Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Leshchenko, T.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія")/ В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко (стр.1-15)
Срібняк І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.16-28)
Волощенко Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту/ Ю. Волощенко (стр.29-44)
Горбань О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти/ О. Горбань (стр.45-59)
Власюк О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти/ О. Власюк, Т. Дараган (стр.60-76)
Башкір О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України/ О. Башкір (стр.77-90)
Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/ Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина (стр.91-104)
Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/ T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko (стр.105-118)
Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/ I. Papadopoulos (стр.119-129)
Nalyvaiko O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages/ O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov (стр.130-143)
Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.144-160)
Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/ Л. Петрик (стр.161-184)
Власій О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту/ О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко (стр.185-204)
Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/ Н. Дика, О. Глазова (стр.205-220)
Kovalenko O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience/ O. Kovalenko, O. Litichenko (стр.221-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Leshchenko T., Zhovnir М., Grinko N.
Назва : Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 105-118. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні технології--ментальна карта--студент-іноземець--українська мова як іноземна--медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)