) Кл.слова: вища освіта, освітні реформи, реформування,професійні компетентності, навчальні плани,коледж, вищий навчальний заклад
Шевченко О. В. Торговельне документознавство в структурі галузевого документознавства:особливості функціонування/ О. В. Шевченко (стр.11-18) Кл.слова: галузеве документознавство,торговельне документознавство,комунікаційне середовище, торговельна діяльність
Карпов В. В. Музейна евристика:теоретичні основи та практична реалізація/ В. В. Карпов, О. М. Збанацька, Ж. З. Денисюк (стр.19-25) Кл.слова: евристика, музейна евристика,музейний пошук,музейний предмет
Вєдєнєєв Д. В. Документи органів державної безпеки як джерело дослідження соціокультурних особливостей "катакомбної" течії у рпавослав’ї в українській РСР у 1920-ті - 1950-ті рр./ Д. В. Вєдєнєєв (стр.26-36) Кл.слова: археографія, документознавство,релігія, Православна Церква,ідейно-культурна опозиція, субкультури, спецслужби
Тур О. М. Уніфікація документознавчої термінології:принципи та функції/ О. М. Тур (стр.37-41) Кл.слова: документознавча терміносистема,принципи уніфікації,функції уніфікації
Грінберг Л. Ф. Реінжиніринг документообігу установи як інформаційна підтримка управління/ Л. Ф. Грінберг (стр.42-47) Кл.слова: документ, реінжиніринг,службовий документ,документообіг
Соколов В. Ю. Організація діяльності павленківських бібліотек Київським товариством грамотності у 1900-1907 рр./ В. Ю. Соколов (стр.48-65) Кл.слова: історія бібліотечної справи, народні бібліотеки, павленківські бібліотеки,культурно-просвітницька діяльність, Ф. Павленков,Київське товариство грамотності, Україна
Лобузін І. В. Технології інтеграції міжнародних та національних бібліотечних цифрових ресурсів/ І. В. Лобузін (стр.66-78) Кл.слова: оцифрування,бібліотечні цифрові ресурси,цифрові бібліотеки
Строньська Н. Т. Мережеві бібліографічні ресурси провідних країн світу/ Н. Т. Строньська (стр.79-88) Кл.слова: бібліотечна справа, електронні біографічні ресурси,бібліографія, довідковівидання,біографічна стаття, біографічний довідник
Сидоренко Т. В. Перспективні напрями розвитку культурно-просвітницької діяльності публічних бібліотек/ Т. В. Сидоренко (стр.88-95) Кл.слова: культурно-просвітницька діяльність,масова робота, публічна бібліотека, Південь України,форми культурно-просвітницької діяльності
Кунанець Н. Е. Соціокомунікаційна інженерія: системна відповідь на виклики інформаційного суспільства/ Н. Е. Кунанець, Г. І. Липак, В. В. Пасічник (стр.96-100) Кл.слова: соціокомунікативна інженерія, інформаційні ресурси,консолідований інформаційний ресурс, соціокомунікаційна система,соціокомунікаційні процеси
Курбан О. В. Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014)/ О. В. Курбан (стр.100-108) Кл.слова: інформаційна війна,соціальні мережі,гібридна війна
Лапська О. О. Міжнародне співробітництво Української бібліотечної асоціації в контексті міжкультурної комунікації/ О. О. Лапська (стр.108-114) Кл.слова: громадкість, інформаційні зв’язки,інформаційне середовище, міжнародне бібліотечне співробітництво,Українська бібліотечна асоціація, міжкультурна комунікація
Горбань Ю. І. Цензура в публічних бібліотеках України 1917-1939 рр.: погляд із відстані століття/ Ю. І. Горбань (стр.115-116) Кл.слова: політична цензура,публічна бібліотека,монографія
Литвин С. Х. У творчій праці знаходить натхнення (до 60-ліття професора Володимира Ляхоцького)/ С. Х. Литвин (стр.117-128) Кл.слова: Володимир Ляховський,творча спадщина,критика
Збанацька О. М. Мистецтво бути тим, хто ти є (до 55-ліття від дня народження Олександра Кириленка)/ О. М. Збанацька, В. В. Добровольська (стр.128-130) Кл.слова: Олександр Кириленко,творчий шлях,критика
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014)
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2017. - № 1. - С. 100-108. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2017/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 20.17
Предметні рубрики: інформаційна безпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--соціальні мережі--гібридна війна
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Дурняк Б. В. Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь/ Б. В. Дурняк, І. В. Піх, В. М. Сеньківський (стр.11-18) Кл.слова: проектування видань,логічне висловлювання,функція незалежності
Гриценко О. О. Структура поверхні друкованого фарбованого шару з нанофотонними елементами для маркуваннь розумних паковань/ О. О. Гриценко, А. С. Морозов (стр.23-31) Кл.слова: фарбовий шар,структура поверхні,розумні паковання
Никируй В. Е. Виготовалення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів нижче рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання/ В. Е. Никируй, В. 3. Маїк (стр.32-37) Кл.слова: флексографічні друкарські форми,пряме лазерне гравіювання,різновисокі друкарські елементи
Голубник Т. С. Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань/ Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський (стр.38-44) Кл.слова: макет спуску,розкладка сторінок,комплектування підбиранням та вкладанням
Луцків М. М. Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи - растровий елемент квадратної форми/ М. М. Луцків, П. З. Курка (стр.45-55) Кл.слова: автотипія,друкарська форма,нафарблення
Кузнецов В. О. Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі/ В. О. Кузнецов, І. І. Регей, В. В. Влах (стр.56-62) Кл.слова: штанцювальне обладнання,кривошипноповзунний механізм,кінематичні параметри
Репета В. Б. Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині / В. Б. Репета, В. В. Кукура, М. О. Місюра (стр.63-69) Кл.слова: флексографія,оптична щільність,в’язкість
Пасєка М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків/ М. С. Пасєка (стр.70-79) Кл.слова: бізнес-логіка,структурна схема проектування,архітектурний шаблон
Сеньківський В. М. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги/ В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова (стр.80-86) Кл.слова: проектування видання,альтернатива,відношення
Гілета І. В. Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції/ І. В. Гілета, М. М. Гавенко, В. М. Сеньківський (стр.87-96) Кл.слова: тактильна продукція,класифікація факторів впливу,вага фактора впливу
Зелінська Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа?/ Н. В. Зелінська (стр.97-107) Кл.слова: плагіат,навчальний процес,навчальна література
Огар Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу/ Е. І. Огар (стр.108-115) Кл.слова: медіакреативність,медіаосвіченість видавця,медіакритичність
Фіялка С. Б. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market/ С. Б. Фіялка (стр.116-128) Кл.слова: грінвошинг,комунікація,громадська думка
Благовірна Н. Б. Перевідкриття "інформації брутто", або реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора Луцьким видавничим середовищем/ Н. Б. Благовірна (стр.129-144) Кл.слова: редактор,видавець,видавнича культура
Балюн О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України/ О. О. Балюн (стр.145-153) Кл.слова: телевізійна аудиторія,вибірка,піплметр
Гиріна Т. С. Радіомовлення як фактор інкультації україномовного населення в Польщі/ Т. С. Гиріна (стр.154-162) Кл.слова: радіопрограма,українська програма,соціальна комунікація
Хітрова Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікативного підходу/ Т. В. Хітрова (стр.163-171) Кл.слова: дискурс,масофікація,комунікаційні технології
Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація/ О. В. Курбан (стр.172-182) Кл.слова: інформація,соціальні мережі,інформаційні кампанії
Дутчак А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу/ А. А. Дутчак (стр.183-192) Кл.слова: телебачення,телевізійна журналістика,телевізійна редакція
Копистицька І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства/ І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук (стр.193-199) Кл.слова: зовнішня громадськість,соціальна напруга,антикризовий PR
Стахів М. Р. Навчальні Е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання/ М. Р. Стахів (стр.200-208) Кл.слова: візуальне наповнення,інформаційні технології,текст
Піскозуб Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів/ Л. Й. Піскозуб (стр.209-212) Кл.слова: рекламний контент,адаптація,реклама продажів
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4:316.28/К 93
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах : монографія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :392 с
ISBN, Ціна 978-617-658-024-9: 82.89 грн.
ДРНТІ : 19.71 + 14
УДК : 659.4:316.28 + 316.28
Предметні рубрики: Інформаційні війни-- Он-лайн простір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні конфлікти--інформаційно-комунікаційні системи--он-лайн--оф-лайн--інформаційна війна--web 2.0--web 3.0--соціальні мережі--контент--інформаційне протистояння--штучний інтелект--сучасні психотехнології--захист від інформаційної атаки--медіа-віруси--мережеві проекти--інтернет-реклама--контекстна реклама--smm-аудит--гібридна війна
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Гузенко Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща)/ Т. А. Гузенко (стр.8-15)
Курбан О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах/ О. В. Курбан (стр.16-20)
Курбан С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку/ С. О. Курбан (стр.21-27)
Куцай Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю/ Т. І. Куцай (стр.28-31)
Bernyhora N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions"/ N. Bernyhora (стр.32-34)
Єжижанська Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції/ Т. С. Єжижанська (стр.35-43)
Шпак В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства/ В. І. Шпак (стр.44-47)
Росінська О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України/ О. А. Росінська (стр.48-52)
Землякова Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії/ Т. Землякова (стр.53-58)
Іващенко В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові/ В. Л. Іващенко (стр.59-60)
Білас Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту/ Х. О. Білас (стр.61-62)
Данилюк Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис/ Ю. М. Данилюк (стр.66-69)
Коваль В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста/ В. В. Коваль (стр.70-76)
Онищенко О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц")/ О. М. Онищенко (стр.77-83)
Петрина Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна"/ Л. В. Петрина (стр.84-88)
Повар А. В. Редагування в період рукописної книги/ А. В. Повар (стр.89-91)
Горбенко Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік/ Г. В. Горбенко (стр.92-100)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів
Паралельн. назви :Structural model of information online network processes
Місце публікування : Інтегровані комунікації. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30 (Шифр І254815328/2016/2)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 172-182 (Шифр П739395/2017/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--соціальні мережі--інформаційні кампанії
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2019р.,N 1(7)
Цікаві статті :
Ozolina Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014/ Z. Ozolina, I. Reinholde (стр.8-18)
Ivanov D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks/ D. Ivanov (стр.19-25)
Vernyhora S. The book as an object of advertising/ S. Vernyhora (стр.26-32)
Курбан О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет/ О. В. Курбан (стр.33-37)
Александрович М. В. Практичні засади редагування перекладів/ М. В. Александрович (стр.38-41)
Zhenchenko M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School/ M. Zhenchenko (стр.42-46)
Шпак В. І. Автоматизація системи управління видавництвом/ В. І. Шпак (стр.47-53)
Гандзюк В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика/ В. О. Гандзюк (стр.54-57)
Досенко А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів/ А. К. Досенко (стр.58-62)
Лісневська А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933)/ А. Л. Лісневська (стр.63-68)
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.69-76)
Ісаєнко О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki/ О. О. Ісаєнко (стр.77-83)
Вернигора Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту/ Н. М. Вернигора (стр.87-88)
Дмитренко Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту/ Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова (стр.93-94)
Куліш Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Я. О. Куліш (стр.97-106)
Масімова Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності"/ Л. Г. Масімова (стр.107-110)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2021р. т.27,N 3
Цікаві статті :
Гальчук О. Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя/ О. Гальчук (стр.128-135)
Вірченко Т. "Синя книжечка" Василя Стефаника: поетика серіальності / мозаїчності/ Т. Вірченко (стр.136-140)
Кирилова О. Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа/ О. Кирилова (стр.141-148)
Курбан О. Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.)/ О. Курбан (стр.149-158)
Москальчук Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого"/ Г. Москальчук (стр.159-164)
Видайчук Т. Дискусія в імператорській академії наук (1907 рік) щодо системи правопису "Словаря української мови"/ Т. Видайчук (стр.165-171)
Бондарева О. Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця/ О. Бондарева (стр.172-177)
Козачук А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови/ А. Козачук (стр.178-183)
Тищенко О. Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів/ О. Тищенко (стр.184-190)
Вознюк Ю. Семантизування слова в тлумачних словниках/ Ю. Вознюк (стр.191-194)
Рижков А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати"/ А. Рижков (стр.195-203)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2022р. т.28,N 1
Цікаві статті :
Катерина Ч. Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор/ Ч. Катерина (стр.1-6)
Плющик О. Роман Марини Гримич "Ти чуєш, Марго?." як художня репрезентація авторського наукового дискурсу/ О. Плющик (стр.7-13)
Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/ A. Bezrukov, O. Bohovyk (стр.14-20)
Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/ О. Курбан (стр.21-27)
Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/ О. Журавська (стр.28-35)
Рижков А. Лабораторія художнього перекладу корейського наративу українською мовою: "Легенда про Ондаля"/ А. Рижков (стр.36-45)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.019.51/К 93
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВІКНУ, 2016
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 11
УДК : 32.019.51
Предметні рубрики: Інформаційні війни-- Вплив на громадську думку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні конфлікти--ікт--інформаційна політика--інформаційна безпека--інформаційна кампанія--психотехнології--соціальні мережі--контент--таргет--інформаційна атака--інтернет-реклама--гібридна війна
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 3. - С. 149-158. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.4 (Шифр С325934233/2021/27/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--інформаційна війна--медіа--медіабезпека
Анотація: Актуальність представленого в статті дослідження полягає в особливостях і специфіці проблематики роботи з контентом у сучасних медіа. Ці особливості полягають у використанні мультидисциплінарних підходів, що забезпечуватимуть інтегровании ефект. Одним із таких підходів є використання поняття «наратив» у процесах сучасних інформаціи них віи н, як в інноваціи них соціальних, так і в традиціи них медіа. Наратив є мультидисциплінарним явищем, це базова одиниця формування тексту в літературознавстві, технологія формування сенсів у філософії , носіи ключових меседжів в інтернетлінгвістиці та засіб пізнання навколишнього середовища в психології . З огляду на заявлену актуальність основним предметом дослідження є процеси створення та використання наративів, що застосовуються для здіи снення деструктивного впливу на інтернет-користувачів. Вирішення цього завдання відбувається з використанням таких методів, як аналіз і синтез (на основі результатів попередніх досліджень), спостереження (моніторинг медіа та виявлення конкретних фактів, тенденціи , закономірностеи ), моделювання (алгоритмів функціонування наративів). У результаті проведеного дослідження було запропоновано та обґрунтовано введення в науковии обіг нового поняття «бои ові наративи», що подається як сюжети деструктивного спрямування, які поділяються на супернаративи (основні сюжети) і субнаративи (окремі елементи основних сюжетів). Основним об’єктом дослідження, на основі якого розкрито це поняття, є супернаратив «ностальгія за СРСР» та субнаративи, що и ого супроводжують. Також було представлено основнии алгоритм проникнення деструктивних росіи ських наративів у медіапростір Украї ни через три фільтри (росіи ські, проросіи - ські, проукраї нські ЗМІ). У якості перспектив подальшого вивчення представленої в статті проблематики, визначено необхідність поглибленого дослідження механізмів управління інформаціи ними процесами в медіа та розробки механізмів захисту від інформаційних атак із використанням бойових наративів. Одними з базових передумов таких рішень є формування критичності мислення, інформаційної стійкості та медіаграмотності в українському медіа середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1. - С. 43-48 (Шифр І254815328/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--алгоритми--системи підтримки управлінських рішень
Анотація: Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 16-20 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології--соціальні мережі--штучний інтелект
Анотація: У статті досліджується проблематика переходу сучасних інформаційних процесів, що відбуваються у соціальних онлайн-мережах, від формату web 3.0 до web 4.0. основи наступного формату web 4.0, на думку провідних дослідників, будуть формуватися на принципах автоматизації управління інформаційними процесами (сППУР) та системах штучного інтелекту, що базується на законах ройового мислення (запозиченого з тваринного світу). На думку автора, зазначені концептуальні аспекти мають бути адаптовані до ключових інформаційних процесів онлайн-мережевого середовища. Актуальність роботи полягає у проблемі створення оптимальних варіантів планування та реалізації інформаційних онлайн-мережевих процесів у вигляді розроблення, поширення або пошуку контенту, що сьогодні є мейнстримом у відповідних галузях наукового знання та прикладних аспектах їх реалізації. Особливе значення вони мають у контексті процесів інформаційних протистоянь сучасності. Такі рішення повинні мати принципово гнучкий характер та формуватися відповідно до конкретної комунікаційної ситуації з врахуванням особливостей цільових груп, об’єктів, суб’єктів інформаційних процесів та різноманітних обставин, які певним чином можуть впливати на них, посилюючи їх або послаблюючи. Метою статті є визначення ключових елементів та напрямів роботи застосування у онлайн-комунікаціях технологій систем підтримки прийняття управлінських рішень та ройового (штучного) інтелекту. Останні є прототипами процесів web 4.0, що вже тепер формуються у сучасних соціальних онлайн-мережах. Зазначена мета статті передбачає визначення кількох відповідних завдань, зокрема: ретроспективний аналіз досліджуваного питання; узагальнення наявних прикладних тематичних напрацювань; розробка пропозицій вивчення досліджуваної теми.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 33-37 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні онлайн-мережі--інтернет--реклама--маркетингові комунікації--управлінські процеси
Анотація: Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)