Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Прожогіна, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 4
Цікаві статті :
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі/ О. Сисоєв (стр.7-26)
Druhanova O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem/ O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko (стр.27-35)
Прожогіна І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології/ І. Прожогіна (стр.36-48)
Durdas A. . Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/ A. Durdas (стр.49-53)
Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/ Г. Різак (стр.54-60)
Яремчук Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи/ Н. Яремчук (стр.69-76)
Стойка О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині/ О. Стойка (стр.69-76)
Рябченко В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022/ В. Рябченко, О. Бульвінська (стр.77-86)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прожогіна І.
Назва : Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 36-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістри філології--освітня програма--практика--дослідницька компетентність--educational program--masters of philology--practice--research competence
Анотація: Аналізується науково-дослідницька практика як компонент освітніх програм за спеціальністю «Філологія» магістерського рівня вищої освіти, а саме її місце в системі формування дослідницьких навичок фахівців. Проаналізовано описи 80 освітніх програм для підготовки магістрів філології, запроваджених у 2019-2022 рр. у шести університетах України, зокрема наявність практики, що корелює з визначеною метою цих програм у частині формування науково-дослідницьких навичок магістрів. З’ясовано, що така практика є не в усіх освітніх програмах. Наявна практика має різні назви не лише в різних університетах, але й у тому самому ЗВО: науково-пошукова, дослідницька, науково-дослідна та ін.; частина назв не відбиває сутності практики як науково-дослідницької (виробнича, переддипломна тощо). Доводиться, що науково-дослідницька практика повинна бути обов’язковим компонентом магістерських освітніх програм з філології. Мета такої практики має бути підпорядкована ширшому завданню формування дослідницької компетентності філолога, з урахуванням професійної придатності майбутнього фахівця, що не обмежується викладанням філологічних дисциплін у середній чи вищій школі. Наповнення практики магістрантів-філологів має узгоджуватися як зі стандартом вищої освіти з філології для підготовки фахівців відповідного рівня, так і з описом конкретної освітньої програми. З’ясовано обсяг у кредитах ECTS (на деяких програмах – також і час проведення) практик(и). Пропонується проводити практику дослідницького спрямування посередині навчального плану – для освітньо-наукових програм у кінці або після другого семестру; тоді практика стає з’єднувальною ланкою між засвоєними теоретичними курсами і майбутнім самостійним дослідженням, продовженням якого може стати кваліфікаційна робота магістра.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)