Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Vavříková, H.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 34
Цікаві статті :
Паламар С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.6-13) Кл.слова: емоційний інтелект,креативне мислення,методична модель
Проворова Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти/ Є. Проворова (стр.14-20) Кл.слова: методична робота,компетентність,професійна
Машовець М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів/ М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова (стр.21-27) Кл.слова: практична підготовка,виробнича практика,студенти
Куземко Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога/ Л. Куземко (стр.28-33) Кл.слова: критичне мислення,майбутній педагог,навички співпраці
Vavříková H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society/ H. Vavříková (стр.34-46) Кл.слова: аксіологізація,профілактика,ейджизм
Vavříková H. Pedagogical facilitation from view of university students/ H. Vavříková (стр.47-56) Кл.слова: фасилітація,неуспішність,низька мотивація
Сухомлинська Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого/ Л. Сухомлинська (стр.57-65) Кл.слова: вегетаріанство,гуманізація,жорсткість
Леонтьєва І. Генеза андрагогічного знання: історичний/ І. Леонтьєва (стр.66-72) Кл.слова: андрагогіка,освіта дорослих,суспільство
Мієр Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання/ Т. Мієр (стр.73-83) Кл.слова: е-навчання,студентоцентриська парадигма,адаптивне навчання
Коваленко С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні/ С. Коваленко, Н. Бовтрук (стр.84-90) Кл.слова: нострифікація,документи про освіту,міжнародний досвід
Литвиненко О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків/ О. Литвиненко (стр.91-98) Кл.слова: психологічна корекція,методи,суб’єктивне шкалювання
Чернуха Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів/ Н. Чернуха, А. Слабковська (стр.99-104) Кл.слова: соціальна відповідальність,усиновлення,захист дітей
Співак Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної/ Я. Співак [и др.] (стр.105-111) Кл.слова: компетентність,соціальний працівник,професійна діяльність
Прядко А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання/ А. Прядко (стр.112-115) Кл.слова: стереотип,реформування освти,дошкільна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vavříková H.
Назва : Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 34. - С. 34-46. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.5 (Шифр П225817115/2020/34). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологізація--профілактика--ейджизм
Анотація: У цій статті представлено ейджизм у чеських ЗМІ, вказано на його можливі дже- рела й форми в чеських сім’ях. На думку експертів, ці соціально-патологічні явища можна усунути шляхом аксіологізації та їх модифікацій, які розглядаються в цій роботі просоціальною або про- сенсійною освітою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vavříková H.
Назва : Pedagogical facilitation from view of university students [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 34. - С. 47-56. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.6 (Шифр П225817115/2020/34). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітація--неуспішність--низька мотивація
Анотація: Професійна громадськість тривалий час обговорює причини того, чому більше 2/5 чеських сту- дентів, які навчаються на бакалаврських програмах, не мають успіху у своєму першому навчанні. У статті викладаються можливі причини цього явища, згадуються часткові фактори, що впли- вають на академічний успіх чи невдачу, зазначається вплив на життя людей та суспільства. І останнє, але не менш важливе: ця стаття стосується педагогічної фасилітації, тобто між- особистісної діяльності, яка могла б усунути деякі причини неуспішності в навчанні (низька вну- трішня мотивація, розчарування) і створити сприятливе освітнє середовище, а отже, збіль- шити успішність навчання студентів університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)