Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ivashnova, S.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Мартиненко С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання/ С. Мартиненко (стр.7-13)
Lynova I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models/ I. Lynova, O. Bulvinska (стр.14-22) Кл.слова: вища освіта,професійний розвиток,університет
Sysoieva S. Academic staff development programme: research competence formation/ S. Sysoieva, I. Sokolova (стр.23-32) Кл.слова: підвищення кваліфікації,компетентність,дослідницький
Ivashnova S. How teachers choose training courses. Empirical research results/ S. Ivashnova (стр.33-43) Кл.слова: навчальні курси,вчителі
Salata O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions/ O. Salata (стр.44-51) Кл.слова: комунікація,змагання,студенти
Петренко Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.52-58)
Борозенець Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання/ Н. Борозенець (стр.59-65)
Баркова Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту/ Ю. Баркова (стр.66-74)
Дика Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти/ Н. Дика, О. Глазова (стр.75-82)
Ілійчук Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції/ Л. Ілійчук (стр.83-95)
Регейло І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід/ І. Регейло (стр.96-102)
Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/ H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul (стр.103-109) Кл.слова: неформальна освтіа,медіацентр
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.110-115)
Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі/ О. Мягкова (стр.90-95) Кл.слова: візуалізація,дудл,фасилітація
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivashnova S.
Назва : How teachers choose training courses. Empirical research results [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 33-43. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні курси--вчителі--глибинне інтерв’ю--компетентність--кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)