Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Панченко, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
74.0я43
П 24


    Носенко, Тетяна Іванівна.
    Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів [Текст] / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 48-53
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Інформаційні технології

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
Web 2.0 -- Викладач-студент-інтернет -- Освітні портали
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Панченко, А. Г.
Співак, Світлана Михайлівна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Носенко, Т. І.
    Використання служб Google для організації практики студентів [Текст] / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 67-69
ББК 74.0я43

Анотація: Розглянуто можливості дистанційної підтримки педагогічної практики засобами інтернет-технологій Web 2.0. Наведено приклади створення спільних документів за допомогою сервісів Google-Календар та Google-Документи.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Панченко, А. Г.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Панченко, А.
    Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 4–11

Дод.точки доступу:
Корендо, Р.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
373.212.120.4-053.4](477)
П 16


    Панченко, А.
    Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку.
УДК

Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття
Дод.точки доступу:
Корендо, Р.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В353859/2016/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11
Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12
Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17.
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26
Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31.
Інші автори: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33
Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37
Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45
Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47
Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55
Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60
Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65
Усесвітній день води. - С.66–67
Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Іваницька, О.
    Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ [Текст] / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 2. - С. 107-113 . - ISSN 2078-1687

Дод.точки доступу:
Панченко, А.
Панченко, Г.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Панченко, А. Г.
    Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 168-176. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертне оцінювання -- методична робота
Анотація: У статті обґрунтована необхідність запровадження експертного оцінювання методичної роботи як інструменту розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Автором запропоновані показники для оцінювання рівня організації методичної роботи у ЗНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2023/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мельниченко, О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.1-10
Тадеуш, О. Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{ / О. Тадеуш. - С.11-23
Сисоєв, О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки / О. Сисоєв. - С.24-35
Крохмаль, Н. Класифікація технологій управління закладами освіти / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - С.36-50
Eshete, Mekie M. Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - С.51-67
Різак, Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії / Г. Різак. - С.68-75
Ayşegül, Sağlam Arslan. Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices / Sağlam Arslan Ayşegül [и др.]. - С.76-89
Інші автори: Canan Cengiz, Faik Özgür Karatas, Suat Ünal
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників / О. Гулько, О. Ярошенко. - С.90-104
Ващенко, Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів / Л. Ващенко. - С.105-113
Debych, M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries / M. Debych. - С.114-127
Акіліна, О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії / О. Акіліна, А. Панченко. - С.128-136
Стойка, О. Особливості підвищення цифрової компетентності / О. Стойка. - С.137-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)