Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014)
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2017. - № 1. - С. 100-108. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2017/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 20.17
Предметні рубрики: інформаційна безпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--соціальні мережі--гібридна війна
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів
Паралельн. назви :Structural model of information online network processes
Місце публікування : Інтегровані комунікації. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30 (Шифр І254815328/2016/2)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 172-182 (Шифр П739395/2017/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--соціальні мережі--інформаційні кампанії
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 33-37 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні онлайн-мережі--інтернет--реклама--маркетингові комунікації--управлінські процеси
Анотація: Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 16-20 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології--соціальні мережі--штучний інтелект
Анотація: У статті досліджується проблематика переходу сучасних інформаційних процесів, що відбуваються у соціальних онлайн-мережах, від формату web 3.0 до web 4.0. основи наступного формату web 4.0, на думку провідних дослідників, будуть формуватися на принципах автоматизації управління інформаційними процесами (сППУР) та системах штучного інтелекту, що базується на законах ройового мислення (запозиченого з тваринного світу). На думку автора, зазначені концептуальні аспекти мають бути адаптовані до ключових інформаційних процесів онлайн-мережевого середовища. Актуальність роботи полягає у проблемі створення оптимальних варіантів планування та реалізації інформаційних онлайн-мережевих процесів у вигляді розроблення, поширення або пошуку контенту, що сьогодні є мейнстримом у відповідних галузях наукового знання та прикладних аспектах їх реалізації. Особливе значення вони мають у контексті процесів інформаційних протистоянь сучасності. Такі рішення повинні мати принципово гнучкий характер та формуватися відповідно до конкретної комунікаційної ситуації з врахуванням особливостей цільових груп, об’єктів, суб’єктів інформаційних процесів та різноманітних обставин, які певним чином можуть впливати на них, посилюючи їх або послаблюючи. Метою статті є визначення ключових елементів та напрямів роботи застосування у онлайн-комунікаціях технологій систем підтримки прийняття управлінських рішень та ройового (штучного) інтелекту. Останні є прототипами процесів web 4.0, що вже тепер формуються у сучасних соціальних онлайн-мережах. Зазначена мета статті передбачає визначення кількох відповідних завдань, зокрема: ретроспективний аналіз досліджуваного питання; узагальнення наявних прикладних тематичних напрацювань; розробка пропозицій вивчення досліджуваної теми.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1. - С. 43-48 (Шифр І254815328/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--алгоритми--системи підтримки управлінських рішень
Анотація: Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів
Паралельн. назви :Structural model of information online network processes
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 26-30 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережі--онлайн-мережі--комунікація--інформація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4:316.28/К 93
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах : монографія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :392 с
ISBN, Ціна 978-617-658-024-9: 82.89 грн.
ДРНТІ : 19.71 + 14
УДК : 659.4:316.28 + 316.28
Предметні рубрики: Інформаційні війни-- Он-лайн простір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні конфлікти--інформаційно-комунікаційні системи--он-лайн--оф-лайн--інформаційна війна--web 2.0--web 3.0--соціальні мережі--контент--інформаційне протистояння--штучний інтелект--сучасні психотехнології--захист від інформаційної атаки--медіа-віруси--мережеві проекти--інтернет-реклама--контекстна реклама--smm-аудит--гібридна війна
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.019.51/К 93
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВІКНУ, 2016
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 11
УДК : 32.019.51
Предметні рубрики: Інформаційні війни-- Вплив на громадську думку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні конфлікти--ікт--інформаційна політика--інформаційна безпека--інформаційна кампанія--психотехнології--соціальні мережі--контент--таргет--інформаційна атака--інтернет-реклама--гібридна війна
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)