Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Піроженко, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
373.212.14(477)
В 80


   
    Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 4–12. - Зміст: Що містить навчально-методичний комплект ; На що звернути увагу у структурі Програми ; Як організувати життєдіяльність дітей.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні програми--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- навчальні програми -- навчально-методичні комплекти -- Впевнений старт, навчальна програма -- структурні елементи -- старший дошкільний вік -- життєдіяльність
Анотація: У статті розглянуто оновлену редакцію програми для дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н.
Піроженко, Т.
Хартман, О.
Корнєєва, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2017/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Піроженко, Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Ладивір, С. Сім’я як партнер педагогів у формуванні ціннісних орієнтацій дитини / Світлана Ладивір. - С.7–11.
Ладивір, С. Правила взаємодії з дитиною / Світлана Ладивір. - С.[12].
Лопатюк, В. Школа батьківства: вчимося плекати доброту / Валентина Лопатюк. - С.13–16.
Карабаєва, І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку / Ірина Карабаєва. - С.17–22.
Суріна, Н. Уроки Сухомлинського: про вічне / Наталя Суріна, Оксана Топчій. - С.23–29.
Соловйова, Л. Допомагаємо дитині набути ціннісних орієнтацій / Людмила Соловйова. - С.30–31.
Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська. - С.32–37.
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла. - С.38–41.
Тяпунова, М. Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова. - С.[42–43].
Тарещенко, І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять / І. Тарещенко ; Ірина Терещенко. - С.44–48.
Цвар, Н. Чарівний світ образотворчого мистецтва: малюємо в нетрадиційних техніках / Наталія Цвар. - С.49–55.
День Святого Миколая. - С.56–57.
Шестова, І. Святий Миколай, нам всякчас допомагай! : вистава за мотивами казки Моріса Метерлінка (Mourice Maeterlinck) "Синій птах" для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.58–62.
Шестова, І. Таємниця Снігової Королеви : новоріч. свято для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.63–69.
Новий закон про освіту: вивчеємо основні терміни та поняття. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: В353859/2017/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12.
Інші автори: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О.
Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13].
Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15].
Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17.
Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21].
Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26.
Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32.
Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41.
Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46.
Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51.
10 правил успішної презентації. - С.[52–54].
Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57].
Усесвітній день дитини. - С.58–59.
Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63.
Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67.
Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69.
Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.2.025.7(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--розвиток мислення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація
Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


   
    Впевнений старт – із нового навчального року [Текст] / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2017. - № 9. - С. 4–12.

Дод.точки доступу:
Гавриш, Н.
Піроженко, Т.
Хартман, О.
Корнєєва, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Піроженко, Т.
    Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир [Текст] / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2017. - № 2. - С. 7–11.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Піроженко, Т.
    Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників [Текст] / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2017. - № 2. - С. 4–6.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Піроженко, Т.
    Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- гра -- дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- ігри -- класифікація
Анотація: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольова гра. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В353859/2017/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11.
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18.
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21].
Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27.
Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29].
Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33.
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39.
Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45.
Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51.
Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58.
Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60.
Основні форми методичної роботи. - С.[61].
Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64.
Проводимо ділову гру. - С.[65].
Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67.
Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.213.15.025/.026(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--гра--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта і виховання -- методи -- гра -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування
Анотація: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)