Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Стеченко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О.
Назва : Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 220-239. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--магістри медицини--навчальні плани--формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О. В.
Назва : Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 54-63. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32. (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзаменаційні сесії--управління якістю освіти--якість навчання
Анотація: У статті розглянуто перший досвід переходу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця від модульної до сесійної форми організації освітнього процесу за Європейською кредитно-трансферною системою (ЄКТС). Надано переконливі свідчення позитивного впливу організаційних змін на якісні показники навчання, зокрема якість успішності, абсолютну успішність та кількість академічних боргів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі/ С. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: виховання,методологія,освіта
Дічек Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні/ Н. Дічек (стр.15-28) Кл.слова: діяльнісна парадигма,обдарованість,індивідуальний підхід
Галюка О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття/ О. Галюка (стр.29-36) Кл.слова: вертикальна мобільність,педагогічна мобільність,соціальна мобільність
Стеченко О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО/ О. Стеченко, В. Мельник (стр.37-44) Кл.слова: успішність навчання,сертифікати ЗНО
Стеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ С. Стеблюк (стр.45-51) Кл.слова: освітня програма,професійна компетентність,ступенева освіта
Назаренко І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості/ І. Назаренко (стр.52-59) Кл.слова: особистісні риси,інженери програмного забезпечення,психологічні особливості студентів
Синекоп О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю/ О. Синекоп (стр.60-69) Кл.слова: диференційоване навчання,IT-фахівці,англомовне спілкування
Михайлюк Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс/ Г. Михайлюк (стр.70-77) Кл.слова: японське мовлення,фасилітатор,комунікативна компетенція
Сологуб В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти/ В. Сологуб (стр.78-87) Кл.слова: інклюзивна освіта,нотні редактори,комп’ютерні програми
Альохін М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст/ М. Альохін (стр.93-99) Кл.слова: толерантність,емпатія,насильницька поведінка
Карамишева О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку/ О. Карамишева (стр.93-99) Кл.слова: емоційний розвиток,сімейне виховання
Власова І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів/ І. Власова (стр.100-105) Кл.слова: децентралізація управління,конкуренція,тенденції розвитку освіти
Кристопчук Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу/ Т. Кристопчук (стр.106-112) Кл.слова: професійний стандарт,педагогічна діяльність,національний стандарт
Горшкова Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід/ Г. Горшкова (стр.113-119) Кл.слова: майбутні логопеди,професійна підготовка,адаптовані фізичні вправи
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О., Мельник В.
Назва : Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1/2. - С. 37-44. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744 (Шифр П875300957/2019/1/2). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успішність навчання--сертифікати зно
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)