Пошуковий запит: (<.>A=Прищепа, О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Кондратенко Л. О. Технологія попередження дисграфії/Л. О. Кондратенко Л. О., О. Ю. Прищепа. - 2005
|
>2.
| Прищепа О. Ю. Навчання письма в 1 класі/О. Ю. Прищепа. - 2012
|
>3.
| Український історичний журнал - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Прищепа О. В. Об одной многоканальной системе массового обслуживания с повторным вызовами/О. В. Прищепа, Е. А. Лебедев // Кибернетика и системный анализ. -Київ:Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. т.Т. 53,N № 3.-С.127-137
|
>5.
| Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/О. Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
|
>6.
| Кибернетика и системный анализ - 2017г. т.53,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Початкова школа - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
|
>9.
| Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.31–37.
|
>10.
| Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 11.-С.5–12.
|
>11.
| Початкова школа - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Початкова школа - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>13.
| Початкова школа - 2018г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>14.
| Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.37–42.
|
>15.
| Прищепа О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.8–11.
|
>16.
| Початкова школа - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|