Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Черепєхіна, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:796.01(075./Б 86-023143794
Автор(и) : Бочелюк, Віталій Йосипович, Черепєхіна О. А.
Назва : Психологія спорту : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2007
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Запорізький інститут державного та муніципального управління, Гуманітарний університет
ISBN, Ціна 966-364-405-2:
ДРНТІ : 15.81.45
УДК : 159.9:796.01(075.8) + 796.01
Предметні рубрики: Психологія спорту
Анотація: Визначені основні теоретико- методологічні підходи до вивчення проблеми професійної діяльності спортивного практичного психолога.
Примірники : всього : Ф3(10), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(3), Ф1(37), Ф2(10)
Вільні : Ф3(10), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(3), Ф1(37), Ф2(10)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Yaroshenko О. Research competence component structure of academic and scientific staff/ О. Yaroshenko (стр.7-12)
Шумигора Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи/ Л. Шумигора (стр.13-21)
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/ О. Черепєхіна (стр.22-28)
Соколова І. . Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud/ І. Соколова
Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/ О. Bulvinska, L. Chervona (стр.38-41)
Dzikovska M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists/ M. Dzikovska (стр.45-50)
Цуркан М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови/ М. Цуркан (стр.51-56)
Регейло І. Вища освіта США: інституційні цінності системи/ І. Регейло (стр.57-64)
Serheieva O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union/ O. Serheieva, I. Myronova (стр.65-70)
Теренко О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.71-75)
Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/ O. Khomych (стр.76-81)
Lynova I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland/ I. Lynova (стр.82-87)
Батечко Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.88-94)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепєхіна О.
Назва : Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 22-28. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентість--викладач--особистісний компонент--самореалізація
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження педагогічної компетентності викладача психології та її структури. Відображено сутність педагогічної компетентності викладача психології у межах компетентнісного підходу. Визначено компоненти педагогічної компетентності викладача психології, а саме: ціннісно-мотиваційний, особистісний, професійно-фаховий, науково-дослідницький, методичний, інформаційно-технологічний, творчий.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Шумигора Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект/ Л. Шумигора (стр.9-15) Кл.слова: педагогічна взаємодія,моделювання,векторність
Ракітянська Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ Л. Ракітянська (стр.16-23) Кл.слова: емоційний інтелект,концепція формування,інноваційний
Говоруха Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень/ Н. Говоруха (стр.24-30) Кл.слова: цінності,волонтерський рух,соціальні перетворення
Павлюк Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект/ Ю. Павлюк (стр.31-36) Кл.слова: оцінний еталон,дошкільний вік,самоконтроль
Ярошенко О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника/ О. Ярошенко (стр.37-44) Кл.слова: інформальна освіта,дослідницька компетентність,етап стагнації
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.45-51) Кл.слова: акмеологічний підхід,професіоналізм,компетентність
Батечко Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору/ Н. Батечко, Е. Дібрівна (стр.52-58) Кл.слова: математична компетентність,освітній простір,інтеграція
Павлюк Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога/ Р. Павлюк, І. Когут (стр.59-66) Кл.слова: накова комунікація,проєктна діяльгість,дослідницька компетентність
Кульбашна Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова (стр.67-76) Кл.слова: портфоліо,праксеологічна компетентність,фахівець із стоматології
Ольшанський Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій/ Д. Ольшанський (стр.77-83) Кл.слова: англійська мова,професійне спрямування,професійна освіта
Стрілець В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу/ В. Стрілець (стр.84-89) Кл.слова: анотативний переклад,реферативний переклад,фрагментарний переклад
Дущенко О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації/ О. Дущенко (стр.90-95) Кл.слова: види практики,навчальна практика,учитель інформатики
Петренко Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.96-102) Кл.слова: професійна підготовка,фахівець аграрій,методична система
Дроботько І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції/ І. Дроботько (стр.103-110) Кл.слова: Болонський процес,професійна підготовка,євроінтеграція
Проценко О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки/ О. Проценко (стр.111-116) Кл.слова: докторська програма,якість,наукове дослідження
Москалюк Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах/ Г. Москалюк (стр.117-122) Кл.слова: інетгрований підхід,педагогічний коледж,міжпредметні зв’язки
Erkebaeva S. The development of communicative abilities in children of preschool age/ S. Erkebaeva (стр.123-128) Кл.слова: комунікативні здібності,дошкільний вік,педагогічна ситуація
Наливайко О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів/ О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко (стр.129-137) Кл.слова: воркшоп,методи навчання,класичний університет
Дмитрук Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної/ Л. Дмитрук (стр.138-144) Кл.слова: відепрезентація,інтерактивне навчання,мультимедіа
Дика Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів/ Н. Дика, О. Глазова (стр.145-152) Кл.слова: проєктна технологія,неологізми,стилістична норма
Лук’янчиков М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики/ М. Лук’янчиков (стр.153-160) Кл.слова: навчальний проєкт,професійна підготовка,лекція-концерт
Шевчук Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців/ Ю. Шевчук (стр.161-167) Кл.слова: деперсоналізація,емоційне вигорання,редукція особистих досягнень
Співак Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти/ Л. Співак (стр.168-173) Кл.слова: іноземні студенти,культурні цінності,українські студенти
Костіна Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти/ Т. Костіна (стр.174-180) Кл.слова: ґендерний підхід,фільм-аналіз,компетенція
Shatiuk T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors/ T. Shatiuk, N. Novak (стр.181-187) Кл.слова: неповнолітні,педофілія,педосексуалізм
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепєхіна О.
Назва : Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 45-51. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.4551 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.4551
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічний підхід--професіоналізм--компетентність
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепєхіна О.
Назва : Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 103-110. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.103110 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.103110. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.103110
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--професіоналізм--викладач
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)