Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нікітіна, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.211.21(477)/Н 11
Автор(и) : Нікітіна Н.
Назва : Оголошуємо тендер... педагогічних ідей
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 1. - С. 27–30. (Шифр В353859/2017/1)
УДК : 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Методична робота-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методична робота--педагогічні ідеї--тендери--алгоритм проведення--карта оцінки--інтеракція
Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу № 447 міста Києва щодо проведення заходу.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Половіна О. Методичний тиждень, або Лайфаки методичного супроводу педагогів/ О. Половіна, Н. Савінова (стр.4-11)
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО (стр.12)
12 правил роботи в групі під час тренінгу (стр.13)
Штилюк Н. Тиждень Доброго Янгола/ Н. Штилюк (стр.14-25)
Коваленко А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв педагогічної кухні від майстрів/ А. Коваленко (стр.26-30)
Ларіонова Л. Методичний марафон - шлях до професіоналізму/ Л. Ларіонова, В. Фоміна (стр.31-38)
Нікітіна Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів/ Н. Нікітіна (стр.39-43)
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Лист МОН України від 13.11.2018 N1/9-691 (стр.44-50)
Порошинська Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії/ Н. Порошинська (стр.51-53)
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО (стр.54-57)
Плосконна М. Таємниці зниклих книг/ М. Плосконна, Т. Левченко, Л. Клименко (стр.60-63)
Публікації журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" у 2018 році (стр.64-69)
Зразки та форми документів, наведені у журналі "Вихователь-методист дошкільного закладу" у 2018 році (стр.70-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нікітіна Н.
Назва : Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 12. - С. 39-43 (Шифр В353859/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователь-методист--геокешинг--розвиток професійної майстерності--інтерактивні форми роботи з кадрами--інновації--ціннісні орієнтації особистості
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : В580804487/2022/1/2
Назва : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: науковий журнал/ Східно-Європейський Інститут Психології. Т.1 № 2: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору
Вихідні дані : , 2022
Кільк.характеристики :274 с
ISSN: 2959-1953
Ціна : Б.ц.
УДК : 378(477)(082)
Зміст : Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану/ Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни/ Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності/ О. А. Коваль, П. О. Каплан. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога/ Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни/ Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах/ А. М. Старєва. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій/ О. М. Харцій. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни/ К. А. Шапочка. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання/ В. І. Азатьян. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів/ Н. Л. Гриценко. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання/ Н. М. Макаренко. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи/ А. В. Підгорний. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник/ В. П. Шпак, О. В. Бардадим. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty/ N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії/ Л. О. Гапоненко. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів/ Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/ А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії/ Б. М. Мельник. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту/ Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи/ Н. А. Перхайло. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах/ Н. К. П’ятниця-Горпинченко. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу/ Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. С. Локшин. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International/ Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)