Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (19)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-45 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.83(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С.О.
Назва : Інтерактивні технології навчання дорослих : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Екмо, 2011
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-966-2153-51-4: 50.00, 45.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.013.83(075.8) + 004.031.42
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих-- Інтерактивне навчання
Анотація: У першій частині посібника розглядається поняття "інтерактивність", сутність та дефініції андрагогіки, андрагогічна модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині висвітлено критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих, активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Баловсяк,
Назва : Інформаційна компетентність фахівця : технології формування : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-8658-35-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- професійна освіта
Анотація: У посібнику проаналізовано розвиток неперервної професійної освіти у контексті її технологічного забезпечення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : автореферат дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :38 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :548 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:331.5(4-6ЄС)/М 84
Автор(и) : Мосьпан Н. В.
Назва : Вища освіта та ринок праці Європейського Союзу: тенденції взаємодії : монографія
Вихідні дані : Київ: ВП "Едельвейс", 2018
Кільк.характеристики :392 с
ISBN, Ціна 978-617-7619-11-5: 150.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378:331.5(4-6ЄС) + 331.5(4-6ЄС)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий простір--ринок праці--вища освіта--фінансування вищої освіти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09(075.8)/В 85
Назва : Вступ до освітології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВП "Едельвейс", 2017
Кільк.характеристики :382 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-97-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09(075.8)
Предметні рубрики: Освітологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітологія--освіта--едукологія--наукове дослідження--філософія освіти--освітня політика--соціологія освіти--культурологія освіти--освітні системи--освітній простір--освіта дорослих
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42(075)/В 14
Автор(и) : Вайнола, Ренате Хейкієвна, Сисоєва С. О.
Назва : Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Підготовка майбутніх педагогів
Анотація: Посібник має на меті забезпечити викладання курсу "Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін", що є складовою частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу для рівня магістерської підготовки. Засвоєння змісту запропонованих у посібнику матеріалів сприятиме формуванню і розвитку професійних та особистісних якостей магістрів соціальної педагогіки, що необхідні викладачу вищої школи.
Примірники : всього : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Вільні : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Методологічні концепти освітології
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси: наукові праці/ В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - С. 123-137. - ISBN 978-966-7548-77-3 (Шифр 37.018/Р 64-653648527). - ISBN 978-966-7548-77-3. - ISBN 978-966-7548-77-3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37.018
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:51/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти : навчальний посібник для вчителів початкових класів
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2005
Кільк.характеристики :96 с
ISBN, Ціна 966-8087-17-8:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:51
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-творча діяльность--методика роботи над задачами
Анотація: У посібнику розкрмито методи і прийоми активізації начально-творчої діяльности учнів науроках математики та у позакласній роботі з математики.
Примірники : всього : Ф3(20), Ф2(1)
Вільні : Ф3(20), Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.32(477):37/Н 35
Назва : Національна академія педагогічних наук України - 25 років : Інформаційний довідник
Вихідні дані : Київ: ВД Сам, 2017
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 966-8714-17-2: 10.00 грн.
ДРНТІ : 12 + 14
УДК : 001.32(477):37 + 37
Предметні рубрики: Наукові установи-- Академія наук-- Педагогіка --Україна
Анотація: Видання містить інформацію про 25-річний розвиток Національної академії педагогічних наук України, її історичну роль, науковий потенціал, сьогодення, стратегічні пріоритети діяльності з теоретико-методологічного та науково-методичного забезпечення національної освіти, виховання громадян в умовах утвердження державного суверенітету України, європейської інтеграції та світової глобалізації.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:796/Д 27
Автор(и) : Дерека Т. Г.
Назва : Неперервна професійна підготовка фахівця фізичного виховання : акмеологічні засади : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2016
Кільк.характеристики :526 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-85-7: 180.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378:796
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Акмеологія-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна професійна освіта--компетентнісний підхід--компетентність--професійна підготовка--засади
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 261-269. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетентність--компетенції--компетенція--результати навчання
Анотація: У статті порушується проблема формування наукового тезаурусу компетентнісно зорієнтованої вищої освіти. Проаналізовано основні поняття, включені до нового Закону про вищу освіту Украіни (2014 р.). Показано, що гармонізація ступеневих моделей підготовки фахівців на національному рівні з вимогами європейського простору вищої освіти, вироблення загального розуміння змісту кваліфікацій на рівні бакалавра та магістра у термінології результатів навчання актуалізували в Україні дослідження, метою яких була розробка різних моделей компетентностей; підкреслено, що важливого значення у таких дослідженнях та нормативних документах має адекватне тлумачення змісту понять, що вводяться відповідно до змісту усталених понять вітчизняного простору педагогічної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014/О-72
Назва : Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :459 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-31-4:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 378.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.046.4:378.126/О-72
Назва : Освітня програма підвищення кваліфікації професорського-викладацького складу університету (дослідницький модуль) : творчий рівень
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Едельвейс", 2018
Кільк.характеристики :23 с
Колективи : НАПН України , Київський університет імені Бориса Грінченка. Науково-дослідна лабораторія освітології
ISBN, Ціна 978-617-7619-07-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.046.4:378.126 + 378.126
Предметні рубрики: Вища освіта-- Освіта дорослих-- Підвищення кваліфікації-- Освітня програма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницький модуль--підготовка наукових кадрів--наукова школа--підготовка докторів філософії
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :599 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 378.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів
Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/378/П 24
Назва : Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія
Вихідні дані : Київ: ВІПОЛ, 2001
Кільк.характеристики :502 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0743-0: 3.00, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 377/378
Предметні рубрики: Неперервна освіта
Анотація: Монографія висвітлює проблеми, пошуки і перспективи щодо технологізації освітнього процесу у неперервній професійній освіті, його психолого-педагогічні закономірності.
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.046/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2009
Кільк.характеристики :458 с
ISBN, Ціна 978-966-361-368-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378.046:001.891.5(075.8) + 001.891.5(075.8)
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Наукові дослідження-- Педагогічний експеремент
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються основні методи та методики проведення експериментальних педагогічних досліджень; критерії і показники оцінки ефективності їх результатів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.324я031/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сергеєва О. С.
Назва : Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :241 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.324я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта дорослих-- професійна освіта
Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--демократизація освіти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа :
Шифр видання : 74.324я031/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сергеєва О. С.
Назва : Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :19 с
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.324я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта дорослих-- професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--демократизація освіти
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж
Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/С 59
Автор(и) : Соколова І. В.
Назва : Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями
Вихідні дані : Маріуполь; Донецьк: АРТ-ПРЕС, 2008
Кільк.характеристики :399 с
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
ISBN, Ціна 978-966-348-136-4: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.12.011.3-051
Предметні рубрики: Педагогіка-- педагогіка школи-- організація навчального процесу-- учитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасні підходи--професійна підготовка--міжнародне освітнє середовище
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа :
Шифр видання : 378.147:330.1(438/З-14-894534854 рукописний текст
Автор(и) : Загородня, Алла Анатоліївна
Назва : Професійна підготовка фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти Республіки Польща та України : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :578 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ДРНТІ : 14
УДК : 378.147:330.1(438+477)(043.3) + 330.1(438+477)(043.3)
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Методика освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--фахівці економічної галузі--організаційно-методичні засади--тенденції професійної підготовки фахівців економічної галузі--республіка польщі--україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа :
Шифр видання : 378.147:330.1(438/З-14-786585322 рукописний текст
Автор(и) : Загородня, Алла Анатоліївна
Назва : Професійна підготовка фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти Республіки Польща та України : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :40 с
ДРНТІ : 14
УДК : 378.147:330.1(438+477)(043.3) + 330.1(438+477)(043.3)
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Методика освіти
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа :
Шифр видання : 378.22.01/.09:621/П 12-075534424 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Ольга Вячеславівна
Назва : Професійна підготовка фахівців з електроніки у закладах вищої освіти США : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :296 арк.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22.01/.09:621.3](73)(043.5) + 621.3
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи-- Професійна підготовка --США
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа :
Шифр видання : 378.22.01/.09:621/П 12-564555088 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Ольга Вячеславівна
Назва : Професійна підготовка фахівців з електроніки у закладах вищої освіти США : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :24 с
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22.01/.09:621.3](73)(043.3) + 621.3](73)(043.3)
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи-- Професійна підготовка --США
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.480(4Пол)я031/Б 62 рукописний текст
Автор(и) : Біницька, Катерина Миколаївна
Назва : Розвиток вищих педагогічних шкіл у Республіці Польща (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :261 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.480(4Пол)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія польщі--фахова підготовка--особливості навчального процесу
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.175(075.8/С 40-173430360
378-057.175(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2016
Кільк.характеристики :154 с ; 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 978-966-2748-91-8: 150.00, 80.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378-057.175(075.8) + 005.336.2(075.8)
Предметні рубрики: Вища школа-- Викладачів-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--компетентнісний підхід
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання : 37.013:796(043.3)/П 30 рукописний текст
Автор(и) : Петренко, Наталя Валеріївна
Назва : Розвиток педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичного коледжу : автореферат дисертації канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :22 с
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013:796(043.3) + 796(043.3)
Предметні рубрики: Автореферат дисертації-- Професійна освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-30    31-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)