Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хоружа, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.


    Хоружа, Л. Л.
    Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) [Електронний ресурс] / Л. Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 11-15 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
етична культура -- професійна етика
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Хоружа, Л.
    Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії [Електронний ресурс] / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 7-16, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна освіта -- корпоративний університет -- партнерство -- партнерська взаємодія -- розвиток персоналу
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних підходів до організації партнерської взаємодії освіти та бізнесу; охарактеризовано специфічні особливості та сучасні форми розвитку партнерської взаємодії ЗВО і бізнес-корпорацій. Авторами визначено, що партнерство вищої освіти та бізнесу є досить специфічним видом співробітництва і передбачає широкий спектр напрямів їх діяльності, поліаспектність цілей та поліфункціональність можливостей, а також підкреслено, що налагодження продуктивного механізму співпраці між університетами та бізнесом дозволить підвищити якість освітньої діяльності та виробити шляхи трансферу технологій у виробництво. Авторами презентовано нову освітньо-професійну програму підготовки магістрів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки «Корпоративна освіта та розвиток персоналу».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Тадеуш, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Хоружа, Л.
    Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.713 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне управління -- варіативні форми -- освітньо-науковий комплекс
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Братко, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Хоружа, Л.
    Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)713 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- дидактичні стратегії -- дидактичні концепції -- технології
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Хоружа, Л. Л
    Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) [Електронний ресурс] / Л. Л Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 12-15

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- цінності -- місія педагога -- гуманізація -- духовність
Анотація: У статті подано огляд наукових ідей відомого українського педагога, вченого О.Я. Савченко щодо цінностей у професійній діяльності педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Хоружа, Л.
    Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки [Електронний ресурс] / Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 6-11, DOI 10.28925/2311–2409.2023.391. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- освітологія -- парадигма -- трансгресивна педагогіка -- ціннісно-орієнто-ване середовище -- аксіологічні домінанти
Анотація: У статті проаналізовано аксіологічні контексти розвитку сучасної педагогіки, розглядаються освітологічні основи реалізації цього процесу. Визначення ціннісних парадигм у педагогіці детермінується її трансгресивним характером у період змін. Зазначено, що в освіто-логічному доробку В. Огнев’юка, містяться цінності сталого людського розвитку суспільства, які є важливими для забезпечення функціонування освіти та педагогіки в умовах сьогодення: політико-правові (демократія, справедливість); культурні (свобода, творчість, спілкування, діяльність); моральні (щастя, добро, обов’язок, відповідальність, совість, гідність, честь); національні (державність, традиції, мова). Наведено міркування вченого щодо створення ціннісно-орієнтованого середовища, яке спряє розвитку і формуванню цих цінностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Хоружа, Л. Л.
    Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 8-16, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.1 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна -- андрагогічна -- аксіологічна
Анотація: У статті актуалізовано проблему трансформації змісту педагогічної освіті відповідно до нових викликів розвитку суспільства. Відзначено, що зміна сутності педагогічної освіти має відбутися у змісті педагогічної науки, адже педагогіка здатна виконувати функцію системоутворювальної категорії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
378.091:005.336.2
Х 82


    Хоружа, Л.
    Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) [Текст] / Л. Хоружа, М. Братко [та ін.] ; наук. редактор Л. Л. Хоружа ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Visegrad Fund, Ministerie van Buitenlandse Zaken. - Київ : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2018. - 92 с. - ISBN 978-617-658-052-2 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища школа--Компетенції

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний профіль -- викладач ВНЗ -- академічний профіль
Дод.точки доступу:
Братко, М.
Котенко, О.
Мельниченко, О.
Прошкін, В.
Хоружа , Л. Л. \наук. редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Visegrad Fund
Ministerie van Buitenlandse Zaken


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Хоружа, Л.
    Елективість як провідний принцип освіти дорослих [Електронний ресурс] / Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 6-11, DOI 10.28925/2311-2409.2021.351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- варіативні практики навчання -- елективність -- принцип
Анотація: У статті розглянуто один із важливих принципів освіти дорослих — елективність. Здійснено його нове наукове осмислення як індивідуального інформаційного запиту, вибору людини і можли- востей реалізації у сучасних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)