Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лісневська, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/ Н. Павлик (стр.7-12)
Лісневська А. . Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська (стр.12-16)
Іваній І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній (стр.16-21)
Ємчик О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик (стр.21-26)
Чжеюань Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання/ Вей Чжеюань (стр.27-33)
Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов (стр.33-38)
Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/ С. Сисоєва (стр.39-44)
Даценко В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі/ В. Даценко, Н. Хименко (стр.45-49)
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/ Н. Мосьпан (стр.50-55)
Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/ Н. Головач (стр.56-60)
Соболєва-Терещенко О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами/ О. Соболєва-Терещенко (стр.60-65)
Тригуб І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти/ І. Тригуб (стр.66-70)
Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США/ Т. Дерека (стр.71-76)
Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики"/ В. Прошкін (стр.80-85)
Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/ С. Радченко (стр.85-90)
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект/ О. Іваницька (стр.90-95)
Соболь Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. Соболь (стр.96-100)
Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/ Ю. Грищук (стр.101-105)
Ху Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.105-110)
Сін Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.110-114)
Лисенко О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні/ О. Лисенко (стр.115-120)
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/ С. Гордійчук (стр.121-126)
Рева Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті/ Т. Рева (стр.127-131)
Омельчук М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування/ М. Омельчук (стр.132-136)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Бровко О. Концепт літери в постмодерному тексті/ О. Бровко
Кузьменко В. Епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим/ В. Кузьменко
Полтавцева Н. Война как модель конфликта в сборнике статей Вячеслава Иванова "Родное и вселенское" (к юбилею Первой мировой войны)/ Н. Полтавцева
Єременко О. Синкретичність еволюції кобзарства: від історичного явища до художнього образу/ О. Єременко
Погребняк І. Дискурс народництва в епістолярії Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Лісневська А. Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин/ А. Лісневська
Сніжко А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні/ А. Сніжко
Денисенко Т. Аромат Арабії (лінгвістичне есе)/ Т. Денисенко
Луцюк М. Вавилонська поема "Про безневинного страждальця" (фрагмент): художній переклад на українську/ М. Луцюк
Сінченко О. Стефант Моравський. Про марксистську естетичну думку/ О. Сінченко
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Мартич Р. Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах/ Р. Мартич
Погребняк І. Епістолярний жанр у діахронній проекції/ І. Погребняк
Васьків М. Конфлікт бажаного і дійсного в нарисі "Сади" кубанського письменника О. Розумієнка/ М. Васьків
Волошук Л. Специфіка діалогізму сучасної масової літератури/ Л. Волошук
Лісневська А. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів/ А. Лісневська
Мейзерська T. Глобалізаційні виміри медіа-досліджень у концепції Джеймса Лалла/ T. Мейзерська
Веретільник С. Розвиток антропонімів Гетьманщини XVII–XVIII ст./ С. Веретільник
Сінченко К. Януш Славінський. Сприйняття та сприймач в історико-літературному процесі/ К. Сінченко
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2019р.,N 1(7)
Цікаві статті :
Ozolina Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014/ Z. Ozolina, I. Reinholde (стр.8-18)
Ivanov D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks/ D. Ivanov (стр.19-25)
Vernyhora S. The book as an object of advertising/ S. Vernyhora (стр.26-32)
Курбан О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет/ О. В. Курбан (стр.33-37)
Александрович М. В. Практичні засади редагування перекладів/ М. В. Александрович (стр.38-41)
Zhenchenko M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School/ M. Zhenchenko (стр.42-46)
Шпак В. І. Автоматизація системи управління видавництвом/ В. І. Шпак (стр.47-53)
Гандзюк В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика/ В. О. Гандзюк (стр.54-57)
Досенко А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів/ А. К. Досенко (стр.58-62)
Лісневська А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933)/ А. Л. Лісневська (стр.63-68)
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.69-76)
Ісаєнко О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki/ О. О. Ісаєнко (стр.77-83)
Вернигора Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту/ Н. М. Вернигора (стр.87-88)
Дмитренко Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту/ Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова (стр.93-94)
Куліш Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Я. О. Куліш (стр.97-106)
Масімова Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності"/ Л. Г. Масімова (стр.107-110)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2019р.,N 2(8)
Цікаві статті :
Бикова О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр./ О. М. Бикова (стр.6-13)
Гондюл О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень»/ О. Д. Гондюл (стр.14-24)
Гандзюк В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1")/ В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко (стр.25-32)
Іванов Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони»/ Д. Іванов (стр.33-41)
Куцай Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації/ Т. І. Куцай (стр.42-46)
Лісневська А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа/ А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова (стр.47-54)
Погребняк І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір/ І. В. Погребняк (стр.55-60)
Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні/ А. К. Досенко (стр.61-66)
Хамедова О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму/ О. А. Хамедова (стр.67-73)
Пастушина В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.)/ В. М. Пастушина (стр.74-81)
Подоляка Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух»/ Н. С. Подоляка (стр.82-88)
Васьків М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років/ М. C. Васьків (стр.89-95)
Стамбол І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу»)/ І. І. Стамбол (стр.96-100)
Терещенко Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі/ Н. М. Терещенко (стр.101-109)
Феринська А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України/ А. І. Феринська (стр.110-116)
Сосєдко К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів/ К. Д. Сосєдко (стр.117-122)
Щиглинська М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture/ М. М. Щиглинська (стр.123-128)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А.
Назва : Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 1. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)151.7 (Шифр С325934233/2015/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)151.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телевізійний репортер--звуко-зоровість--зоровий ряд--міждисциплінарні зв’язки--якість вищої професійної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на режисерсько-операторських аспектах підготовки телевізійних репортерів, що здійснюється завдяки зміцненню міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання. Професійній діяльності телевізійних репортерів властиві високий рівень ситуативності, комплексний підхід до вирішення завдань із використанням не тільки журналістських, але й режисерських та операторських знань та навичок. У зв’язку з підвищенням ролі зорового ряду на екрані, особливою характеристикою професіоналізму телевізійного репортера повинна стати звуко-зоровість – викладення телерепортажу у логічній послідовності визначених та побудованих кадрів. У статті визначено стрижневі поняття у змісті фахових дисциплін, складено глосарій телевізійного репортера, що сприятиме структуруванню понять і зв’язків у галузі телевізійної журналістики, режисури, операторської майстерності, а також безпосередньо телевізійного репортерства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А. Л.
Назва : Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933)
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 63-68 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пропаганда--міфологема--екранне видовище--інформаційно-комунікаційний простір--радянський кінематограф--українська історія
Анотація: Міфотворчі процеси в комунікаційному просторі – «наріжний камінь» ідеології в усі часи існування людства. Одним з інструментів ефективності впливу пропаганди на людину є довіра до інформації. Сьогодні це відбувається завдяки розповсюдженню інформації з персоніфікованим відеоконтентом у соцмережах, в тому числі за допомогою конвергентних медіа. Створюються нові міфи та соціальні установки, вирішуються долі країн, формується громадська думка. У 20–30 роки минулого століття роль найпотужнішого екранного медіа виконував кінематограф. У статті розглядаються основні ідеологічні повідомлення української радянської кінострічки 1933 року «Коліївщина». В період масової кінофікації «Коліївщина» виконувала грандіозну місію – створення нових міфологем задля маніпуляції свідомістю населення. Це відбувалось в трагічний період української історії (1933 рік, Голодомор) через екстраполяцію історичної правди та втілення її в найемоційнішу на той час форму – форму екранного видовища. Радянська влада використовувала могутній вплив екранного зображення з метою пропаганди мрій, ілюзій, образів, стереотипів, які втрачають референтний зв’язок з реальністю. Фільм І. Кавалерідзе «Коліївщина» демонструє інтерпретацію історичних подій та національної ідеї, перенесення ідеології «радянського сьогодення» в порівняно далеке минуле. Стрічка створена на тлі політичної кон’юнктури початку 1930-х років: боротьба з українським «буржуазним националізмом», справа «Спілки визволення України», репресивна політика щодо села, згортання політики «коренізації». Тобто, з одного боку навмисне звертання до українського, з іншого боку – репресії українського селянства. Не зважаючи на цензуру, І. Кавалеридзе вдається створити національний інклюзивний наратив, що зображує український простір як багатоетнічний та різноманітний, але водночас національно колоритний. Проте, з точки зору сьогодення, псевдонародний.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А. Л., Фруктова Я. С.
Назва : Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіовізуальний контент--медіа--медіавплив--інформаційна безпека
Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А.
Назва : Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфотейнмент--гра--телевізійні новини--телевізійний репортаж--телевізійна журналістика
Анотація: У статті розглядається проблема використання ресурсів інфотейнменту та гри у процесі створення телевізійних новин, що дозволяє легше зберегти в пам'яті глядачів подію. Це створюється завдяки більш емоційному впливу на глядачів завдяки технології створення екранного видовища та використання елементів гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)