Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мачинська, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075)/М 37
Автор(и) : Мачинська Н. І., Стельмах С. С.
Назва : Сучасні форми організації навчального процесу у вищій школі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2012
Кільк.характеристики :179 с
ISBN, Ціна 978-617-511-119-2:
ДРНТІ : 14.35.01
УДК : 378(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища школа-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семінарське заняття--тести--лекції
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика
Педагогіка-- Теорія
Зміст : Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю/ Х. А. Всяка. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. М. Гаврилюк. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття/ О. В. Гончар. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Світова вища освіта: особливості еволюції/ П. В. Кряжев. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз/ Н. Мачинська. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття/ І. Ю. Регейло. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів/ С. М. Рощіна. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу/ О. С. Сергеєва. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності/ А. Л. Стеблецький. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді/ К. Є. Демида. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові/ З. Я. Ковальчук. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення/ Н. І. Кулик. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях/ М. В. Москальов.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Мачинська Н.
Назва : Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 107-115 (Шифр 74.00я43/П 24-084780)
Примітки : Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
УДК : 378-057.85:37.011.3-051.012
Предметні рубрики: Педагогічна освіта-- Дослідження --Україна
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/ С. Сисоєва (стр.7-11)
Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/ Н. Батечко (стр.12-19)
Задорожна-Княгницька Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.19-26)
Сопова Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс/ Д. Сопова (стр.26-31)
Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/ Н. Мачинська (стр.32-38)
Цехмістер Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.39-45)
Мельниченко О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні/ О. Мельниченко (стр.45-50)
Євдокимов В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів/ В. Євдокимов (стр.51-56)
Ясінський В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект/ В. Ясінський (стр.56-60)
Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. Іваній (стр.61-67)
Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/ В. Меняйло (стр.67-75)
Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/ В. Шакотько (стр.76-83)
Троцко Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах/ Г. Троцко (стр.84-89)
Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/ Ю. Косенко (стр.90-94)
Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/ Т. Дерека, В. Туманова (стр.95-100)
Ромашенко В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму/ В. Ромашенко (стр.101-105)
Короткова Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації/ Ю. Короткова (стр.106-112)
Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/ Ю. Кажан (стр.112-118)
Золотько Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти/ Ю. Золотько (стр.119-124)
Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/ C. Закревська (стр.125-129)
Кристопчук Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини/ Т. Кристопчук (стр.130-136)
Козак Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід/ Л. Козак (стр.136-142)
Воєвутко Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр/ Н. Воєвутко (стр.143-149)
Загородня А. . Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект/ А. Загородня (стр.150-154)
Євтушенко Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.155-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мачинська Н.
Назва : Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 32-38. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3238 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3238
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаєморозуміння--довіра--лідер--лідерство--студентське самоврядування--фацилітація
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти лідерства як соціокультурного явища, визначено особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах академічного середовища вищого навчального закладу. Автор, спираючись на закономірності та ознаки менеджменту освіти, методологічні засади державно-громадського управління освітньою інституцією, пропонує змістову характеристику понять «лідер» та «лідерство»,визначає особливості педагога-лідера та лідера студентського середовища, описує пріоритети діяльності сучасного освітнього лідера. Автором виокремлено деякі феномени педагогічної взаємодії, які мають визначальний вплив на формування лідерських якостей у студентів та їх чіткої позиції лідера – феномен довіри, фацилітація, віддзеркалення суб’єктивності, взаєморозуміння.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Матвіїв Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості/ Н. Матвіїв, Н. Мачинська (стр.7-13)
Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/ О. Казакевич (стр.14-20 )
Мурзіна О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря/ О. Мурзіна (стр.21-29)
Гладкова В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти/ В. Гладкова (стр.30-36)
Проценко О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті/ О. Проценко, О. Мельниченко (стр.37-45)
Ханикіна Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів/ Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська (стр.46-55)
Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/ І. Сараєва (стр.56-63)
Мосьпан Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції/ Н. Мосьпан, А. Дурдас (стр.64-71)
Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/ О. Сисоєв (стр.72-80)
Андрійчук В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід/ В. Андрійчук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвіїв Н., Мачинська Н.
Назва : Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 7-13. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--інтелект--нейробіологія--спадковість--середовище
Анотація: Стаття присвячена аналізу досліджень нідерландського професора Діка Франса Свааба в контексті взаємозалежності та взаємовпливу спадковості, середовища та виховання на становлення й розвиток особистості. Автори, здійснюючи критичний огляд публікацій Діка Свааба, акцентували увагу на вагомих ознаках формування особистості, інтегруючи в даному контексті результати досліджень з психології, педагогіки та нейробіології. У публікації показано тісний взаємозв’язок усіх чинників, що впливають на формування особистості (екологічних, соціальних, економічних, ідеологічних, психологічних тощо); доведено їх взаємозалежність та взаємозумовленість на різних вікових етапах розвитку особистості. Зазначено, що внутрішньоутробний розвиток особистості значною мірою залежить від індивідуальних особливостей матері, показано вплив шкідливих звичок матері на генетичні мутації організму дитини. Доведено, що виховання й соціальна взаємодія були й залишаються рушіями культурного й цивілізаційного становлення особистості на різних вікових етапах: людина як загальносуспільна істота формує свою особистість у предметній діяльності й спілкуванні, що характеризує ступінь залучення людини до суспільних відносин. Акцентовано увагу на тому, що соціальний контакт є вагомим чинником гормональних процесів всередині організму людини; показано, що на процеси формування особи активно впливають зовнішні чинники (оптимальна пропорція руху і сну, збої біологічного годинника, стрес, порушення дрібної моторики тощо). Дослідження, ґрунтуючись на базових практичних результатах, отриманих професором Діком Сваабом, презентує необхідність ґрунтовного вивчення означених взаємозумовленостей та взаємозв’язку студентами педагогічних спеціальностей у контексті забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/ О. Уваркіна (стр.7-17) Кл.слова: військове лідерство,іманентність,національна безпека
Калінічева Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності/ Г. Калінічева (стр.18-30) Кл.слова: гуманітарне право,російська військова агресія
Камінська М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням/ М. Камінська (стр.31-37) Кл.слова: демократія,свобода в освіті,освітні програми
Рябченко В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади/ В. Рябченко (стр.38-48) Кл.слова: доброчесність,моральність,соціальна відповідальність
Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/ І. Кузьмич (стр.49-60) Кл.слова: компетентнісний підхід,студентоорієнтоване навчання,передвища освіта
Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/ О. Тадеуш (стр.61-67) Кл.слова: інноваційна освіта,методологія,освітні інновації
Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/ М. Братко (стр.68-75) Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти,технологія навчання,функції сторітелінгу
Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/ О. Оржель (стр.76-81) Кл.слова: студентоцентроване навчання,громада,комплексний холістичний підхід
Дурдас А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/ А. Дурдас [и др.] (стр.82-88) Кл.слова: креативність,толерантність,міжнародне спілкування
Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/ Г. Бойко, Н. Мачинська (стр.89-96) Кл.слова: дистанційна освіта,мобільність педагога,самотивація
Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/ В. Наумова (стр.97-103) Кл.слова: стан готовності,професійна культура,неформальна освіта
Ващенко Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки/ Л. Ващенко, О. Карбованець (стр.104-111) Кл.слова: причинне мислення,система понять,причинність
Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/ Н. Яремчук (стр.112-118) Кл.слова: віртуальні технології,інформатизація,цифровий освітній простір
Сірант Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти/ Н. Сірант (стр.119-126) Кл.слова: бережливість,фінансова грамотність,ощадливість
Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/ О. Сисоєв (стр.127-134) Кл.слова: циркулярна економіка,післядипломна освіта,економіка управління відходами
Десі Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії/ Г. Десі, С. Ермінарто (стр.135-139) Кл.слова: весільний макіяж,електронний посібник,історія макіяжу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Г., Мачинська Н.
Назва : Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 89-96. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--мобільність педагога--самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.6-21)
Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/ Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко (стр.22-46)
Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/ І. Кондратець, М. Науменко (стр.47-56)
Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/ Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко (стр.57-75)
Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.76-92)
Lu Baowen. The concept of student ethnocultural competence/ Baowen Lu (стр.93-106)
Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.107-116)
Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/ Н. Мачинська (стр.117-128)
Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.129-146)
Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/ К. Осадча (стр.147-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мачинська Н.
Назва : Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 117-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.348 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.348
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство в освіті--людський фактор--освітня політика--управління
Анотація: Стаття присвячена аналізу теоретико-практичних аспектів освітнього лідерства. Зазначено, що лідерство: це модель управління освітньою організацією, що стимулює інноваційну поведінку педагогів, забезпечує використання новацій на всіх рівнях організації; повинно створити практику корпоративного управління з метою підтримки інноваційної поведінки педагогів в освітніх закладах різного типу. Автором показано, що одним із провідних напрямів державної освітньої політики виступає лідерство в освіті як спосіб ефективного управління персоналом в системі менеджменту освіти. Запропоновано різні підходи до визначення освітньої політики, де спільними показниками виступають: організована й цілеспрямована діяльність держави; комплексна система заходів державних інституцій; ключовий суб’єкт освітньої політики в суспільстві – держава; система освіти – провідний інститут демократичного суспільства. У статті виокремлено пріоритетні напрями освітньої політики: забезпечення державних гарантій доступу якісної освіти; створення умов для підвищення якості загальної та професійної освіти; формування ефективних економічних відносин в системі освіти; забезпечення системи освіти висококваліфікованими фахівцями, їх підтримка державою та суспільством; управління розвитком освіти на основі розподілу відповідальності між суб’єктами освітньої політики. Акцентовано увагу на техніці управління структурним підрозділом у закладі освіти (сукупність операцій, процесів і процедур управлінської діяльності, які виконуються формалізовано, на основі правил, інструкцій). Доведено, що навчання керівників основним аспектам кадрової політики в галузі освіти, залучення в програми їх підготовки й підвищення кваліфікації з питань організації управління персоналом сприяють формуванню в них науково обгрунтованої роботи з науковопедагогічними працівниками, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)