Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Столярчук, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Столярчук О.
Назва : Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 90-94 (Шифр 74.0я431/П 24-500577)
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підготовка майбутніх педагогів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самооцінка--психологічна криза--криза фахового навчання--конструктивна та деструктивна стратегії подолання кризи
Анотація: Розкрито зміст поняття кризи фахового навчання, проаналізовано характер впливу криз фахового навчання майбутніх педагогів на формування їх професійної самооцінки. Окреслено залежність формування професійної самооцінки майбутнього вчителя від стратегій подолання криз фахового навчання.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коханова О., Столярчук О., Сорокіна О.
Назва : Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 76-81. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3711 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3711
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самоактуалізація--самореалізація чоловіків--професійна самореалізація--родинна самореалізація--настановлення
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано поняття та гендерні аспекти самореалізації дорослих людей. Визначено, що самореалізація являє собою конструктивний вияв, втілення, розвиток і збагачення потенціалу особистості та відбувається в двох основних напрямах: родинному та професійному. Особливо важливим є питання вивчення гендерних установок щодо самореалізації чоловіків і жінок, оскільки такі бачення суттєво впливають на процес самореалізації особистості. В роботі представлені результати дослідження настановлень жінок ранньої та середньої дорослості щодо самореалізації чоловіків. Було виявлено, що найбільш пріоритетними сферами для самореалізації сучасного чоловіка, на думку жінок, є професійна діяльність та подружня / родинна взаємодія. Було з’ясовано також що робота є домінуючим життєвим пріоритетом для чоловіка. Але поряд із цим, ознаками його успішної самореалізації, на думку жінок, є не лише фінансова забезпеченість / матеріальна незалежність, успішна побудова професійної кар’єри, а й ефективна подружня / родинна взаємодія, збалансованість роботи та відпочинку. Було з’ясовано також бачення досліджуваних щодо розподілу подружніх функцій, ролі жінки в самореалізації чоловіка, ознак життєвої нереалізованості сучасних чоловіків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.6я73/П 24-258880
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана Павлівна, Столярчук О. А., Пасєка О. В. О. П., Коханова О. П.
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0269-8
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9 + 37.015.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Примірники : всього 4: ГП ЧЗ(2), ГП АБ(10), Ф2(19), Ф1(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(10), Ф2(17), Ф1(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 2 (14)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст./ О. Мушка. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність"/ О. Полякова, О. Знобей. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині/ С. Головчук, Ващенка. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі/ Т. Глоба. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії/ Н. Мукан, Ю. Закаулова. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови/ Т. Дружененко. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки/ М. Сніжко. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі/ Л. Удовиченко. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Ясак. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/ В. Бобрицька. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій/ С. Калашнікова. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики/ А. Козачук. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму/ Н. Терентьєва. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій/ І. Маруненко ; І. Мураненко. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості/ Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця/ О. Коханова. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів/ О. Сергєєнкова. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів/ О. Столярчук. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/ О. Чала.
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/С 80
Автор(и) : Столярчук О. А.
Назва : Психологія сучасної сім’ї : навчальний посібник
Вихідні дані : Кременчук: Щербатих О. В., 2015
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-639-077-0: 32.00 грн.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9(075) + 316.36(075) + 316.6(075)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Шлюб-- Сім’я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сексуальність--взаємини--несумісність--повторний шлюб
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.40я73/В 43-019896
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана Павлівна, Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В.
Назва : Вікова психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :375 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Викладач КУ
ISBN, Ціна 978-611-01-0268-1
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922(075.8)
Предметні рубрики: Вікова психологія
Анотація: У навчальному посібнику на засадах досягнень як світової, так і вітчизняної думки розкрито зміст вікової психології.
Примірники : всього 5: ГП АБ(26), ГП ЧЗ(1), Ф1(17), Ф2(33), Ф3(18), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(26), ГП ЧЗ(1), Ф1(17), Ф2(33), Ф3(16), ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 24
Автор(и) : Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В.
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0269-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8) + 37.015.3
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Примірники : всього : Ф3(10)
Вільні : Ф3(10)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання : 159.9:378(043.3)/Л 32 рукописний текст
Автор(и) : Лашко, Олена Вікторівна
Назва : Писхологічні чинники розвитку довіри до викладача у студентів технічного університету : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :20 с
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9:378(043.3) + 378(043.3)
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток психологічних чинників
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання : 159.9:378(043.5)/Л 32 рукописний текст
Автор(и) : Лашко, Олена Вікторівна
Назва : Психологічні чинники розвитку довіри до викладача у студентів технічного університету : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук : 19.00.07, 053 - Психологія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :231 арк.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9:378(043.5) + 378(043.5)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Педагогіка вищої школи
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 37
Цікаві статті :
Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/ М. Братко (стр.7-13)
Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/ Б. Паламар (стр.14-20)
Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/ B. Śliwerski (стр.21-31)
Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/ S. Struberga (стр.32-41)
Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/ O. Bilonozhko (стр.42-46)
Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/ Н. Голота (стр.47-53)
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/ М. Козир, Н. Філонова (стр.54-60)
Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/ С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін (стр.61-69)
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/ Л. Удовиченко (стр.70-75)
Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/ О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна (стр.76-81)
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/ Ю. Косенчук (стр.82-87)
Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/ О. Олійник (стр.88-93)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)