Пошуковий запит: (<.>A=Студінська, Г. Я.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Студінська Г. Я. Аналіз світового паливно-енергетичного комплексу/Г. Я. Студінська, А. М. Терещенко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 1.-С.67-84
|
>3.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Студінська Г. Я. Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 6.-С.7-16
|
>5.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Студінська Г. Я. Науково-теоретичні підходи до оцінки національних брендів/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 2.-С.15-24
|
>7.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2020г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Студінська Г. Я. Корпоративна культура бек-офісу бренду ВНЗ/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 11.-С.58-66
|
|