Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Kravchyna, T.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kravchyna T.
Назва : Types of interactive methods of teaching english for technical students
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 140-145. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.140145 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.140145
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні методи--спілкування--технарі
Анотація: Соціальні, технічні та економічні зміни, що відбуваються в країні за останні роки, створюють нові вимоги до фахівців у різних галузях знань, і технарі не є винятком. Вивчення англійської мови відіграє важливу роль у формуванні професійних якостей майбутніх технарів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Авраменко У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти/ У. Авраменко (стр.1-9)
Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/ А. Антохова (стр.10-22)
Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school/ V. Bilous (стр.23-28)
Буйницька О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра/ О. Буйницька (стр.29-40)
Вембер В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання/ В. Вембер (стр.41-50)
Воскобойнікова-Гузєва О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації/ О. Воскобойнікова-Гузєва (стр.51-57)
Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/ M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak (стр.58-65)
Даниско О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання/ О. Даниско (стр.66-76)
Девін В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.77-87)
Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/ О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета (стр.88-96)
Житєньова Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики/ Н. Житєньова, В. Шигимага (стр.97-106)
Іващенко М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти/ М. Іващенко, Т. Бикова (стр.107-115)
Кадемія М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві/ М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися (стр.116-122)
Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/ І. Канюка, Л. Сердюк (стр.123-132)
Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art/ O. Koryakin (стр.133-139)
Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/ T. Kravchyna (стр.140-145)
Кулімова Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій/ Ю. Кулімова (стр.146-152)
Машкіна І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика"/ І. Машкіна, Т. Носенко (стр.153-159)
Морзе Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності/ Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун (стр.160-177)
Морзе Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти/ Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик (стр.178-187)
Osmolyk K. Electronic social art/ K. Osmolyk, J. Toit (стр.188-196)
Павлюк Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"/ Р. Павлюк (стр.197-209)
Тихонова Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд/ Т. Тихонова, Г. Кошкіна (стр.210-221)
Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/ Л. Фамілярська (стр.222-231)
Folomieieva N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist/ N. Folomieieva (стр.232-239)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kravchyna T.
Назва : Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages
Паралельн. назви :Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 71-79. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--дистанційне навчання--англійська мова--переваги і недоліки--сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 11
Цікаві статті :
Баранов С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки/ С. С. Баранов (стр.1-12)
Буйницька О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом/ О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас (стр.13-31)
Винник О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.32-48)
Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/ O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko (стр.49-61)
Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/ І. В. Єсікова (стр.62-70)
Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/ T. Kravchyna (стр.71-79)
Кузьмінська О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм/ О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур (стр.80-91)
Luhova T. Journalism education based on serious games/ T. Luhova (стр.92-105)
Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/ O. Nalyvaiko, O. Ronzhes (стр.106-120)
Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/ T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova (стр.121-129)
Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/ Г. С. Погромська, Н. А. Махровська (стр.130-145)
Смірнова В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти/ В. А. Смірнова (стр.146-157)
Староста В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів/ В. І. Староста (стр.158-173)
Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/ Л. Л. Фамілярська (стр.174-183)
Шерман М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища/ М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко (стр.184-200)
Шкуренко О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру/ О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик (стр.201-214)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)