Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Struberga, S.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 37
Цікаві статті :
Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/ М. Братко (стр.7-13)
Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/ Б. Паламар (стр.14-20)
Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/ B. Śliwerski (стр.21-31)
Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/ S. Struberga (стр.32-41)
Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/ O. Bilonozhko (стр.42-46)
Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/ Н. Голота (стр.47-53)
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/ М. Козир, Н. Філонова (стр.54-60)
Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/ С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін (стр.61-69)
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/ Л. Удовиченко (стр.70-75)
Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/ О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна (стр.76-81)
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/ Ю. Косенчук (стр.82-87)
Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/ О. Олійник (стр.88-93)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Struberga S.
Назва : China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 32-41. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): китай--науково-освітній обмін--міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)