Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Shepel, M.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Ярошенко О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу/ О. Ярошенко (стр.7-13)
Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/ G. Pappas (стр.14-18) Кл.слова: система освіти,неоліберальна
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні/ О. Сисоєв (стр.19-24)
Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/ Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін (стр.19-24)
Голота Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.35-41)
Batechko N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/ N. Batechko [и др.] (стр.42-49)
Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/ M. Shepel (стр.50-56)
Островська Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури/ Г. Островська (стр.57-64)
Мотуз Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України/ Т. Мотуз (стр.65-71)
Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/ N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych (стр.72-77)
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.78-84)
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/ K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel (стр.85-90)
Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/ J. Golzar, M. A. Miri (стр.91-103)
Соколова І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.104-113)
Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/ S. Zaskaleta (стр.114-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shepel M.
Назва : Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 50-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деонтологічна культура--іноземна мова--професійна етика--менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)