Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Швидка, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Швидка, І.
    Аспекти зрілості. Життєві цінності [Текст] : Заняття з елементами тренінгу для старшокласників / І. Швидка, О. Тимченко // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 17/18. - С. 28-33

Дод.точки доступу:
Тимченко, О.


Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Швидка, І.
    Гендерна рівність : заняття для учнів 9-11-х класів / І. Швидка, О. Полякова // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 15/16. - С. 62-69

Кл.слова (ненормовані):
рівність статей -- статеве виховання -- дискримінація -- моральні норми -- гендер
Дод.точки доступу:
Полякова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2018/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Башкір, О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипін, Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) / Є. Антипін. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Стойко, К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії / К. Стойко. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів / Г. Іванюк. - С.68-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів / О. Музика. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) / О. Бульвінська. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюкова, Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - С.107-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Субашкевич, І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності / І. Субашкевич. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор / С. Паламар. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Галатюк, Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - С.139-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовіченко, Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури / Л. Удовіченко. - С.151-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Беседа, Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Н. Беседа, О. Воробйов. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха. - С.173-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів / В. Корнят. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі / Л. Козак, І. Швидка. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Ошуркевич, Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти / Н. Ошуркевич. - С.209-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель / Т. Філімонова. - С.222-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі / І. Когут. - С.234-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу / Т. Хома, М. Малеш. - С.246-258
Стеблюк, С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу / С. Стеблюк. - С.259-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти / Г. Кучаковська. - С.271-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії / Ю. Скиба. - С.283-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії / А. Соломаха. - С.299-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі / Т. Головатенко. - С.309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія / Н. Бхіндер. - С.321-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Швидка, І.
    Пізнайко [Текст] : Корекційно-розвивальна програма / І. Швидка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 15/16. - С. 12-27

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Швидка, І.
    Перший раз у перший клас [Текст] : Проект психологічного супроводу адаптації першокласників / І. Швидка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 15/16. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна готовність -- соціальна готовність -- інтелектуальна готовність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Швидка, І.
    Погляд у майбутнє [Текст] : Тренінгове заняття для учнів 10-го класу / І. Швидка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 7/8. - С. 44-47


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Швидка, І.
    Програмно-цільовий проект [Текст] : Розвиток пізнавальних процесів і творчих здібностей особистості в умовах групи продовженого дня / І. Швидка, Ю. Побідинська // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 19/20. - С. 38-53

Дод.точки доступу:
Побідинська, Ю.


Є примірники у відділах:
Ф2 (13.10.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Швидка, І.
    Професійна комунікація. Майстерність професійної взаємодії [Текст] : Заняття з елементами тренінгу / І. Швидка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1/2. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
вміння самопрезентації -- позитивна самооцінка -- вміння працювати в команді

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

9.


    Попова, О.
    Профорієнтаційна робота в школі [Текст] : програма з профорієнтації / О. Попова, І. Швидка, Н. Нев'якіна // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 19/20. - 1-44 (вкладка)

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- становлення особистості -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Швидка, І.
Нев'якіна, Н.


Є примірники у відділах:
Ф2 (13.10.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.
Шифр: П131260/2018/11/12
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 11/12
Зміст:
Козлова, А. Закон України "Про охорону дитинства" : ключові положення / А. Козлова. - С.4-11
Попович, К. Самооцінка підлітка : година психолога / К. Попович. - С.12-17
Деркач, О. Особливості "важковиховуваних дітей" : причини й особливості роботи з підлітками / О. Деркач. - С.18-21
Курган, О. Співпраця вчителя-логопеда і практичного психолога : взаємодія спеціалістів у роботі з дітьми / О. Курган. - С.22-27
Журов, В. Життєва стійкість особистості. Актуальні концепції / В. Журов [и др.]. - С.28-38
Інші автори: Новік Д., Бієнко Н., Денисова І., Анищенко О.
Швидка, І. Що робити, якщо порушують Ваші права : заняття з елементами тренінгу для учнів 9-го класу / І. Швидка. - С.38-41
Синдром Аспергера. Основні симптоми. - С.42-43
Шевченко, О. Школи з обдарованими учнями. Створення умов для особливих дітей / О. Шевченко. - С.44-51
Вихристюк, М. Допомога дитині з особливими освітніми потребами : матеріали до семінару для батьків / М. Вихристюк. - С.52-63
Лаевська, Н. Процес соціалізації. Діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві / Н. Лаевська, В. Дорошенко. - С.64-77
Шевкун, М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти / М. Шевкун, О. Давиденко. - С.78-96
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)