Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (19)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-45 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42(075)/В 14
Автор(и) : Вайнола, Ренате Хейкієвна, Сисоєва С. О.
Назва : Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Підготовка майбутніх педагогів
Анотація: Посібник має на меті забезпечити викладання курсу "Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін", що є складовою частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу для рівня магістерської підготовки. Засвоєння змісту запропонованих у посібнику матеріалів сприятиме формуванню і розвитку професійних та особистісних якостей магістрів соціальної педагогіки, що необхідні викладачу вищої школи.
Примірники : всього : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Вільні : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Кремень В. Г., Сухомлинська О. В., Бех І. Д., Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наукові праці
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-77-3
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток освіти-- Методологія освіти --Україна
Зміст : Компетентнсний принцип освіти: "Навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Колектив і особистість у контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу в наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Розвиток освіти як суспільної цінності: історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу/ І. В. Соколова.
Примірники : всього : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014/О-72
Назва : Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :459 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-31-4:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 378.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:51/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти : навчальний посібник для вчителів початкових класів
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2005
Кільк.характеристики :96 с
ISBN, Ціна 966-8087-17-8:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:51
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-творча діяльность--методика роботи над задачами
Анотація: У посібнику розкрмито методи і прийоми активізації начально-творчої діяльности учнів науроках математики та у позакласній роботі з математики.
Примірники : всього : Ф3(20), Ф2(1)
Вільні : Ф3(20), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/378/П 24
Назва : Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія
Вихідні дані : Київ: ВІПОЛ, 2001
Кільк.характеристики :502 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0743-0: 3.00, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 377/378
Предметні рубрики: Неперервна освіта
Анотація: Монографія висвітлює проблеми, пошуки і перспективи щодо технологізації освітнього процесу у неперервній професійній освіті, його психолого-педагогічні закономірності.
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :599 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 378.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів
Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Баловсяк,
Назва : Інформаційна компетентність фахівця : технології формування : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-8658-35-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- професійна освіта
Анотація: У посібнику проаналізовано розвиток неперервної професійної освіти у контексті її технологічного забезпечення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/С 59
Автор(и) : Соколова І. В.
Назва : Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями
Вихідні дані : Маріуполь; Донецьк: АРТ-ПРЕС, 2008
Кільк.характеристики :399 с
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
ISBN, Ціна 978-966-348-136-4: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.12.011.3-051
Предметні рубрики: Педагогіка-- педагогіка школи-- організація навчального процесу-- учитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасні підходи--професійна підготовка--міжнародне освітнє середовище
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж
Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22:37.015.31/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Творчий розвиток фахівців в умовах магістратури : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :399 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-2748-44-4: 60.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22:37.015.31
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній викладач--творча особистість--інноваційне мислення--саморозвиток--самореалізація
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(2)

Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.83(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С.О.
Назва : Інтерактивні технології навчання дорослих : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Екмо, 2011
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-966-2153-51-4: 50.00, 45.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.013.83(075.8) + 004.031.42
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих-- Інтерактивне навчання
Анотація: У першій частині посібника розглядається поняття "інтерактивність", сутність та дефініції андрагогіки, андрагогічна модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині висвітлено критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих, активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.046/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О.
Назва : Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2009
Кільк.характеристики :458 с
ISBN, Ціна 978-966-361-368-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378.046:001.891.5(075.8) + 001.891.5(075.8)
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Наукові дослідження-- Педагогічний експеремент
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються основні методи та методики проведення експериментальних педагогічних досліджень; критерії і показники оцінки ефективності їх результатів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:796/Д 27
Автор(и) : Дерека Т. Г.
Назва : Неперервна професійна підготовка фахівця фізичного виховання : акмеологічні засади : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2016
Кільк.характеристики :526 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-85-7: 180.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378:796
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Акмеологія-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна професійна освіта--компетентнісний підхід--компетентність--професійна підготовка--засади
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013.3/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Соколова І. В.
Назва : Теорія і практика вищої освіти : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ; Маріуполь, 2016
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Маріупольський державний університет, Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 130.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378.013.3
Предметні рубрики: Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка вищої освіти--модернізація вищої освіти--вища школа--компетентнісний підхід--освітній процес
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.175(075.8/С 40-173430360
378-057.175(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2016
Кільк.характеристики :154 с ; 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 978-966-2748-91-8: 150.00, 80.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378-057.175(075.8) + 005.336.2(075.8)
Предметні рубрики: Вища школа-- Викладачів-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--компетентнісний підхід
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09(075.8)/В 85
Назва : Вступ до освітології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВП "Едельвейс", 2017
Кільк.характеристики :382 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-97-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09(075.8)
Предметні рубрики: Освітологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітологія--освіта--едукологія--наукове дослідження--філософія освіти--освітня політика--соціологія освіти--культурологія освіти--освітні системи--освітній простір--освіта дорослих
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.046.4:378.126/О-72
Назва : Освітня програма підвищення кваліфікації професорського-викладацького складу університету (дослідницький модуль) : творчий рівень
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Едельвейс", 2018
Кільк.характеристики :23 с
Колективи : НАПН України , Київський університет імені Бориса Грінченка. Науково-дослідна лабораторія освітології
ISBN, Ціна 978-617-7619-07-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.046.4:378.126 + 378.126
Предметні рубрики: Вища освіта-- Освіта дорослих-- Підвищення кваліфікації-- Освітня програма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницький модуль--підготовка наукових кадрів--наукова школа--підготовка докторів філософії
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:331.5(4-6ЄС)/М 84
Автор(и) : Мосьпан Н. В.
Назва : Вища освіта та ринок праці Європейського Союзу: тенденції взаємодії : монографія
Вихідні дані : Київ: ВП "Едельвейс", 2018
Кільк.характеристики :392 с
ISBN, Ціна 978-617-7619-11-5: 150.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378:331.5(4-6ЄС) + 331.5(4-6ЄС)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий простір--ринок праці--вища освіта--фінансування вищої освіти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.480(4Пол)я031/Б 62 рукописний текст
Автор(и) : Біницька, Катерина Миколаївна
Назва : Розвиток вищих педагогічних шкіл у Республіці Польща (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :261 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.480(4Пол)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія польщі--фахова підготовка--особливості навчального процесу
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.4(4)я031/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кристопчук, Тетяна Євгеніївна
Назва : Тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :559 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.4(4)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): країни бенілюкс--європейська інтеграція
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.48я031/К 64 рукописний текст
Автор(и) : Конох, Анатолій Петрович
Назва : Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців із спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :553 арк.
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.48я031 + 75.81
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- професійна освіта
Спорт-- туризм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культури--туристська індустрія--спортивна школа
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа :
Шифр видання : 74.4(4)я031/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кристопчук, Тетяна Євгеніївна
Назва : Тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.4(4)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз--глобалізація--інформатизація
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

25.

Форма документа :
Шифр видання : 74.324я031/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сергеєва О. С.
Назва : Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :19 с
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.324я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта дорослих-- професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--демократизація освіти
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.324я031/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сергеєва О. С.
Назва : Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :241 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.324я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта дорослих-- професійна освіта
Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--демократизація освіти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа :
Шифр видання : 74.489я031/К 59 рукописний текст
Автор(и) : Козак, Людмила Василівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.489я031
Предметні рубрики: Вища освіта-- професійна освіта-- викладачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії готовності викладача--інноваційна освіта--організаційно-методичні засади
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.489я031/К 59 рукописний текст
Автор(и) : Козак, Людмила Василівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :550 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.489я031
Предметні рубрики: Вища освіта-- професійна освіта-- викладачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії готовності викладача--інноваційна освіта--організаційно-методичні засади
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа :
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : автореферат дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :38 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :548 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-30    31-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)