Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Самчинська, Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 11
Цікаві статті :
Баранов С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки/ С. С. Баранов (стр.1-12)
Буйницька О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом/ О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас (стр.13-31)
Винник О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.32-48)
Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/ O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko (стр.49-61)
Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/ І. В. Єсікова (стр.62-70)
Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/ T. Kravchyna (стр.71-79)
Кузьмінська О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм/ О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур (стр.80-91)
Luhova T. Journalism education based on serious games/ T. Luhova (стр.92-105)
Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/ O. Nalyvaiko, O. Ronzhes (стр.106-120)
Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/ T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova (стр.121-129)
Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/ Г. С. Погромська, Н. А. Махровська (стр.130-145)
Смірнова В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти/ В. А. Смірнова (стр.146-157)
Староста В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів/ В. І. Староста (стр.158-173)
Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/ Л. Л. Фамілярська (стр.174-183)
Шерман М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища/ М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко (стр.184-200)
Шкуренко О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру/ О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик (стр.201-214)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самчинська Я., Шерман М., Сікелінда М.
Назва : Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 121-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чат-бот--офісні комп’ютерні технології--дослідницька компетентність--професійна компетентність--інженерія програмного забезпечення--комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерман М. І., Самчинська Я. Б., Корнієнко Ю. М.
Назва : Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 184-200. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна система--професійна підготовка--електронне освітнє середовище--веб-система--вища освіта
Анотація: Стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти потребує удосконалення цифрового освітнього середовища, здатного забезпечити ефективне формування цифрової та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців. Однією зі складових програмнометодичного забезпечення середовища сучасного університету виступає створення й впровадження інформаційних систем, спрямованих на їх професійну підготовку. У статті розглянуто основні етапи проєктування й розробки інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, описано процес проєктування архітектури, інтерфейсу вебсистеми, розроблено прототипи основних сторінок системи. Представлено діаграму компонентів вебсистеми, схему роботи вебсайту, діаграму послідовностей інформаційної системи, діаграми станів основних процесів. У дослідженні представлені технології, що використовувалися у процесі розробки інформаційної системи професійної підготовки, описано та продемонстровано її сторінки, наведено структуру бази даних та надано опис її таблиць. Для розроблення використовувалася CMS WordPress, що є популярною безкоштовною системою керування вмістом, в якості мови програмування було обрано PHP. У середовищі розробленої інформаційної системи викладачі мають можливість розміщувати навчальні матеріали та публікувати практичні завдання для студентів; здобувачі вищої освіти отримують доступ до навчальних ресурсів, можуть здійснювати їх вибірку за певним критерієм. Особливістю представленої авторами інформаційної системи професійної підготовки є розробка парсеру автоматизованого наповнення бази навчальних ресурсів для здобувачів вищої освіти. Він дозволяє удосконалити процес оновлення матеріалів для студентів комп’ютерних спеціальностей, оскільки зменшується необхідність у ручному наповненні інформаційної системи користувачами. Стаття призначена як для методистів, залучених до дидактичного процесу в університетах, так і для фахівців, що займаються розробкою й впровадженням ІТ-систем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)