Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Курбан, О. В.
    Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014) [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2017. - № 1. - С. 100-108. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2409-9805
ДРНТІ

Рубрики: інформаційна безпека

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- соціальні мережі -- гібридна війна

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

4.


    Курбан, О. В.
    Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація [Текст] / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 172-182. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- соціальні мережі -- інформаційні кампанії

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Курбан, О. В.
    Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 33-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні онлайн-мережі -- Інтернет -- реклама -- маркетингові комунікації -- управлінські процеси
Анотація: Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Курбан, О. В.
    Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- соціальні мережі -- штучний інтелект
Анотація: У статті досліджується проблематика переходу сучасних інформаційних процесів, що відбуваються у соціальних онлайн-мережах, від формату web 3.0 до web 4.0. основи наступного формату web 4.0, на думку провідних дослідників, будуть формуватися на принципах автоматизації управління інформаційними процесами (сППУР) та системах штучного інтелекту, що базується на законах ройового мислення (запозиченого з тваринного світу). На думку автора, зазначені концептуальні аспекти мають бути адаптовані до ключових інформаційних процесів онлайн-мережевого середовища. Актуальність роботи полягає у проблемі створення оптимальних варіантів планування та реалізації інформаційних онлайн-мережевих процесів у вигляді розроблення, поширення або пошуку контенту, що сьогодні є мейнстримом у відповідних галузях наукового знання та прикладних аспектах їх реалізації. Особливе значення вони мають у контексті процесів інформаційних протистоянь сучасності. Такі рішення повинні мати принципово гнучкий характер та формуватися відповідно до конкретної комунікаційної ситуації з врахуванням особливостей цільових груп, об’єктів, суб’єктів інформаційних процесів та різноманітних обставин, які певним чином можуть впливати на них, посилюючи їх або послаблюючи. Метою статті є визначення ключових елементів та напрямів роботи застосування у онлайн-комунікаціях технологій систем підтримки прийняття управлінських рішень та ройового (штучного) інтелекту. Останні є прототипами процесів web 4.0, що вже тепер формуються у сучасних соціальних онлайн-мережах. Зазначена мета статті передбачає визначення кількох відповідних завдань, зокрема: ретроспективний аналіз досліджуваного питання; узагальнення наявних прикладних тематичних напрацювань; розробка пропозицій вивчення досліджуваної теми.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Курбан, О. В.
    Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- алгоритми -- системи підтримки управлінських рішень
Анотація: Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

8.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

9.
659.4:316.28
К 93


    Курбан, О. В.
    Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах : монографія / О. В. Курбан. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - 392 с. - ISBN 978-617-658-024-9 : 82.89 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні війни--Он-лайн простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні конфлікти -- інформаційно-комунікаційні системи -- он-лайн -- оф-лайн -- інформаційна війна -- web 2.0 -- web 3.0 -- соціальні мережі -- контент -- інформаційне протистояння -- штучний інтелект -- сучасні психотехнології -- захист від інформаційної атаки -- медіа-віруси -- мережеві проекти -- інтернет-реклама -- контекстна реклама -- SMM-аудит -- гібридна війна

Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

10.
32.019.51
К 93


    Курбан, О. В.
    Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Курбан ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики. - Електрон. текстові дан. - Київ : ВІКНУ, 2016. - 286 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні війни--Вплив на громадську думку--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні конфлікти -- ІКТ -- інформаційна політика -- інформаційна безпека -- інформаційна кампанія -- психотехнології -- соціальні мережі -- контент -- таргет -- інформаційна атака -- інтернет-реклама -- гібридна війна


Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Військовий інститут
Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет
Кафедра військової журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)