Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 266
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бурдієнко, В. О.
    Яскравий цирк [Текст] : Індивідуальне заняття з автоматизації звука [к] з використанням ІКТ / В. О. Бурдієнко // Логопед. - Київ : Основа, 2017. - № 7. - С. 36-38


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
330.341
Ф 88


    Фримен, Крис.
    Як час спливає: від епохи промислових революцій до інформаційної революції [Текст] : переклад з англійської / К. Фримен, Ф. Лука ; пер. Р. Ткачук. - Київ : Видавничий дім Києво-Могилянська академія, 2008. - 510 с. - ISBN 978-966-518-467-6 : 108.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Економічне зростання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
статистика -- промислова революція -- інформаційно-комунікаційні технології -- ІКТ
Дод.точки доступу:
Лука, Франциско
Ткачук, Руслан \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
373.211.21:004](477)
П 57


    Попель, С.
    Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 31–35.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні наавчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційно-комунікацйні технології -- ІКТ -- педагогічні ради -- OneNote -- цифровий блокнот -- облікові записи -- хмарні сервіси
Анотація: У статті розглянуто алгоритм використання OneNote (цифровий блокнот, зручний для зберігання та впорядкування текстів, рисунків, аудіо- й відеозаписів та іншої інформації) на прикладі підготовки педагогів до засідання педагогічної ради в дошкільному навчальному закладі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

4.


    Дорош, Марина.
    Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика [Текст] / М. Дорош // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2018. - № 10. - С. 60-66

Кл.слова (ненормовані):
освітня платформа -- ІКТ

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.018.058:001.895](477)
В 35


    Вертипорох, О.
    Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа – простір освітніх можливостей

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- Школа – простір освітніх можливостей -- інформаційно-комунікаційні технології -- модель інноваційного розвитку -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Ніщенко, М.
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Ш872624/2018/1
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Плющ, Юлія. Кейс-технології в школі. Що, як і навіщо? / Ю. Плющ. - С.2-10
Кл.слова: шкільна освіта, кейс-технології, кейс-уроки
Гушуляк, Світлана. Кейс-уроки. Практична реалізація технології / С. Гушуляк. - С.12-20
Кл.слова: кейс-уроки, кейс-методи
Соціальні конфлікти та способи їх вирішення. Розробка бінарного уроку за кейс-методом для 11-го класу. - С.21-23
Кл.слова: соціальні конфлікти, бінарний урок, кейс-мотоди
Рудніцька, Юлія. Не нудна, а ціфкава, інтерактивні методи навчання на уроці математики / Ю. Рудніцька. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, урок математики
Ткач, Олена. Що робити, якщо дитина обманює. Практичні поради вчителям і батькам / О. Ткач. - С.26-33
Кл.слова: обман у суспільстві, причинир виникнення обману в дітей, профілактика підліткової брехні
Григоренко, Лариса. 5 проектів, що допоможуть школі виховати справжніх патріотів / Л. Григоренко, М. Плясуля. - С.34-43
Кл.слова: патріотичного виховання, освіта
Яременко, Галина. Менторство, коучинг і школи-маяки. Як учителі підвищують кваліфікацію за кордоном / Г. Яременко. - С.44-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: формальні і неформальні методи навчання, командне професійне навчання, навчання ІКТ
Бугайчук, Анастасія. Служба якості на зміну ДІНЗ. Нові функції, завдання та навчання співробітників / А. Бугайчук. - С.60-61
Кл.слова: інституційний аудит, якість освіти
5 прикладів, як учителі створюють новий простір у школах. - С.68-71
Кл.слова: кіндерляндія для маленьких"почекунів", ігрова кімната, відпочинок у кімнаті творчості
Кралюк, Петро. Пропаща сила: трагедія Юрія Тютюнника / П. Кралюк. - С.72-79, Тютюнник Юрій, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ, Ф2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Х887477/2017/1/2
   Журнал

Хімія [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 1/2
Зміст:
Скрайбінг - новітня техніка презентації. - С.2-3
Кл.слова: новітня техніка в презентації, відеоскрайбінг, аплікаційний скрайбінг
Спілкування рідною та державною мовами. - С.4-11
Кл.слова: хімія в школі, хімічні терміни українською мовою, навчання хімії українською мовою
Хімія й хіміки. - С.12-13
Кл.слова: електрорнний журнал хіміків-ентузіастів, Інтернет-ресурси для вивчення хімії в школі, вивчення хімії в школі
Холод, С. М. Множинність прояву видів інтелекту : формування соціальних компетентностей учнів під час вивчення хімії / С. М. Холод. - С.14-17. - Бібліогр.: 24 назви.
Кл.слова: математичний інтелект , вербально-лінгвістичний інтелект, візуально-просторовий інтелект
Ремезюк, Т. В. Сам собі Менделєєв / Т. В. Ремезюк. - С.18-21. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: хімія в школі, класифікація хімічних елементів, нова організація процесу навчання хімії
Зінченко, Т. М. З досвіду викладання хімії в 7-8 класах : використання опорних схем під час вивчення хімія у 8 кл. / Т. М. Зінченко. - С.29-34
Кл.слова: хімія в школі, вивчення хімії у 8 класі, опорні схеми з хімії (8 клас)
Томилко, Л. І. Вуглеводні : застосування ІКТ / Л. І. Томилко. - С.35-41
Кл.слова: хімія в школі, інформаційно-комунікативні технології у навчанні хімії, вуглеводні
Герасимчук, О. П. Сім тестів / О. П. Герасимчук. - С.42-53
Кл.слова: підготовка зо зовнішнього незалежного оцінювання з хімії, тести з хімії , хімія в школі
Іловайська, Н. Л. Гліцерол - представник багатоатомних спиртів / Н. Л. Іловайська. - С.54-58
Кл.слова: хімія в школі, урок хімії про гліцерол, гліцерол як представник багатоатомних спиртів
Галущак, Л. Б. Карбонові кислоти / Л. Б. Галущак. - С.59-67
Кл.слова: хімія в школі, заняття з хімії про карбонові кислоти, карбонові кислоти
Клочкова, О. А. Глюкоза як представник моносахаридів / О. А. Клочкова. - С.68-72
Кл.слова: хімія в школі, урок хімії про глюкозу, глюкоза як представник моносахаридів
Красноперова, А. П. Хімія радіоактивних елементів / А. П. Красноперова. - С.73-79
Кл.слова: радіоактивні елементи, матеріали до уроків хімії , хімія в школі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Шкуренко, О. В.
    Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 201-214, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ебру -- інноваційні техніки навчання -- інноваційна діяльність -- інтегрований підхід -- казкотерапія -- цифрова компетентність -- цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сакалюк, О. П.
Стецик, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Гребеник, І.
    Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 17-25, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.1725. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- Інтернет технології -- ІКТ компетентність
Анотація: У статті розглянуті особливості цифрової компетентності керівників, принципи формування цифрової компетентності, а саме: принцип системності, безперервності, діяльності, саморозвитку. Розкрито поняття цифрової-грамотності керівника навчального закладу. Виділено основні функції : пізнавальну, розвиваючу, оціночну та адаптивну. Найбільш прийнятною є система післядипломної педагогічної освіти, яка, за своєю суттю і завданням здатна швидко адаптуватися до суспільних змін і забезпечувати процес навчання сучасним педагогічним технологіям за допомогою актуальних інструментів, до яких відносяться Інтернет сервіси. Перераховані і обґрунтовані потреби формування цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність поняття цифрової компетентності. Виділені основні аспекти цифрової компетентності, а саме: наявність досить високого рівня функціональної грамотності в сфері ІКТ, ефективне, обґрунтоване застосування цифрових технологій в освітній діяльності та для вирішення професійних завдань, розуміння цифрових технологій як основи нової парадигми в освіті, спрямованої на розвиток учнів як суб'єктів інформаційного суспільства. А також, що цифрова компетентність керівника може бути сформована на трьох рівнях: загально користувальницький, загально педагогічний та предметно орієнтований. Проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових джерел щодо формування цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Сформульовано складові цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Виділені основні шляхи формування цифрової компетентності керівника закладів освіти, а саме метод навчання поза робочим місцем, на робочому місці, змішані методи навчання. Проведений аналіз сутності неформальної освіти, а також врахування доцільності використання андрагогічних принципів навчання дорослих – дозволяють уточнити і скорегувати наповнення основних блоків методики формування цифрової компетентності керівників закладів освіти. Розроблено структурну модель методики формування цифрової компетентності керівників закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Ф644512421/2020/4
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 4
Зміст:
Предборський, В. А. Розширення зовнішнього тіньового управління національними економічними процесами глобальними тінізаційними утвореннями / В. А. Предборський. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, П. М. Гібридна економіка, гібридна політика, гібридні війни: зв’язок та ознаки гібридності / П. М. Клименко, В. І. Шевчук. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Просов, В. М. Оцінка поточної ситуації на ринку іпотечних кредитів в Україні / В. М. Просов. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Оцінка вартості бізнесу на засадах показників фінансового стану / В. Д. Мусієнко, А. С. Зайцева. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Красножон, С. В. Вплив інноваційних технологій на ефективність виробництва / С. В. Красножон, В. А. Піддубний, І. Я. Стадник. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Вибір методу оцінки вартості виробничої потужності промислового підприємства на засадах інноваційного розвитку / В. Д. Мусієнко, Н. В. Жук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Стахурська, С. А. Іноземні інвестиції та інноваційний розвиток: гіпотетичні та фактичні індикатори змін / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук, В. О. Стахурський. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Методологія управління капіталізацією підприємств / В. М. Марченко. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломянюк, Н. М. Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів / Н. М. Соломянюк, Н. М. Фєдотова, О. С. Кривенко. - С.62-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Блудова, Т. В. Реінжиніринг бізнес процесів підприємства та управлінські рішення: оцінка стратегій впровадження / Т. В. Блудова, О. Л. Шапошник. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Бужин, О. А. Визначення індексів інтенсивності підготовки пожежно-рятувальних підрозділів та частин / О. А. Бужин, Ю. Ю. Дендаренко, Є. О. Тищенко. - С.75-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавріков, Д. О. Діагностика економічної безпеки підприємств в умовах бізнес-середовища / Д. О. Гавріков. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, О. М. Методичні підходи до оцінки фінансового потенціалу підприємства / О. М. Мельник, В. С. Виздрик. - С.93-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Колодійчук, А. В. Програмування інвестиційних і кредитних ризиків впровадження ІКТ за допомогою Pascal, Java та Visual Basic / А. В. Колодійчук. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)