Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Khomych, O.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomych O.
Назва : Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 76-81. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--освітні технології--читацькі вміння--мотивація--критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Yaroshenko О. Research competence component structure of academic and scientific staff/ О. Yaroshenko (стр.7-12)
Шумигора Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи/ Л. Шумигора (стр.13-21)
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/ О. Черепєхіна (стр.22-28)
Соколова І. . Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud/ І. Соколова
Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/ О. Bulvinska, L. Chervona (стр.38-41)
Dzikovska M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists/ M. Dzikovska (стр.45-50)
Цуркан М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови/ М. Цуркан (стр.51-56)
Регейло І. Вища освіта США: інституційні цінності системи/ І. Регейло (стр.57-64)
Serheieva O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union/ O. Serheieva, I. Myronova (стр.65-70)
Теренко О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.71-75)
Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/ O. Khomych (стр.76-81)
Lynova I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland/ I. Lynova (стр.82-87)
Батечко Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.88-94)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)