Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Піка, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/ В. Ковальова (стр.1–3)
Каракоз С. Олександр Захаренко/ С. Каракоз (стр.4–7.)
Піка Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму/ Т. Піка (стр.8–9.)
Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/ Т. Козінцева (стр.10–13)
Губарєва С. Урок української мови у 2 класі/ С. Губарєва (стр.14–15)
Гуцалюк Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу"/ Т. Гуцалюк (стр.15–17)
Билиця І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі/ І. Билиця (стр.17–20.)
Романь Н. Чекаємо весну/ Н. Романь (стр.20–23.)
Тарнавська С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра/ С. Тарнавська (стр.24–28)
Шишова О. Спрощення таблиці множення/ О. Шишова (стр.29–33.)
Ковальчук Л. Цікаві задачі не для ледачих/ Л. Ковальчук (стр.33–36.)
Кацубо Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі/ Я. Кацубо (стр.37–39.)
Філіпінко Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів/ Л. Філіпінко (стр.40–41.)
Дробчак Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи/ Я. Дробчак (стр.41–44.)
Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/ К. Балютіна (стр.45–46.)
Грошева О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів/ О. Грошева (стр.47–49)
Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/ В. Кириленко (стр.50–53)
Марченко Н. Ключ 1 до читання/ Н. Марченко (стр.54–57.)
Висоцька Л. Тепло татусевих долонь/ Л. Висоцька (стр.58–60.)
Авдусенко Л. Цінності інклюзивної освіти/ Л. Авдусенко (стр.61)
Петрина А. Світла зірка Лесі Українки/ А. Петрина (стр.62.)
Гринишак Я. Шануймо рідне/ Я. Гринишак (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Піка Т.
Назва : Виховання духовно осмисленого патріотизму
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 8–9. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Патріотичне виховання-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотичне виховання--патріотизм--національна гідність--ціннісне ставлення особливості--ставлення до вітчизни--виховні заходи--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що патріотичне виховання дітей має проводитися комплексно, в єдності всіх його складників. Воно має стати засобом відродження національної культури, стимулом пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, почуття власної та національної гідності.
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Піка Т.
Назва : Виховання духовно осмисленого патріотизму
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 8–9. (Шифр П860805/2018/2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 10
Цікаві статті :
Чудакова О. Осіння казка/ О. Чудакова (стр.62–64)
Буянова Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я/ Н. Буянова (стр.56–61)
Петрова Н. Ми – кияни/ Н. Петрова (стр.54–55.)
Шнайдер А. Хореографія/ А. Шнайдер (стр.50–53)
Савош В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти/ В. Савош (стр.45–47.)
Олексин Н. Спілкування – найбільша розкіш/ Н. Олексин (стр.43–44.)
Чумарна М. Життя – як гра, гра – як життя/ М. Чумарна (стр.40–42.)
Петрук О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою/ О. Петрук (стр.38–39.)
Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.31–37.)
Єфименко О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі/ О. Єфименко (стр.29–30)
Садова Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі/ Р. Садова (стр.26–29.)
Піка Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі/ Т. Піка (стр.25–26.)
Саквенко О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці/ О. Саквенко (стр.23–24.)
Паршина С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів/ С. Паршина (стр.21–22.)
Півень Г. Урок української мови, 2 клас/ Г. Півень (стр.19–20.)
Балютіна К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації/ К. Балютіна (стр.14–18.)
Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/ Н. Стецюк (стр.11–14)
Золотарьова А. Казкова співдружність/ А. Золотарьова (стр.6–9.)
Стрілько Л. Краса – це радість нашого життя/ Л. Стрілько (стр.4–5.)
Гекало Л. Вчися робити добро, дитино!/ Л. Гекало (стр.1–3.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Піка Т.
Назва : Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 10. - С. 25–26. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:502/504](477) + 373.3.016:51](477) + 373.3.016:821.161.2](477) + 373.3.016:003-028.31](477)
Предметні рубрики: Інтегровані уроки-- природознавство-- математика-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані уроки--методика викладання--природознавство--математика--читання--навчання грамоти--вода--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства, математики, читання, навчання грамоти на тему: "А вода – це справжнє диво!" для учнів початкової школи.
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 4/6
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.2–7.) Кл.слова: психологія вчителя,ознаки вчителя,особистісна модель педагога
Василенко Н. В. Інноваційна модель сучасного професійного закладу в контексті освітніх реформ в Україні/ Н. В. Василенко (стр.8–69) Кл.слова: безперервне професійне навчання,безперервна освіта фахівців,фахівці з публічного управління, адміністрування
Піка Т. О. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради/ Т. О. Піка (стр.70–79) Кл.слова: науково-методична робота школи,внутрішньошкільне управління,інноваційні педагогічні ради
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Піка Т. О.
Назва : Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради
Місце публікування : Управління школою: науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 4/6(628-630). - С. 70–79 (Шифр У411512/2020/4/6)
Примітки : Бібліогр.: 24 назви.
Предметні рубрики: Методична робота-- педагогічні ради-- внутрішньошкільне управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-методична робота школи--внутрішньошкільне управління--інноваційні педагогічні ради--методична робота--інноваційні підходи--управлінський супровід--функції педагогічної ради
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)