Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мотуз, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Ярошенко О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу/ О. Ярошенко (стр.7-13)
Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/ G. Pappas (стр.14-18) Кл.слова: система освіти,неоліберальна
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні/ О. Сисоєв (стр.19-24)
Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/ Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін (стр.19-24)
Голота Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.35-41)
Batechko N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/ N. Batechko [и др.] (стр.42-49)
Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/ M. Shepel (стр.50-56)
Островська Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури/ Г. Островська (стр.57-64)
Мотуз Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України/ Т. Мотуз (стр.65-71)
Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/ N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych (стр.72-77)
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.78-84)
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/ K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel (стр.85-90)
Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/ J. Golzar, M. A. Miri (стр.91-103)
Соколова І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.104-113)
Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/ S. Zaskaleta (стр.114-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мотуз Т.
Назва : Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 65-71. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--дебюрократизація--освітній процес--підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)