Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Литвиненко, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко О. О.
Назва : Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 29. - С. 67-72. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2018/29). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна діагностика--психологічний супровід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2018р.,N 29
Цікаві статті :
Висоцька Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського/ Е. Висоцька (стр.4-10) Кл.слова: психологія любові,педагогіка радості,гуманістична педагіка
Хоружа Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського)/ Л. Л. Хоружа (стр.11-15) Кл.слова: етична культура,професійна етика
Сухомлинська Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України/ Л. В. Сухомлинська (стр.16-21) Кл.слова: художні мініатюри,інформаційне поле,дошкілля
Су С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая/ С. Су, Ц. Сяоянь (стр.22-28) Кл.слова: бюджет на освіту,праці Сухомлинського
Відавська Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу/ Е. Відавська (стр.29-34) Кл.слова: суб’єктність дитини,Конвенція про права дитини,людська гідність
Дика Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського/ Н. М. Дика (стр.35-40) Кл.слова: мовна особистість,компетентнісний підхід,гуманізація освіти
Козир М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО/ М. В. Козир (стр.41-45) Кл.слова: емоційний інтелект,інформаційна педагогіка,емоційний контакт
Терещенко О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій/ О. І. Терещенко (стр.46-52) Кл.слова: рефлексія,інтерактивні технології,мотивація
Булгакова О. Ю. . Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії/ О. Ю. Булгакова (стр.53-59) Кл.слова: тактична спрямованість,соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні/ Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. (стр.60-66) Кл.слова: інклюзія,інклюзивна освіта,виховання толерантності
Литвиненко О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення/ О. О. Литвиненко (стр.67-72) Кл.слова: психологічна діагностика,психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб/ І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. (стр.73-78) Кл.слова: психологічний стрес,психічна травма,практикуючий психолог
Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом/ Г. В. Супрун (стр.79-84) Кл.слова: діти з аутизмом,рівень тривожності,дезадаптованість
Турубарова А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я/ А. В. Турубарова (стр.85-90) Кл.слова: дитячий церебральний параліч,егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського (стр.91-96) Кл.слова: гумання педагогіка,"Дитяча усмішка",казки Сухомлинського
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко О. О., Бандура Ю. В.
Назва : Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 70-75. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.9 (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): депресивні прояви--ситуативна тривожність--соціально-демографічний фактор
Анотація: У статті проаналізовано сутність понять «депресія» та «тривога». Узагальнено погляди зарубіжних та вітчизняних фахівців стосовно депресивних і тривожних проявів у старшокласників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)