Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Pavliuk, R.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Christensen M. K. Preparing students for leadership:The role of universities/ M. K. Christensen (стр.5-10) Кл.слова: лідерство,студенти,університети
Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/ N. Zamotaieva (стр.11-16) Кл.слова: гендерний,освітній процес,військова школа
Sobol N. Lifelong learning: music adult education/ N. Sobol (стр.17-22) Кл.слова: навчання,музична освіта,освіта дорослих
Ракітянська Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей/ Л. Ракітянська (стр.23-29)
Корнят В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін/ В. Корнят [и др.] (стр.30-35)
Ковальова О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту/ О. Ковальова (стр.36-41)
Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/ E. Kolomiiets (стр.42-45) Кл.слова: продуктивне навчання,якість освіти
Крашеніннік І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів/ І. Крашеніннік (стр.46-52)
Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/ О. Бульвінська (стр.53-59)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.60-67)
Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/ S. Zaskaleta (стр.68-72) Кл.слова: міжпредметні зв’язки,країни ЄС,професійна підготовка
Pavliuk R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany/ R. Pavliuk (стр.73-78) Кл.слова: фахівці,соціальна сфера,дослідницькі
Паламарчук О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції/ О. Паламарчук (стр.80-87)
Тригуб І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи/ І. Тригуб (стр.88-92)
Knysh O. Quality assurance in Israely higher education system/ O. Knysh (стр.93-98) Кл.слова: якість освіти,вища освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavliuk R.
Назва : Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 73-78. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): educational system--система освіти--social sphere--соціальна сфера--professional training--професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)